Spring naar inhoud

- - - - -

kat hangt in de kerstboom!

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 28 november 2013 - 09:36

Ik ben ook wel blij met de tips! :)
Die van ons kent ook echt geen grenzen.. :s Heb ze net van de salontafel geplukt omdat ze de lontjes van de theelichtjes aan het afbijten was..
Geen kerstboom zetten is voor de mama echt geen optie, dus ik hou mijn hart al vast! :) Volgende week komt hij er, na de sint uiteraard! ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 28 november 2013 - 10:28

Ik heb nep kaarsjes op batterijen nadat fluffy zo ooit eens haar rug in de fik gestoken heeft. Die was doodleuk tussen de kaarsen gaan zitten en had het dan nog niet eens door! Pas als ik op haar rug begon te kloppen om die vlammen uit te krijgen besefte ze het. Sindsdien doe ik geen kaarsen meer branden. Het enige dat ik hier altijd moet oprapen zijn mijn denneappeltjes die op de dressoir liggen. Daar voetballen ze 's nachts mee.

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 28 november 2013 - 10:40

Hier wordt met de Abessijnen al jaren géén kerstboom meer geplaatst.
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 28 november 2013 - 11:57

Bekijk berichtRanda, op 28 november 2013 - 10:40, zei:

Hier wordt met de Abessijnen al jaren géén kerstboom meer geplaatst.

:ha :ha Mireille, dat kan ik goed geloven.

Met die super-aktieve Abiekes zou er niet veel kerstboom meer overschieten :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#20 Geplaatst 28 november 2013 - 12:05

Onze kat heeft nog nooit iets gedaan aan de kerstboom en is al 8 jaar bij ons.

Vroeger hadden we een grote boom, maar door plaatsgebrek is het nu een kleine boom geworden op een tafeltje.
Er hangen strikjes in en de eerste dagen durft ze wel eens met haar snoet tegen die strikjes duwen, maar that's it.
Blij dat wij zo een braaf poesje hebben dat geen kattenkwaad uithaalt, hihi.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#21 Geplaatst 30 november 2013 - 01:58

Awel, dat was dus de afgelopen tien jaar bij ons ook zo, ze bleven eraf, maar ja, nu met ons zwervertje van 2,5 jaar oud, voor wie alles nieuw is...
Maar, goed nieuws, sinds woensdagavond heeft ze er geen enkele keer meer ingezeten! Maar de appelsienen en kruidnagel liggen klaar, voor het geval dat :x

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 30 november 2013 - 17:20

Misschien domme  vraag maar zetten jullie een echte boom of nep? Vorige kerst geen katten, nu 3! Dus weet niet wat ik mag verwachten. Ik heb een grote nepboom maar wil eigenlijk een keer een echte boom zetten. Bijten ze dan niet aan de takken waardoor ze dennenaalden binnen krijgen of prikken deze te erg?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 30 november 2013 - 17:31

Bekijk berichtjacob, op 30 november 2013 - 17:20, zei:

Misschien domme  vraag maar zetten jullie een echte boom of nep? Vorige kerst geen katten, nu 3! Dus weet niet wat ik mag verwachten. Ik heb een grote nepboom maar wil eigenlijk een keer een echte boom zetten. Bijten ze dan niet aan de takken waardoor ze dennenaalden binnen krijgen of prikken deze te erg?
Hier bijt Finn aan de takken. Ik heb een nepboom omdat ik niet goed wist of die naalden wel veilig zijn. Finn vreet namelijk alles op.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#24 Geplaatst 01 december 2013 - 15:28

Bekijk berichtjacob, op 30 november 2013 - 17:20, zei:

Is geen domme vraag hoor. Wij zetten eigenlijk altijd een nepboom, ik hou niet zo van echte dennebomen in huis. En het lijkt mij toch ook wel veiliger voor de katjes.

Cinn
Cinn
  • 575 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 01 december 2013 - 16:59

Ik heb altijd al nepbomen gezet (ook zonder kat), en vorig jaar is Jinx er netjes afgebleven. Maar toen was ze ook nog aan het wennen aan het binnenleven terwijl ze herstelde van een aanrijding. Benieuwd hoe het nu gaat zijn, maar gezien ze liever lui dan moe is, verwacht ik weer een minimum aan inspanning.  Hoewel ze wsch eens raar zal kijken als in  "haar" korf ineens een verlichte boom staat :)
I came, I purred, I conquered