Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe krabpaal en krabton

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 29 november 2013 - 22:05

Bekijk berichtJoske123, op 29 november 2013 - 22:03, zei:

Ja, Nyah had toch wel een achterstandje hé. misschien blijft ze zo'n klein poezemoezeltje, dat zou je toch niet erg vinden hé

Kan me niet echt schelen of ze groot is of klein. Ze is prachtig en super lief! Dat is al wat telt!
Lily gaat geen grote katin worden dus we zien wel of Nyah haar gaat inhalen in de groei of niet.
Ik denk dat ze wel mooi op gewicht is voor haar leeftijd eigenlijk, maar ze oogt gewoon mager. Volgende week moeten we naar de dierenarts voor haar herhalingsvaccin en dan wordt ze nog eens gewogen. Ben wel benieuwd.
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 29 november 2013 - 22:32

Bekijk berichtstareyedkitten, op 29 november 2013 - 22:05, zei:

Kan me niet echt schelen of ze groot is of klein. Ze is prachtig en super lief! Dat is al wat telt!
Lily gaat geen grote katin worden dus we zien wel of Nyah haar gaat inhalen in de groei of niet.
Ik denk dat ze wel mooi op gewicht is voor haar leeftijd eigenlijk, maar ze oogt gewoon mager. Volgende week moeten we naar de dierenarts voor haar herhalingsvaccin en dan wordt ze nog eens gewogen. Ben wel benieuwd.

Ik ben ook wel benieuwd !!!
Het zou best kunnen dat ze er mager blijft uitzien tot ze ongeveer volwassen is. Onze Jules was ook zo, ik was beschaamd dat hij zo mager was, maar hij at gelijk een bootwerker. Nu is hij al 2,5 jaar oud en wordt hij echt wel dik ;)

dredg
dredg
  • 1 berichten

#18 Geplaatst 01 december 2013 - 12:05

Schitterend, heb hier ook net een nieuwe krabpaal gekocht. Hoeveel heb je de jouwe betaald en vanwaar komt die?

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 01 december 2013 - 20:36

Bekijk berichtJoske123, op 29 november 2013 - 22:32, zei:

Ik ben ook wel benieuwd !!!
Het zou best kunnen dat ze er mager blijft uitzien tot ze ongeveer volwassen is. Onze Jules was ook zo, ik was beschaamd dat hij zo mager was, maar hij at gelijk een bootwerker. Nu is hij al 2,5 jaar oud en wordt hij echt wel dik ;)

Nyah eet ook super veel. Ze is wat minder mager dan in het begin maar echt nog niet dik genoeg om in de oven te steken. :goofy:

Bekijk berichtdredg, op 01 december 2013 - 12:05, zei:

Schitterend, heb hier ook net een nieuwe krabpaal gekocht. Hoeveel heb je de jouwe betaald en vanwaar komt die?

Zooplus.nl Je moet maar eens opzoeken hoeveel hij kost. Ik dacht iets van een 150 euro.
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 01 december 2013 - 20:52

Leuk, die groene mand is dat ook special voor katjes? :lachen:

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 01 december 2013 - 20:55

Bekijk berichtSolotje, op 01 december 2013 - 20:52, zei:

Leuk, die groene mand is dat ook special voor katjes? :lachen:

Ja, katjes of was of katjes en was... 't is voor dubbel gebruik. :p
1 van Léon zijn favoriete slaapplaatsen en kauwspeelgoed.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 01 december 2013 - 20:57

Ah zo :lachen: ja katjes en was gaat ook goed samen he :lachen:

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 01 december 2013 - 20:59

Bekijk berichtSolotje, op 01 december 2013 - 20:57, zei:

Ah zo :lachen: ja katjes en was gaat ook goed samen he :lachen:
:gek:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 02 december 2013 - 07:04

Bekijk berichtstareyedkitten, op 01 december 2013 - 20:36, zei:

Nyah eet ook super veel. Ze is wat minder mager dan in het begin maar echt nog niet dik genoeg om in de oven te steken. :goofy:

Zooplus.nl Je moet maar eens opzoeken hoeveel hij kost. Ik dacht iets van een 150 euro.

Dat duurt minstens nog een jaar of 100 tegen dat ze klaar is op te bakken :lachen: