Spring naar inhoud

- - - - -

Caesar niet echt blij met rauw voer etende Gaius.....

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Jolandamariette
Jolandamariette
  • 223 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 29 november 2013 - 22:16

image.jpg
Nou, lekker dan..... Iedereen op het forum toejuichen dat Gaius rauw voer eet. Daar gaat mijn maaltje..... En bedankt hè!

Ga niet uit van veronderstellingen....

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 29 november 2013 - 22:18

Ah, en krijgt Caesar niets?
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Jolandamariette
Jolandamariette
  • 223 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 29 november 2013 - 22:20

Bekijk berichtstareyedkitten, op 29 november 2013 - 22:18, zei:

Ah, en krijgt Caesar niets?

Hele bakje zat vol! Maar hij deed stapje naar achteren en die blik van hem! We hebben Gaius even later maar op de gang gezet....

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 29 november 2013 - 22:22

Elk een bakje geven op het zelfde moment?

Hier krijgen ze alle 3 samen eten. Léon is dan eerst klaar en dan moet ik hem uit de bakken van Lily en Nyah halen. Vervolgens is Nyah klaar en dan moet ik zowel Léon als Nyah uit Lily haar bak halen.  :louche:

Je hebt trouwens erg mooie katten!
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Jolandamariette
Jolandamariette
  • 223 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 29 november 2013 - 22:29

Bekijk berichtstareyedkitten, op 29 november 2013 - 22:22, zei:

Elk een bakje geven op het zelfde moment?

Hier krijgen ze alle 3 samen eten. Léon is dan eerst klaar en dan moet ik hem uit de bakken van Lily en Nyah halen. Vervolgens is Nyah klaar en dan moet ik zowel Léon als Nyah uit Lily haar bak halen.  :louche:

Je hebt trouwens erg mooie katten!

Haha, lijkt wel op hier! En welk bakje Gaius ook krijgt: die van Caesar is lekkerder. Het is zo'n vreetzakje! Caesar op zijn beurt aast weer op voer van Kaatje en die..... Ja hoor: van Gaius. Wat dat betreft stuk makkelijker nu Caesar en Gaius hetzelfde eten, alleen wel zorgen dus dat Caesar aan zijn eigen eten toe komt! Ga ze op twee niveuas voeren: 1 op de plank en 1 op de grond. Alleen moet de hond dan weer weg..... Never a dull moment!

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 29 november 2013 - 22:57

:lachen:

Hier krijgen ze ook apart eten. De 'trage eter' in de keuken, de 'snelle eter' in de living. De 'snelle eter' krijgt haar eten uit een slowdown-kom. En dan moet ik er nog op letten dat zij niet met het eten van de 'trage eter' gaat lopen. Dus ik kan je volledig volgen. :)

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 30 november 2013 - 00:10

Hier denken ze ook altijd van elkaar dat het eten wat de ander krijgt veeeeeeeeel lekkerder is. :lachen:

Bewerkt door B&B, 30 november 2013 - 00:11.

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 30 november 2013 - 00:11

Bekijk berichtJolandamariette, op 29 november 2013 - 22:29, zei:

Haha, lijkt wel op hier! En welk bakje Gaius ook krijgt: die van Caesar is lekkerder. Het is zo'n vreetzakje! Caesar op zijn beurt aast weer op voer van Kaatje en die..... Ja hoor: van Gaius. Wat dat betreft stuk makkelijker nu Caesar en Gaius hetzelfde eten, alleen wel zorgen dus dat Caesar aan zijn eigen eten toe komt! Ga ze op twee niveuas voeren: 1 op de plank en 1 op de grond. Alleen moet de hond dan weer weg..... Never a dull moment!

Hier moet Léon eerst van alle bakjes proeven voor hij het zijne kiest. Ik vul de bakjes en hij gaat in alle bakjes een hapje doen en het laatste bakje gaat hij houden en dan mogen de meisjes de andere bakjes hebben. Ik denk ook dat hij denkt dat er in de andere bakjes vast wat lekkerder moet zitten... maar niet dus, ze krijgen alle 3 hetzelfde.

Vroeger gaf ik ze apart eten 1 in de keuken, 1 in de living en 1 in de gang of in de slaapkamer. Maar nu blijf ik er gewoon bijstaan als ze natvoer krijgen. Brokken staan er de hele dag door in bakjes, dus dat is nooit een probleem.

Misschien helpt het wel om er 1 op een plank en 1 op de grond te voeren, tenzij die éne natuurlijk van de plank springt of de andere er op.

Bewerkt door stareyedkitten, 30 november 2013 - 00:15.

Jolandamariette
Jolandamariette
  • 223 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 30 november 2013 - 22:36

image.jpg

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 01 december 2013 - 15:15

De kleine genieter ;)

Hier eten ze samen uit één bordje.
Snickers eet meer, maar is uiteraard ook al groter.
Caramel eet haar portie en stopt vroeger als Snickers. Als hij klaar is gaat zij vaak nadien nog even een klein hapje eten. Maar er blijft steeds over van de 60 gram die ik geef.
Misschien omdat ze ook nog brokken eten door de dag

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |