Spring naar inhoud

- - - - -

Het leven zoals het is ...

Het katteleven zoals het is..

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Cinn
Cinn
  • 575 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 01 december 2013 - 14:41

.. in Villa Jinx
Vorige week was ze niet weg te slaan uit haar nieuwe slaapmand, heeft er alle dagen 22u per dag ingelegen...
dus ik besluit dan maar een nieuwe krabpaal aan te schaffen met mandjes aangezien ze de oude krabpaal niet gebruikt ....
Na veel bloed,zweet en een pijnlijke rug staat de nieuwe trots klaar voor gebruik!

Als je dan 's avonds heerlijk in de zetel wil gaan liggen om te rusten, valt je euro dat er toch iets mis is met plaatje  :-k

Een paar dagen verder kom ik tot de conclusie:
ikke nieuw deken  + Jinx nieuwe slaapmand en nieuwe krabpaal en nieuwe speeltjes = Jinx nieuw deken, ikke mooi uitzicht op een ongebruikte krabpaal, slaapmand en speeltjes   :o

ochja, het leven zoals het is in Villa Jinx.  Ondertss ligt ze 22u per dag te knorren op mijn dekentje :mrgreen:

PS als er iemand tips heeft om haar in de krabpaal te krijgen, laat maar horen :d

Bijgevoegde thumbnails

• dutjes2.jpg
  • dutjes.jpg
  • dutjes3.jpg

I came, I purred, I conquered

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 01 december 2013 - 14:50

:lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 01 december 2013 - 15:10

:slach: :slach: :slach: :slach:

Probeer het dekentje eens in je krabpaal te leggen ?

Cinn
Cinn
  • 575 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 01 december 2013 - 15:24

dat is een "dekentje" van 2m op 2.5m ^_^
ze heeft hier nog 3 andere dekens, 2 speelmatten, een kattentoren, 2 slaapmanden ( 1 die ze vorig jaar met nieuwjaar heeft gekregen, 2 weken continue in geslapen en sindsdien niet meer naar gekeken), mijn bed +  oude krabpaal (staat voorlopig in de slaapkamer).... dat meer dan luxe genoeg zeker? :mrgreen:
Dus neen, ik ga mijn deken niet in madame hare krabpaal hangen :p

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#5 Geplaatst 01 december 2013 - 16:04

Oh wat is Jinx een mooie poes! De kleurtjes doen me denken aan ons Racheleke.
Heel mooie krabpaal ook. Tja, typisch he dat ze liever liggen op de dekentjes van het personeel. En wij zitten er bij, ongemakkelijk in ons hoekje van de zetel geduwd, en keken ernaar.

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 01 december 2013 - 17:48

:jump: :catrollover ahhaaaa te gek zeg … ni te doen die poezels toch … bwa krabpaal is geschikt voor wel meer dan 1 poesje ik zou zeggen, Nog eentje bijnemen :) = geen plaats meer in de zetel

Cinn
Cinn
  • 575 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 01 december 2013 - 18:12

@ Juleken:  Ben ondertss ff bijgelezen over Racheleke. En aangezien mijn Jinx ook zwerver was (alleen paar jaar leeftijdsverschil) uit Oost-Vlaanderen, zijn ze mss familie? :mrgreen:

@ Tvef:  ik denk er idd over om gezelschap te zoeken ;)  Als ze buiten is, klimt ze in bomen en op daken, maar ne krabpaal???? o ramp!!!

Alles waar mijn geur aanhangt, is van haar. Maar ik kan toch moeilijk een paar dagen/weken in die krabpaal gaan hangen hé :slach:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 01 december 2013 - 19:55

:lachen: :lachen: :lachen: Je mag waarschijnlijk blij zijn dat er nog een piepklein plekje voor jou overblijft op de bank :slach: dat dekentje ziet er ook wel heel aantrekkelijk uit :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 01 december 2013 - 19:58

ja maar een kat komt toch uit het dierenRIJK en wij uit het mensDOM? lol :jump: :jump:

die voelen zich nog altijd koninklijk ofzo he

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 01 december 2013 - 22:56

ze wil gewoon dat dekentje van jou effe uittesten hé, of het wel geschikt is voor haar personeel!

misschien haar mandje of krabpaal eens bespuiten met catmint (kattenkruid) hier helpt het allezins, nu worden de mandjes beslapen, en de krabpaal heel veel gebruikt
ik kreeg hier zelfs een flesje gratis bij mijn krabpaal van 4MoreCats

Cinn
Cinn
  • 575 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 14 december 2013 - 21:03

2 weken later, en ik probeer nog steeds mijn deken(tje) terug op te eisen . Krabpaal staat te verkommeren, mandjes ook.... en ik lig in opgekruld in de zetel om haar toch maar niet te storen :gek:   Ik had haar beter Contessa de Barones aka Queen of the Castle genoemd, ggrrrrr..... gimme my dekentje back, you lui kattebeast!!!!!!
:mrgreen: no more koffiekoeken for you!!!!!

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 15 december 2013 - 15:30

:lachen:  typisch! misschien kan je zelf in het mandje gaan zitten of op de krabpaal? :p
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Cinn
Cinn
  • 575 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 21 december 2013 - 17:29

En 20 dagen na aanschaf van de krabpaal..... ik schrok me bijna een breuk toen ik ze zag liggen!  Na 3 weken negeren is de krabpaal eindelijk goedgekeurd :eDance: :dancer:

Eindelijk

Bewerkt door Cinn, 21 december 2013 - 17:40.

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 21 december 2013 - 18:30

Jippiee! En jij hebt je zetel terug.! :)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 21 december 2013 - 19:05

Alé, gij, je bent ook nooit content hé ... nu ligt ze een keer schoon op haar plaatske en je verschiet je nog een breuk :lachen:

de aanhouder wint, in dit geval is het de krabpaal hé     :lachen: