Spring naar inhoud

- - - - -

Krijgen jullie poezels iets onder de Kerstboom?

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 05 december 2013 - 20:57

Bekijk berichtTinne, op 02 december 2013 - 18:58, zei:

Ik was al lang van plan om een nieuwe krabpaal te kopen, eentje uit vol hout, omdat die nu eenmaal stevig zijn/gemakkelijk te onderhouden/... en het is deze geworden:

http://www.purrfectd...r-krabpaal.html

Niet goedkoop maar het is de investering waard vind ik. Heb de onbehandelde versie gekozen, ik vind het wel leuk om hem zelf te vernissen. Petfun was ook een optie maar die spreken mijn vriend niet aan. En aangezien onze woonkamer niet heel groot is en we overeen moeten komen, is het dan deze geworden. Een Petfun kan later nog ;)

Is dinsdag al geleverd bij mijn ouders :dancer: En de vrijdag voordien verzonden vanuit Italië, heel snelle levering vind ik.

Morgen uitpakken en hopelijk kan ik dan ineens starten met vernissen ook. Bij mijn ouders lopen er tenminste geen nieuwsgierige katjes rond die willen helpen :mrgreen:

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#47 Geplaatst 06 december 2013 - 09:04

Bekijk berichtTinne, op 05 december 2013 - 20:57, zei:

Is dinsdag al geleverd bij mijn ouders :dancer: En de vrijdag voordien verzonden vanuit Italië, heel snelle levering vind ik.

Morgen uitpakken en hopelijk kan ik dan ineens starten met vernissen ook. Bij mijn ouders lopen er tenminste geen nieuwsgierige katjes rond die willen helpen :mrgreen:

Veel plezier met het vernissen...ben benieuwd wat je poezels ervan vinden :goofy:

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 07 december 2013 - 23:22

De onze hebben, onverwachts, ook een kerst cadeau gekregen.
We waren in de Tom en Co en zagen daar ineens een hele mooie krabton staan en voor we het goed en wel wisten stonden we er mee aan de kassa :lachen:

We hebben hem natuurlijk al uitgepakt, dit zijn de foto'tjes
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Time spent with cats is never wasted

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 08 december 2013 - 15:27

Bekijk berichtInavanthielen, op 06 december 2013 - 09:04, zei:

Veel plezier met het vernissen...ben benieuwd wat je poezels ervan vinden :goofy:

Als het goed is staat hij vanavond of morgen op zijn plaats. Ik zal nog iets komen posten dan ;)

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 08 december 2013 - 22:57

Onze jongste kat is de krabpaal al voorzichtig aan het verkennen. Helemaal leuk dus! Ik heb wel gezien dat ik een paar plekken heb overgeslagen met vernissen. Dus dat moet ik nog bijwerken als ik beter licht heb (kunstlicht is niet zo handig daarvoor).
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#51 Geplaatst 10 december 2013 - 22:05

Omdat Sam op dieet moet en voor zijn gedragsprobleempjes, krijgen ze misschien toch een activity board... Alleen wil ik echt niks uitgeven eraan, maar als het Sam kan helpen. Mag er eentje lenen van een vriendin om eens te proberen of het Sam helpt en of hij het snapt (Sam is niet de intelligentste, hij snapt de voederballen en pipolino niet, ook niet na maanden of jaren).

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#52 Geplaatst 16 december 2013 - 15:55

Vanochtend Mylo zijn kerstcadeautjes besteld. Oorspronkelijk ging ik enkel de cat activity fun circle kopen, maar als je dan eenmaal begint te kijken op die site van zooplus... :p
Uiteindelijk is het dus geworden:
- de cat activity fun circle
- 3 nieuwe bird hengels (die gaan er hier rap door)
- een trixie targetstick (jaja, we gaan eens kijken of ik hem iets kan leren door clickertraining :p)
- een Twist 'n Treat (lijkt me moeilijker als de voederbal die hij nu heeft)
- nog een extra hengel met mijn bonuspunten
- de gratis snacks die er vandaag bijzaten

Dus ik ben van 1 cadeautje naar 6 gegaan :Ooops: Ze zouden echt een beveiliging op die site moeten zetten zodat je alleen kan zien wat je van plan bent om te kopen :p Nuja, 2 waren gratis, dus die tellen eigenlijk niet mee hé ;)
Mylo Banner

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 16 december 2013 - 16:16

onze selmo heeft ook de paarse catch liggen onderde boom, de thermometer was van de sint....de selmo= not so amused

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 16 december 2013 - 16:43

Hier krijgen ze:

Speeltunnel
voedselverrijking
en snoepjes

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#55 Geplaatst 17 december 2013 - 08:34

Bekijk berichtInavanthielen, op 03 december 2013 - 07:30, zei:

Ondertussen heb ik mijn matatabi stokjes ook besteld bij:
http://www.medpets.be/puur+matatabi/

Benieuwd wat Beau ermee doet.

Ze doet...euuuhhh...NIKS!  Ze vind er niets aan :trance:

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#56 Geplaatst 17 december 2013 - 08:36

Bekijk berichtInavanthielen, op 17 december 2013 - 08:34, zei:

Ze doet...euuuhhh...NIKS!  Ze vind er niets aan :trance:

Hier ook niet.

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#57 Geplaatst 17 december 2013 - 09:44

Bekijk berichtKaszi, op 17 december 2013 - 08:36, zei:

Hier ook niet.

Ben ter compensatie nu van die speelgoedjes met Catnip gaan halen.  Ze vind er ook niets aan...pfffff...rare poezel :goofy: :louche:

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#58 Geplaatst 17 december 2013 - 16:33

Hier krijgen ze de Petfun krabton. Die is ondertussen al toegekomen. 'k Ben het hout nog aan het vernissen (heb niet veel plaats om het te laten drogen).
En vandaag heb ik voor hun een nieuwe kattenbak besteld, een mooie, die ik onopvallend in de living kan zetten ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#59 Geplaatst 18 december 2013 - 07:11

Zo leuk al die verwende poezekes. :dancer:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 19 december 2013 - 11:59

Gisteren is de kattenbak toegekomen. Wel mooi maar iets minder onopvallend dan ik gedacht had :lachen:
Ze hebben er wel al goed gebruik van gemaakt :misselijk:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org