Spring naar inhoud

- - - - -

Donatie a/d kerstboom van Winston

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1 Geplaatst 02 december 2013 - 15:48

Woensdag om 10u wordt Winston gecastreerd, 20 minuten later mag ik hem al terug meepakken.
Ik laat hem dan ineens ook chippen.

Het zal wat stressy zijn hier woensdag morgend en dinsdag nacht want moet het eten vanaf middernacht wegnemen en 's morgens gaat de groep moeten wachten tot ik winston in de auto heb gezet, dan ga ik snel hun droogvoer terug geven. Ze moeten effe solidair zijn met hem. :)
Voor mij is het iets minder stressen want hoef niet te wachten tot 's avonds om hem terug op te halen, blijf erbij en kan zo weer mee naar huis. :duim:

Bewerkt door catherine, 02 december 2013 - 15:48.

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 02 december 2013 - 15:52

hopelijk hang je winston zijn ballekes niet in de kerstboom :gek: :slach:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 december 2013 - 15:53

Oh denneboom, oh denneboom, wat zijn je ballen wonde-euh...

Veel succes voor Winston!
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 02 december 2013 - 16:00

Ze mogen die hangen in de kerstboom bij de da. :lachen:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 02 december 2013 - 16:05

Hoe grappig gevonden! :lachen:

veel succes voor winston.

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 02 december 2013 - 16:58

Bekijk berichtKaprice, op 02 december 2013 - 15:52, zei:

hopelijk hang je winston zijn ballekes niet in de kerstboom :gek: :slach:
:lachen:
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 02 december 2013 - 17:22

Succes voor winston.

Met 17 katten heb je wel al wat (kerst)balletjes :p

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 02 december 2013 - 17:25

Bij mijnen Charlie is dat ook zo verlopen: afspraak gemaakt en terwijl ze een paar grammekes van hem afhaalden, zat ik hem op te wachten in de wachtzaal. Dat heeft ook hoop en al 20 à 25 minuutjes geduurd. Daarna mocht hij terug mee met mij naar huis.
Daar heb ik hem wel eventjes apart gehouden in de living, zodanig dat ik erbij kon maar de andere poezelkes niet, tot hij goed wakker was en zo niet meer liep te draaien gelijk als een top ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 02 december 2013 - 17:38

Bekijk berichtcatherine, op 02 december 2013 - 15:48, zei:

Ik laat hem dan ineens ook chippen.
's morgens gaat de groep moeten wachten tot ik winston in de auto heb gezet, dan ga ik snel hun droogvoer terug geven. Ze moeten effe solidair zijn met hem. :)

Doe ik nu ook elke keer, als er eentje onder narcose moet , laat ik die chippen.  Nog 4 te gaan! Terry is al gechipt!
Ja, vind ik ook, even solidair met de DA-bezoeker, vind het zo al zielig genoeg!
Veel succes met Winston!
Vind het wel snel om mee naar huis te krijgen? Bij ons is het meestal rond 9 uur binnen en rond 19.00 ophalen en dat vind ik dan weer te lang, zijn ze al wel goed wakker! ;)

KS2015

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#10 Geplaatst 02 december 2013 - 19:56

Dank u iedereen, bij mijn andere da moest ik ook altijd binnen brengen om 9u en om 19u terug gaan halen.
Nu gaan we sinds een jaar bij een andere praktijk waar man en vrouw samen werken in de praktijk.
10u brengen en op 20 minuutjes is het gefixt, heel vroeger bij mijn eerste katten bleef ik er altijd bij en nam ze direkt weer mee.
Denk dat het zo ook minder stresserend is, op een klein uur zijn we terug thuis en kan hij verder ontwaken op zijn gemak in zijn omgeving.

Eens we thuis zijn zet ik hem in de bench van onze chihuahua daar heeft hij veel plaats en kan ik goed uitwassen als hij moest plassen in zijn slaap.

#11 Geplaatst 03 december 2013 - 10:44

Veel succes Winston morgen.

Bij mijn katten ben ik er ook bijgebleven. Ik mocht hen daarna ook direct meenemen naar huis maar heb hen daar toch gelaten om mooi wakker te worden. Ik heb hier geen bench om hen in te doen. In de slaapkamer opsluiten durfde ik ook niet, zie dat ze van bed vielen!
Ik vond het veiliger voor hen om bij de DA wakker te worden al was het natuurlijk niet leuk om hen achter te laten.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 03 december 2013 - 21:06

Eens we terug thuis zijn, maak ik de bench van flynn klaar die is groot, kan hij op zijn gemak wakker worden. En ze staat lekker warm in de living. Ben toch beetje nerveus, doet me toch weer terug denken toen we ons mila bijna 4j geleden lieten steriliseren en we te horen kregen dat ze fip had. Pfff mis haar nog elke dag.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#13 Geplaatst 04 december 2013 - 20:23

Om 11u waren we al terug thuis. De da vroeg of ik wou dat hij winston wakker spoot, heb nee gezegd.
Mijn Lucy heeft vorige keer daar zo erg aggresief op gereageerd, nee zie dat Winston ook wild ervan werd,
Heb hem in de chi zijn bench gelegd en tegen 1u begon hij al uit eigens wakker te worden. Tegen 16u was hij helemaal wakker en had hij geplast in de bench op de dekentjes, dus heb hem wat afgewassen met een washandje en nu ligt hij in de krabpaal te slapen.
Hij is nog heel moe, sommige anderen hier speelden 's avonds al weer hij heeft wat meer tijd nodig. Komt wel goed.
Straks zien of hij een snoepje wil. De da vondt het een pracht kater. Ikke heel fier. :)
Voila mr is van de balletjes af en tergelijk gechipt. Morgen heeft hij veel was werk aan zijn eigen, heb met hem te doen de lieverd.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#14 Geplaatst 05 december 2013 - 19:43

Hij is bijna terug zoals voor de castratie, eet terug, spelen nog niet zo veel, maar is van eigens een hele kalme.
Dus blij dat we daar weer door zijn.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 05 december 2013 - 20:01

Eind deze maand is ook Justin aan de beurt. Ik krijg ze ook altijd nog slapend terug. Ik heb het zo het liefst, want als ze wakker worden in een vreemde omgeving, dat lijkt me zo zielig!