Spring naar inhoud

- - - - -

Donatie a/d kerstboom van Winston

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#16 Geplaatst 06 december 2013 - 10:07

goed dat alles zo goed  verlopen is en jullie er vanaf zijn :duim:

Wij blijven er gewoon bij bij de operatie (heb al mogen assisteren tijdens operaties) en bij onze yoshi en diddl was t zo dat we ze nog slapend mee naar huis kregen, maar aangezien onze yoshi praktisch niet wakker te krijgen was en ik toch echt wel bang was op geen gegeven moment dat ze er niet door ging komen hebben we de volgende 2 wakker laten worden  bij de dierenarts, ze mochten dan wakker worden op mijn schoot onder de warmtelamp en met snugglepads onder en rond hen en eens ze goed wakker waren gingen we dan naar huis.
Ik vind het heel goed dat ik altijd bij de ingrepen mag bijblijven, ik zou het maar niks vinden dat ik te horen krijg dat ik mijn poezels moet gaan afzetten op een bepaald uur s morgens en er dan s avonds ofzo (of s middags) mag omgaan, ik wil betrokken worden bij t geen dat moet gedaan worden en ik wil dat de poezels ook weten dat ik er voor hen ben en ze daar niet op hun eentje moeten liggen bang wezen
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#17 Geplaatst 06 december 2013 - 16:40

Vroeger bij mijn eerste katten bleef ik er ook bij maar nu bij de andere da mag het niet meer. Veel dierenartsen willen dat gewoonweg niet wat begrijpelijk is.
Hij is zo goed als de oude al terug, ben blij dat we ervan af zijn want het blijft hoe klein de ingreep toch altijd wat stressen.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 06 december 2013 - 16:42

Super dat hij weer bijna terug de oude is   :thumb:
Geplaatste afbeelding