Spring naar inhoud

- - - - -

onzindellijke katten

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 05 december 2013 - 12:54

Daar heb je wel gelijk in! Die zullen wel een website hebben, ik ga eens zoeken ! En eens informeren! En dan eens iemand proberen te overtuigen ;)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#17 Geplaatst 05 december 2013 - 14:02

Bekijk berichtJoske123, op 05 december 2013 - 12:54, zei:

Daar heb je wel gelijk in! Die zullen wel een website hebben, ik ga eens zoeken ! En eens informeren! En dan eens iemand proberen te overtuigen ;)

Er staat hier ergens een topic waar info over gedragstherapeuten verzameld staat en felinova staat er ook tussen en daar vind je hun vraagprijs ook (er staat een link naar hunne site), ik weet niet meer juist hoeveel het was maar ik vond het heel goed meevallen vergeleken met andere gedragstherapeuten plus dat er nog nazorg in die prijs inbegrepen zit ook

Bekijk berichtJoske123, op 05 december 2013 - 12:54, zei:

ben snel eens gaan kijken, hieronder info van site felinova:

Hoe gaat dat in zijn werk, zo een therapie voor katten?Na telefonisch contact en het vastleggen van de afspraak wanneer Felinova bij u thuiskomt, ontvangt u een vragenlijst die moet ingevuld worden voor alle katjes in het huishouden. Zo krijgen we allebei een goed zicht van de katten, hun geschiedenis en hun dagelijkse routine. Dan komt Felinova bij u thuis en leert u ter plekke alles wat u moet weten om het probleem op te lossen en beter nog, hoe je je katjes gelukkig maakt, minder angstig en hoe je ze opvoedt tot goed gewenst gedrag. Een vervolgconsultatie is dus niet van toepassing tenzij we dit onderling overeenkomen (bijvoorbeeld bij een herintroductie tussen katten). U ontvangt meteen een aangepast rapport zodat u onmiddellijk aan de slag kan. Achteraf kan u steeds met vragen terecht via mail of telefoon.
Wat kost dat, een therapie voor gedragsproblemen bij Felinova?Dat vragen veel mensen zich af! Een consultatie voor het oplossen van een gedragsprobleem kost in 2013 bij Felinova € 135 incl. BTW. Dit is inclusief het verwerken van de vragenlijst, thuisbezoek, afleveren van het rapport en begeleiding na de therapie. Een eventuele km-vergoeding kan er nog bijkomen indien uw woonplaats verder ligt dan 20 km van Kruibeke. Het tarief hiervoor is 0,28 eurocent/km.
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 05 december 2013 - 14:06

Ik heb zojuist een topic geopend met de vraag naar mensen met ervaringen met een therapeut. Ik weet ook niet wat ik er moet van denken. Ik vind het wel veel geld hoor! OK als het effectief helpt dan hebt ik het er graag voor over, maar indien niet? wat dan? Dan ben je een som geld kwijt !

#19 Geplaatst 05 december 2013 - 14:45

Ik vind die prijs eigenlijk heel goed meevallen.
Je krijgt ook nazorg, dus dan helpen ze toch tot het opgelost is?
En zowieso zal je er veel info over krijgen en ook wat ze denken over het karakter van je kat.

Ik heb hier geen gedragsproblemen. Maar ik zou eigenlijk wel eens zo'n vragenlijst willen invullen en horen wat ze vinden van mijn katjes. Ik zou het wel interessant vinden om meer te leren over mijn katjes hun denken en doen.
Kan ook nuttig zijn om problemen te voorkomen denk ik.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding