Spring naar inhoud

- - - - -

Retroton Petfun bij Zooplus - wie heeft die? Mooi?

Retroton Petfun beoordeling

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 02 december 2013 - 18:07

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor de krapbaal die in de keuken staat te vervangen, want die is nu toch wel ongeveer tot op de draad versleten.
Ik ben daar echter beperkt in de ruimte (totale breedte moet absoluut onder de 60 cm blijven) en het liefst wou ik ook één waarvan ik de mandjes kan afwassen. Muurbevestiging was ook geen optie, want er is maar een klein stuk muur achter en daar lopen elektrische leidingen door.

Mijn oog viel op de Retroton van Petfun, ziet er mooi uit en heeft dat "ambetant gat" niet in één van de slaapplaatsjes zoals de Diogenes XXL (waardoor de mijne vroeger enkel het bovenste plaatsje gebruikten, tot het loskwam en er één met slaapplaats en al naar beneden gedonderd is....) en de toegangsgaten zijn ovaal, waardoor mijn *ahum* poezels met veel haar ook geen problemen zullen hebben. De toegangsgaten staan ook niet rondomrond, waardoor er nergens "zicht op de muur" zal zijn. En uiteraard zijn de kussentjes allemaal wasbaar.... Plus ik heb heel goeie ervaringen met den Joy (en de meeste KS-ertjes hier zijn ook grote fan!).

http://www.zooplus.n...abtonnen/174256

En dan ging ik naar de reviews gaan zien, want er is wel een prijskaartje aan verbonden: 7 heel goeie kritieken, één van "niet kopen, koopt alleen de doos en snij er een paar gaten in" en de ergste was deze:
"Geen mooie ton, en ziet er erg goedkoop uit!

Veel te duur voor deze prijs, koop vooral de diagoness XXL, die is geweldig, en ziet er mooier uit dan deze! Heb deze in huis gehad, plaatje komt totaal niet overeen met wat je in huis krijgt. Absolute miskoop, ik was erg teleurgesteld door deze krabton, had 'm veel mooier verwacht dan dat ie daadwerkelijk is. Ziet er erg goedkoop uit met houten triplex platen boven en onderop!"

Oesje!! Klopta? Of is dat iets waar Retroton-eigenaars totaaaaaal niet mee akkoord zijn?

Bewerkt door Sabine2, 02 december 2013 - 18:10.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 02 december 2013 - 18:12

Ik heb die besteld voor ons Luna haar Sinterklaas, dus we zullen wel zien zeker :d.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 02 december 2013 - 18:18

er zijn er die deze hebben in combinatie met een krabpaal..... je zal zeker reactie krijgen (en foto's hopelijk :) )

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 02 december 2013 - 18:30

die retrokrabton kost 179€ :trance:

ik ben aan het sparen voor die nieuwe "natural Paradise XXL", kvind die er beter uitzien, en is ook een stuk goedkoper, en heeft ook grote ovalen ingangen met wasbare kussentjes
http://www.zooplus.n...abtonnen/379669

tzal een van mijn eerste aankopen voor in 2014 worden denk ik, als mijn vriend niet gaat denken dat ik tuureluut ben om de poezen zo te verwennen

Bewerkt door Kaprice, 02 december 2013 - 18:31.

Antonia45
Antonia45
  • 79 berichten

#5 Geplaatst 02 december 2013 - 18:38

Die laatste is wel mooi :-)

Ik heb vorig jaar een redelijk simpele ton gekocht, aanbieding was van € 89,- voor € 49,- en hij voldoet prima.
Het hoeft niet altijd duur te zijn om goed te zijn ;-) en de katten krabben er alleen maar aan, hahaha

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 02 december 2013 - 18:49

Bekijk berichtMayaBlue, op 02 december 2013 - 18:12, zei:

Ik heb die besteld voor ons Luna haar Sinterklaas, dus we zullen wel zien zeker :d.

Oooooh!! Lunake wordt weer verwend!! :jump: :jump:

Bekijk berichtwendyv123, op 02 december 2013 - 18:18, zei:

er zijn er die deze hebben in combinatie met een krabpaal..... je zal zeker reactie krijgen (en foto's hopelijk :) )

A ja, da's waar, 'k had daar nog niet aan gedacht ;)

Bekijk berichtKaprice, op 02 december 2013 - 18:30, zei:

ik ben aan het sparen voor die nieuwe "natural Paradise XXL", kvind die er beter uitzien, en is ook een stuk goedkoper, en heeft ook grote ovalen ingangen met wasbare kussentjes
http://www.zooplus.n...abtonnen/379669

tzal een van mijn eerste aankopen voor in 2014 worden denk ik, als mijn vriend niet gaat denken dat ik tuureluut ben om de poezen zo te verwennen

Die ziet er ook goed uit! Maar is net iets te hoog (mocht max. 105 cm hoog zijn). En 'k vind de afwerking van de Petfun er beter uitzien :oops:

En als je vriend opmerkingen maakt, moet je hem maar eens een paar krabpaal-topics hier op KS laten lezen, hij zal rap anders zingen :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 02 december 2013 - 18:55

Goh, er staat toch maar 1 negatieve kritiek op zie ik. Alle rest is positief.
Vind het inderdaad wel duur.

Ik kan je anders wel die van maxi zoo aanraden die ik heb. De poezen zijn er dol op en hij is niet super hoog.
Er zijn wel maar 2 ligplekken, 1 bovenop en 1 slaaphol en de kussens zijn niet wasbaar jammer genoeg.
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 02 december 2013 - 18:58

Bekijk berichtSabine2, op 02 december 2013 - 18:49, zei:

Oooooh!! Lunake wordt weer verwend!! :jump: :jump:

Ja en dan kan ze dat klein geweld beter in het oog houden van bovenaf he :d

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 02 december 2013 - 18:59

Solotje heeft die retroton in huis, in combinatie met haar krabpaal. Je kan het haar even vragen   :goofy:
Geplaatste afbeelding

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 02 december 2013 - 19:01

Bekijk berichtsnoopy, op 02 december 2013 - 18:59, zei:

Solotje heeft die retroton in huis, in combinatie met haar krabpaal. Je kan het haar even vragen   :goofy:

Vind die retroton ook mooi hoor sabine, en ik wil da zooplus nog is ne petfun verkoopt :) want ik kan ni beslissen

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 02 december 2013 - 19:14

Bekijk berichtstareyedkitten, op 02 december 2013 - 18:55, zei:

Goh, er staat toch maar 1 negatieve kritiek op zie ik. Alle rest is positief.
Vind het inderdaad wel duur.

Ik kan je anders wel die van maxi zoo aanraden die ik heb. De poezen zijn er dol op en hij is niet super hoog.
Er zijn wel maar 2 ligplekken, 1 bovenop en 1 slaaphol en de kussens zijn niet wasbaar jammer genoeg.

Da's wel waar, maar 'k wou het zeker weten voor ik er dat geld aanhang. Ze moet ook wel jaren mooi blijven hé. Die van Diogenes die boven op de kattenkamer staat is al echt niet meer om aan te zien en 'k heb ze hoop en al twee jaar.... De gemiddelde "doorsnee kwaliteit" krabpaal gaat hier max 2 à 3 jaar mee met mijn kamikaze-poezels en beneden kunnen ze nog goed hunnen aanloop pakken :rolleyes:
'k heb nog heel mooie gezien, ook bij Maxizoo en Aveve, maar ofwel waren ze te hoog, kussens niet wasbaar (is echt wel een must) of 't verkeerde kleur :oops: Die moet ook bij mijne keuken passen hé :oops: :mrgreen:

Bekijk berichtMayaBlue, op 02 december 2013 - 18:58, zei:

Ja en dan kan ze dat klein geweld beter in het oog houden van bovenaf he :d

... zie maar dat het niet omgekeerd is :lachen:

Bekijk berichtsnoopy, op 02 december 2013 - 18:59, zei:

Zjust!! 'k Zal haar een PB'tje sturen. Of anders efkes mijn keel openzetten ;)
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 02 december 2013 - 19:45

Ik hoorde mijn naam :cop:  :lachen:

Ik kan dus jammer genoeg "nog" niet helpen omdat ik hem nog niet heb :p hij wordt rond de 10e verwacht en dan zal ik het jullie laten weten.

Toch nog eens bedankt om mij dit te laten weten want ik wist dus niet dat ik een retroton ging krijgen :lachen: maar meer de gewone zoals bij de Sonja :oops: :p

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 02 december 2013 - 19:50

De Sonja is toch met een Retroton? :catscratchhead
Allé ja, staat toch zo op de site van Petfun :oops:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 02 december 2013 - 19:57

Ah ja idd :slach:   sech ik ben niet goed wakker zenne :slach: oh ik schaam mij diep :oops:  :lol: Oke dus ik zie niets verkeerds aan die ton :p ,
ik vind die retroton mooi maar ja dat wil nog niet zeggen dat jij die mooi gaat vinden he :lachen:

henny
henny
  • 1.601 berichten

#15 Geplaatst 02 december 2013 - 19:58

Ik heb de retroton drie jaar geleden gekocht en hij ziet er nog prima uit.
Henny

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Retroton, Petfun, beoordeling