Ik ben daar echter beperkt in de ruimte (totale breedte moet absoluut onder de 60 cm blijven) en het liefst wou ik ook één waarvan ik de mandjes kan afwassen. Muurbevestiging was ook geen optie, want er is maar een klein stuk muur achter en daar lopen elektrische leidingen door.
Mijn oog viel op de Retroton van Petfun, ziet er mooi uit en heeft dat "ambetant gat" niet in één van de slaapplaatsjes zoals de Diogenes XXL (waardoor de mijne vroeger enkel het bovenste plaatsje gebruikten, tot het loskwam en er één met slaapplaats en al naar beneden gedonderd is....) en de toegangsgaten zijn ovaal, waardoor mijn *ahum* poezels met veel haar ook geen problemen zullen hebben. De toegangsgaten staan ook niet rondomrond, waardoor er nergens "zicht op de muur" zal zijn. En uiteraard zijn de kussentjes allemaal wasbaar.... Plus ik heb heel goeie ervaringen met den Joy (en de meeste KS-ertjes hier zijn ook grote fan!).
http://www.zooplus.n...abtonnen/174256
En dan ging ik naar de reviews gaan zien, want er is wel een prijskaartje aan verbonden: 7 heel goeie kritieken, één van "niet kopen, koopt alleen de doos en snij er een paar gaten in" en de ergste was deze:
"Geen mooie ton, en ziet er erg goedkoop uit!
Veel te duur voor deze prijs, koop vooral de diagoness XXL, die is geweldig, en ziet er mooier uit dan deze! Heb deze in huis gehad, plaatje komt totaal niet overeen met wat je in huis krijgt. Absolute miskoop, ik was erg teleurgesteld door deze krabton, had 'm veel mooier verwacht dan dat ie daadwerkelijk is. Ziet er erg goedkoop uit met houten triplex platen boven en onderop!"
Oesje!! Klopta? Of is dat iets waar Retroton-eigenaars totaaaaaal niet mee akkoord zijn?
Bewerkt door Sabine2, 02 december 2013 - 18:10.