Spring naar inhoud

- - - - -

DEFECT... draadloze Dyson ? ---> Eindelijk opgelost

• Log in om te reageren
82 reacties op dit onderwerp
lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#31 Geplaatst 15 december 2013 - 11:51

Je moet  dat niet onderschatten he, die bijtertjes, je moet maar even uw rug draaien en ze zitten er al aan,  ik denk dat die mij al 150 euro gekost hebben aan kabeltjes ed! Of meer, durf het niet meer optellen :louche:
Das al een deel voor een nieuwe dyson grrrrrr! :catscratch

kika
kika
  • 3.830 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 15 december 2013 - 14:12

Is inderdaad enorm vervelend. Al het materiaal om op te laden ligt bij ons op de slaapkamer,waar hij niet komt.
We hebben de stofzuiger nu redelijk hoog gehangen waarbij de kabel in een kast geleid word naar een stopcontact. Het kleine stukje kabel die te zien is hebben we nog eens tegen de muur vastgeplakt.Normaal gezien kan hij er nu niet aan...laat ons hopen O:)

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#33 Geplaatst 15 december 2013 - 19:19

Goed dat je die draad weggewerkt hebt.
Ik dacht net, ik controleer mijn dyson kabel toch nog maar eens, wat, zie ik, toch in gebeten !!!! Nog niet helemaal door, maar ja ik moet het ook weer weg stoppen! Grrr

kika
kika
  • 3.830 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 15 december 2013 - 20:12

Bekijk berichtlilymaya, op 15 december 2013 - 19:19, zei:

Goed dat je die draad weggewerkt hebt.
Ik dacht net, ik controleer mijn dyson kabel toch nog maar eens, wat, zie ik, toch in gebeten !!!! Nog niet helemaal door, maar ja ik moet het ook weer weg stoppen! Grrr

Hier is het ook zo hoor. Precies of hij ruikt dit. 1 minuut kabel laten liggen en die is doorgebeten. :louche:

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#35 Geplaatst 16 december 2013 - 15:21

Heb je de dyson al kunnen proberen,?
Valt hij mee?

kika
kika
  • 3.830 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 16 december 2013 - 17:33

Het is echt een plezier om mee te werken. Vanmorgen voor ik ging werken de living gestofzuigd (vroeger deed ik dit elke morgen met de swiffer...nadeel daarvan was dat kruimels bleven liggen nu is alle vuil weg). Heb hier ook enkele kleine tapijten...ze zijn nog nooit zo goed gestofzuigd geweest! En mijn grote stofzuiger is nochtans ook geen goedkope geweest.
Zopas eens de krabpalen gestofzuigd met dat speciale borsteltje...amaai wat een machine. Vroeger moest ik er met de gewone stofzuiger 20 keer overgaan voor het haar allemaal weg was.Met de dyson maximum 2 keer overgaan en alles is weg!!
Had ik dit allemaal geweten had ik dit reeds veel eerder gekocht!
Nu enkel hopen dat hij zijn tijd meegaat...dit zal ik pas later kunnen bevestigen :lachen:

Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#37 Geplaatst 16 december 2013 - 17:53

Super!
Leuk dat je aankoop zo goed meevalt. :)

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#38 Geplaatst 16 december 2013 - 19:17

Had ik wel gedacht, ik ben al zo tevreden over het klein model, en jouw model is nog krachtiger!
En je moet je niet bukken das ook een voordeel!
Ik wil die zeker ook,   ooit :jump:

kika
kika
  • 3.830 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 16 december 2013 - 20:19

Bekijk berichtlilymaya, op 16 december 2013 - 19:17, zei:

En je moet je niet bukken das ook een voordeel!
Ik wil die zeker ook,   ooit :jump:

Supergemakkelijk met die steel!
Denk dat hij mijn beste vriend zal worden :lachen: .
Ik vind hem zijn geld waard. Heb wel wat moeten zagen bij mijn ventje maar gisterenmorgen verraste hij me door te zeggen dat ik hem mocht halen...duurde niet lang voor ik in de winkel stond :d

Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#40 Geplaatst 16 december 2013 - 20:24

Ik ben blij dat je er tevreden over bent !!! Veel succes er mee ;)

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#41 Geplaatst 16 december 2013 - 20:45

Wat een goed ventje hé!
En duur is het in ieder geval, maar denk ook zeker zijn geld waard! Want met katten in huis moet je precies niet anders doen dan stofzuigen!
Ik gebruik ook  tussendoor een swiffer, maar zoals je zegt, ideaal is dat niet!l
In ieder geval veel pezier ermee!

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 16 december 2013 - 20:47

succes ermee !!

kika
kika
  • 3.830 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 07 januari 2014 - 19:25

DEFECT! Vorige week zondag was ik ermee aan het stofzuigen tot hij opeens stilviel...ik dacht de batterij zal leeg zijn (alhoewel ik nog maar 10 min bezig was) heb hem dus aan lader bevestigd...geen reactie.Geen enkel lichtje brandje.
Vorige week maandag dan gebeld naar dyson...heb enkele testjes aan de telefoon moeten doen met de zuiger...niks van reactie. Ze denken dat de batterij stuk is of de oplader :o en sturen me nieuwe op...
Kan er niet mee lachen...2 weken heeft hij gewerkt. Was er zo tevreden over... :(
Blijkbaar is die nog maar uit van november en zou het om kinderziektes kunnen gaan...hopelijk werkt hij terug met de nieuwe onderdelen.

Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#44 Geplaatst 08 januari 2014 - 08:50

Bekijk berichtkika, op 07 januari 2014 - 19:25, zei:

DEFECT!
Allez... :r

fieke0509
fieke0509
  • 1.115 berichten