Spring naar inhoud


- - - - -

DEFECT... draadloze Dyson ? ---> Eindelijk opgelost


  • Log in om te reageren
82 reacties op dit onderwerp
lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten
OFFLINE

#46 Geplaatst 08 januari 2014 - 10:17

Dit is echt niet leuk,  maar het kan altijd gebeuren! Tegenwoordig toch!
Ik denk dat dyson wel correct is op dit gebied! En dat het wel in orde komt.
Snap zéker dat je hier niet mee kan lachen!
Ondertussen zit je wel zonder!
Ik heb er nu ook één gekregen, ik heb er nog niets raar aan gemerkt!
Ik hoop dat het snel in orde komt!

Inge91
Inge91

    Liefste engeltje 2016

  • 11.346 berichten
    • Locatie: Kempen
OFFLINE

#47 Geplaatst 08 januari 2014 - 18:18

Ik hoop dat hij snel gemaakt kan worden

Zou toch niet mogen na twee weken gebruik, dat geeft niet echt vertrouwen in de naam dayson

Geplaatste afbeelding

kika
kika
  • 3.830 berichten
    • Locatie: Rumbeke
  • 2 katten
OFFLINE

#48 Geplaatst 08 januari 2014 - 19:06

Bekijk berichtfieke0509, op 08 januari 2014 - 08:57, zei:

Amai, dat is wel héél snel niet?

Inderdaad héééél snel. Voor 430 euro zou dit toch niet mogen :r .


Bekijk berichtlilymaya, op 08 januari 2014 - 10:17, zei:

Dit is echt niet leuk,  maar het kan altijd gebeuren! Tegenwoordig toch!
Ik denk dat dyson wel correct is op dit gebied! En dat het wel in orde komt.
Snap zéker dat je hier niet mee kan lachen!
Ondertussen zit je wel zonder!
Ik heb er nu ook één gekregen, ik heb er nog niets raar aan gemerkt!
Ik hoop dat het snel in orde komt!


Zit nu inderdaad zonder. Zal zeker 10 dagen duren vooraleer ik de stukken krijg. Normaal zou dit eind deze week of begin volgende week moeten toekomen.
Heb je ook de DC 62?
De eerste twee weken had ik ook geen problemen, was er supertevreden over...tot hij plots stilviel :onzeker:

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten
OFFLINE

#49 Geplaatst 08 januari 2014 - 21:03

Ik heb die ook die dc62 , sinds  25 december!
En nee het zou eigenlijk niet mogen! Het kost echt veel geld!

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten
OFFLINE

#50 Geplaatst 12 januari 2014 - 19:37

Trouwens, ik dacht dat dyson aan huis repareert, dan kunnen ze dat ineens meebrengen!
Of is dat niet zo voor die draadloze modellen?
Water mag je er niet mee opzuigen, maar dat wist je waarschijnlijk al wel!
Hoop dat je niet te lang moet wachten.

kika
kika
  • 3.830 berichten
    • Locatie: Rumbeke
  • 2 katten
OFFLINE

#51 Geplaatst 12 januari 2014 - 20:06

Normaal gezien is het de batterij die kapot is denk ik. Ze zouden die opsturen...kan makkelijk zelf vervangen worden. Indien het probleem dan niet opgelost is moest ik terugbellen.
Heb nog niks ontvangen :( . Als ik het tegen vrijdag nog niet heb bel ik terug.
Was er al zo gewend aan geraakt...nu terug iedere morgen met de swiffer...wat niet hetzelfde resultaat heeft :(


Heb er niks speciaal mee gedaan...was gewoon de vloer aan het stofzuigen (zeker geen water)
Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 3 katten
OFFLINE

#52 Geplaatst 12 januari 2014 - 21:24

Jammer om te horen.

Zelf heb ik ook eens een mankement aan mijn Dyson gehad. Dat knopje bovenaan was kapot gesprongen toen ik het terug wou dichtklikken nadat ik de filter had gereinigd. Ik heb ze gebeld en ze maakten er geen probleem van. Ze hebben toen ook het nodige vervangstuk naar mij thuis opgestuurd. Het zou natuurlijk niet mogen, maar het kan altijd eens gebeuren dat er iets mis is. Ik vind wel dat ze correct zijn met de nabehandeling. Het zal er gauw genoeg zijn en hopelijk heb je erna geen problemen meer.

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten
OFFLINE

#53 Geplaatst 18 januari 2014 - 17:46

Heb je de batterij al gekregen? Of de oplader?

kika
kika
  • 3.830 berichten
    • Locatie: Rumbeke
  • 2 katten
OFFLINE

#54 Geplaatst 18 januari 2014 - 19:29

Bekijk berichtlilymaya, op 18 januari 2014 - 17:46, zei:

Heb je de batterij al gekregen? Of de oplader?

Nog niet. Heb donderdag eens gebeld en die waren toen pas bij hun toegekomen. Moet nu terug  5 tot 10 dagen wachten tot het bij mij toekomt :(

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten
OFFLINE

#55 Geplaatst 18 januari 2014 - 19:37

Zo lang nog?
Dat duurt toch niet zo lang op te versturen!
Das echt wel vervelend zeg!

kika
kika
  • 3.830 berichten
    • Locatie: Rumbeke
  • 2 katten
OFFLINE

#56 Geplaatst 18 januari 2014 - 20:23

Bekijk berichtlilymaya, op 18 januari 2014 - 19:37, zei:

Zo lang nog?
Dat duurt toch niet zo lang op te versturen!
Das echt wel vervelend zeg!


Vind het ook heel lang duren...zit al bijna een maand zonder :(

Geplaatste afbeelding

kika
kika
  • 3.830 berichten
    • Locatie: Rumbeke
  • 2 katten
OFFLINE

#57 Geplaatst 28 januari 2014 - 17:05

Vorige week is een pakket toegekomen van Dyson. Ikke blij...tot ik het opendeed...er zat enkel een nieuwe adapter in en geen nieuwe batterij. Werkt dus nog steeds niet aangezien de batterij stuk is. Heb gebeld naar dyson om dit te melden... ze keken het na en zeiden dat de batterij bij hen in stock was en dat ze die dezelfde dag nog zouden opsturen. Tot gisteren nog geen batterij gezien. Gisteren terug gebeld naar dyson met de vraag waar de batterij bleef. Zegt die aan de telefoon doodleuk dat ze die niet in stock hebben...mijn verhaal gedaan van de week ervoor dat die meneer zei dat ze het gingen opsturen . Heb dan gevraagd of ik niet gewoon mijn stofzuiger kon inruilen voor een nieuwe. Dit moest hij bespreken met een overste...hij zou vandaag daarvoor terugbellen...rarara wie heb ik nog niet gehoord?  Ik word er zot van reeds een maand geen stofzuiger en geen oplossing :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice

    Grootste luiaard 2016

  • 4.331 berichten
    • Locatie: oostende
  • 3 katten
OFFLINE

#58 Geplaatst 28 januari 2014 - 17:09

auch....

zijn ik blij dat ik niet voor een dyson ben gegaan!

want inderdaad tis nu al een drietal weken dat je geduld moet oefenen

Inge91
Inge91

    Liefste engeltje 2016

  • 11.346 berichten
    • Locatie: Kempen
OFFLINE

#59 Geplaatst 28 januari 2014 - 21:13

Wat een rot service geeft Dyson zeg
Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten
OFFLINE

#60 Geplaatst 29 januari 2014 - 18:28

Heel correct vind ik het ook niet!
Ik vind dat ze onmiddellijk een nieuwe zouden moeten geven!
Zeker als het stuk gaat na 2 weken, en gezien de prijs!
Bij mij werkt die trouwens uitstekend! Vind hem super goed,
Hoop echt dat je een nieuwe krijgt! !