Spring naar inhoud

- - - - -

Verhuizen - Verhuisd! p.2

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 10 december 2013 - 12:57

bij de papieren die je krijgt die in je boekje plakken is er een kaartje bij en daar kan je elke adresverandering mee doen.  Het enige wat je moet doen is het deftig invullen en op de post doen.  Nadien krijg je een nieuw stel plakkers voor in je boekje en klaar ben je.
Eventueel kan je met ID-Chips contact opnemen via mail en de verhuis doorgeven.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 04 januari 2014 - 21:08

En Rakker is verhuisd :) Het gaat volgens mij wel goed. In het begin was ze wat onwennig en stond ze wat aan de ramen en aan de deur te miauwen, maar ze was niet bang. Ook kwam ze altijd direct af als ik haar riep en ze volgde mij als ik rondstapte, dus ze kroop niet bang in een hoekje zoals ik op voorhand verwacht had. Tijdens het eten is ze ook gewoon naast mij komen liggen in haar mandje en dus niet weggekropen ofzo waar ik blij om ben :) Nu ligt ze boven op de kast te slapen, dus wel een beetje uit het zicht gekropen, maar ze heeft van daar wel een goed uitzicht over alles en ik heb veel liever dat ze daar bovenop ligt dan dat ze ergens achter gekropen is waar ze niets kan zien. Ik ben dus heel blij met hoe goed ze het doet voorlopig :d En ik heb er wat meer vertrouwen in dat het snel in orde zal komen.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#18 Geplaatst 05 januari 2014 - 16:04

Dat is toch al goed nieuws he! Ze passen zich soms sneller aan dan wij zouden denken hoor.