juleken, op 03 december 2013 - 23:53, zei:
Wilde het daarstraks er nog bijtikken, vroeg me ook af of Balou misschien geen vriendje mist. Zou wel fijn zijn he. Ik hoop voor Balou maar ook voor het eventuele toekomstige katje dat je volgend jaar op zoek gaat, wordt dan weer een poezelke met een gouden mandje

Ja ik weet dus neit of ze het echt mist....das lastig bij haar. De meeste katten vind ze neit leuk. Met haar zusje kon ze wel overweg...maar buurtkatten over het algemeen niet, sommige wel een beetje trouwens., die valt ze niet meteen aan. Dus ik ga volgend jaar gewoon even kijken hoe het gaat met Balou, en dan komt er heel misschien een katje bij, maja die moet wel echt het juistje karakter hebben, vooral rustig en niet speels haha...dus goed rondkijken in asielen.
Moet zeggen dat toen haar zusje overleed ik na een week al een nieuw katje had, misschien was dat wel iets te snel. De eerste 6 weken konden ze het overigens prima met elkaar vinden, samen spelen en slapen...maar daarna was het ineens over. Maar dat kwam waarschijnlijk doordat Balou toen een beetje ziekjes was en Taco continu op haar sprong en met haar wilden spelen, dus dat vond ze denk niet fijn. Dus met een volgend katje moet ik het misschien ook langzmer introduceren (met Taco liet ik ze meteen bij elkaar). Ach als ze zo gelukkig is ook prima, dan blijft het bij 1 kat voorlopig....maar rondkijken kan geen kwaad, zou graag een katje uit een asiel redden, maja Balou moet het er wel mee eens zijn.
Bewerkt door chanatas, 04 december 2013 - 00:09.