Spring naar inhoud

- - - - -

Even een beetje uitleg.

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 05 december 2013 - 11:34

Ben hier de laatste tijd weinig aanwezig wegens problemen met mijn broer,maar er gaat eindelijk een oplossing komen .Het is al aan de gang van 19 juli en ik heb diep in de put gezeten .Nu heb ik eindelijk een goed vooruitzicht en de beslissing valt op 12 december .

Nu heb ik gisteren mijn moed bijeen gepakt en mijn kerstboom gezet .Voor wat gezelligheid en sfeer in huis. Want ik hou wel van deze periode van het jaar

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 05 december 2013 - 12:03

@ babetatilla
plezant je terug te horen,
familie niemand wil ze missen, maar soms maken ze het ons zo moeilijk hé

kga zeker en vast mee duimen dat alles nu ok komt met je broer, en dat er een zonniger toekomst is voor jullie, en dat jullie contact kunnen houden met elkaar, zonder er onderdoor te gaan

misschien is 2014 voor jullie een nieuwe start! :hug:

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 05 december 2013 - 12:24

Ach Rita, ik hoop echt dat het nu snel in orde komt :pray:
Vorig jaar had je ook al een moeilijke episode, het moet inderdaad voor je gemoedsrust eens de juiste kant gaan uitgaan.

Fijn dat je je kerstboom zet, het brengt echt wel zoveel meer sfeer en gezelligheid in huis en dat doet ook al iets met een mens hé :thumb:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 05 december 2013 - 18:07

Is het weer moeilijk met je broer? Spijtig... Ik hoop dat er snel wat oplossingen komen hoor.
Snap goed hoe het is, het doet pijn.

Sterkte en probeer inderdaad toch maar te genieten van de feestdagen. Maak het gezellig voor jezelf!

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 05 december 2013 - 19:01

Ik ben blij dat het er goede vooruitzichten zijn en dat er een oplossing komt!  Nog veel sterkte en moed de komende periode!

Bewerkt door Anja, 05 december 2013 - 19:01.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 05 december 2013 - 19:18

Hey Rita, eindelijk wat licht terug aan het einde van die lange tunnel. Hoop dat alles nu uiteindelijk snel opgelost geraakt, want dit vreet echt aan je.
Niet opgeven, je mag me altijd roepen als je nood hebt aan babbel, wens je nog heel veel sterkte en een knus en gezellige kerstmis.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 06 december 2013 - 12:15

Ik dacht al zoiets, ik ben blij je te horen en hopelijk komt er nu eindelijk een blijvende oplossing.

Super dat je je boom hebt gezet, dat geeft toch wel wat gezeligheid en sfeer he?