Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn kleine Lemon is er!

• Log in om te reageren
83 reacties op dit onderwerp
Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 08 december 2013 - 16:12

Bekijk berichtMayaBlue, op 08 december 2013 - 14:21, zei:

Ja, als Lily dit ook doet zal je wel begrijpen waarom ze time-out nodig hebben :p. Zo hevig :o  en als ze dan niet krijgt wat ze wilt (hengel) worden mijn tenen aangevallen :louche: .
hihihi dat belooft !!!! en klimmen op de benen , sjans dat ik niet vaak nylon's draag :p

ik hoop dat het deze week bij de DA allemaal goedgekeurd wordt se zodat ik Lily kan komen katnappen zaterdag (samen met Merlijn's baasje)

raggy
raggy
  • 414 berichten

#62 Geplaatst 08 december 2013 - 16:52

Het ziet er heel mooi uit. Ik zie geen problemen.  Denk niet dat de dierenarts gaat zeggen dat ze nog langer hier moet blijven.  :cat

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 08 december 2013 - 16:57

Bekijk berichtraggy, op 08 december 2013 - 16:52, zei:

Het ziet er heel mooi uit. Ik zie geen problemen.  Denk niet dat de dierenarts gaat zeggen dat ze nog langer hier moet blijven.  :cat
:party:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#64 Geplaatst 08 december 2013 - 18:00

Haha Torill super blij natuurlijk. Nu begint het aftellen voor jou ook he :d.

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 08 december 2013 - 20:27

natuurlijk en ondertussen is het huis ook veiliger, de kerstboom staat nu op het terras wegens de jongste die van de takken bijt en de oudste die er met haar poten tegen tikt, (en de naaldjes in FInn zijn pels) en mits dat dus blijkbaar wel giftig is, staat hij dus op het terras
dat is dan ineens ook Lily safe

enjij genieten van je twee weekjes vakantie, mat Lemon daar niet te hard af :) kleine kindjes moeten veel slapen :p

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#66 Geplaatst 08 december 2013 - 20:58

Geweldig dat het zo goed gaat, ze moet natuurlijk ook leren dat gedaan, gedaan is.  Benieuwd naar nog meer fotootjes.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#67 Geplaatst 08 december 2013 - 21:14

klein kindje is vandaag in bad geweest. En most friendly rags zusjes getrouw is de haardroger public enemy number 1 :d. Wat een blaasconcert naar de haardroger :lachen: , maar ja Lemon en Luna zaten ten minsten samen in bad. Maar ik alleen on twee poezen in bad te steken was wel niet zo handig :d al een geluk laat Luna dat allemaal goed doen, en ze was Lemon aan het sussen zo precies van ' dit gaat de eerste en laatste keer niet zijn hoor arm schaapje'. Het is precies haar mama geworden :) maar drinken is een :neen: , was ons klein Lemontje wel soms probeert. Ja kan haar het eigenlijk niet kwalijk nemen Luna moest maar niet zo een goed pseudo moeder katje zijn :p.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#68 Geplaatst 08 december 2013 - 22:17

Lemon na haar badje :d

Bijgevoegde thumbnails

• 2013-12-08 19.18.57.jpg

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#69 Geplaatst 09 december 2013 - 08:14

Bekijk berichtMayaBlue, op 08 december 2013 - 22:17, zei:

hihihi..schitterende foto :goofy:

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#70 Geplaatst 09 december 2013 - 08:30

Hihi, hoe lief!
Gaan ze eigenlijk veel in bad?

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#71 Geplaatst 09 december 2013 - 09:00

hallo hallo!
nu heb ik toch veel berichtjes gemist zeg, mijn laatste weekend thuis voor Merlijn komt, ik had de laptop op het werk gelaten.
ondertussen zal Lemon wel al helemaal ingeburgerd zijn, en het contact met Luna zal ook van dag tot dag nog beter worden hé Maitee.

dat zal ons ook te wachten staan hé Torill, de nieuwkomer laten wennen aan de andere katten. hoewel onze poezen nog niet helemaal volwassen zijn, dat zal vlotter en vlugger gaan denk ik.

bedankt van de foto's die je vrijdag gemaakt hebt Maitee, mijnheer Merlijn staat er echt als het heertje op hé.
ik heb het assortiment hoedjes ondertussen uitgebreid met een feesthoedje met elastiekje. geen idee hoe groot zijn hoofd ondertussen is, mss gaat hij wel helemaal in het hoedje verdwijnen :proost:

deze week kan ik nog testen met Miou-Miou, voorlopig schenkt die geen aandacht aan de kerstversiering omdat die achter glas zit. maar het blinkt en fonkelt wel, dus of Merlijn geen toverkunsten zal willen uithalen... dan zoek ik er een veiliger plekje voor.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05555.JPG

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#72 Geplaatst 09 december 2013 - 09:34

Miou-Miou lijkt net een viking in haar schip :-) zooooon mooieke ook hé !!!

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#73 Geplaatst 09 december 2013 - 09:48

ja maar uw papfleskitten is ook schitterend zunne! die jongens kunnen echt zo koninklijk kijken hé, Merlijn heeft die look ook al onder de knie zo te zien.

het is bij mij al heel lang geleden dat er nog eens een kat langs mijn benen naar boven wou, zo lang geleden dat ik het eigenlijk niet zo erg zou vinden nu. en natuurlijk omdat ik altijd jeans draag, het wordt een ander verhaal als dat 's morgensvroeg langs de pijpen van de pyjamabroek is :trance:

amai Maitee, dat is wel een uitdaging hé, Lemon laten wennen aan een bad. Als toekomstige schoonheidskoningin zal dat wel een verplicht onderdeel van het toilet zijn, maar ik zie het mezelf nog niet doen bij mijn kat. Chance voor Merlijn, hij moet alleen maar tovenaarshoedjes en zo leren ondergaan :cat

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#74 Geplaatst 09 december 2013 - 10:52

:d ja, ja ons Lemontje wist er wat van, maar ze komt al goed overeen met Luna. En Luna heeft haar door de routine geholpen. Alleen die haardroger, die hebben ze allebei niet graag.

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#75 Geplaatst 09 december 2013 - 11:03

Bekijk berichtMayaBlue, op 08 december 2013 - 22:17, zei:

Oh zie dat snoeteke van Lemon, zo schattig :loveshower:

Geplaatste afbeelding