Spring naar inhoud

- - - - -

De Sint is geweest!

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 06 december 2013 - 19:53

Enne, hoe zit het met die undercover mouse?  Heb je die nu nog niet laten zien ???? Ja, ja, de sint geeft en jij houdt het aan de kant :neen: :neen: :neen: :p

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 06 december 2013 - 19:59

Nee, ze vinden dat ding super!
Ik ben gewoon aan't wachten tot mijn batterij opgeladen is om de foto's te kunnen trekken.
Het enige dat ik vrees is dat dat ronddraaiend staartje snel afgebeten zal zijn.
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 06 december 2013 - 20:16

Ik ben benieuwd hoor !!!

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 06 december 2013 - 20:18

Van zodra het lichtje groen is ga ik het terug opzetten en trek ik een foto! :p
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 06 december 2013 - 21:04

zo leuk! ze zullen wel heel braaf geweest zijn dit jaar :engel:

Bewerkt door prittje, 06 december 2013 - 21:04.

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 06 december 2013 - 21:31

De Catch!
P1250001.JPG   P1250002.JPG

En de Undercover Mouse....

P1260028.JPG

Ik heb hier ook een filmpje van waar Lily met de Mouse speelt, maar ik moet er nog achter komen hoe ik dat kan posten.

Lily en de Undercover Mouse.

Undercover Mouse
Album: Lily en de undercover mouse
1 Afbeeldingen
0 reacties

Filmpje blijkt niet te werken... :anyone:

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 06 december 2013 - 22:22

Video's doe ik gewoon altijd via tinypic.com en dan de link plaatsen :) Waarschijnlijk is er wel een betere manier ook, maar die van mij werkt toch :lachen:

In ieder geval superleuke foto's! :) En zo blij dat ze met alles zijn! :d Daar kunnen ze hier nog wat van leren (zijn hier zo kieskeurig met speelgoed :lachen: )

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 06 december 2013 - 23:41

Syntara, op 06 december 2013 - 22:22, zei:

Video's doe ik gewoon altijd via tinypic.com en dan de link plaatsen :) Waarschijnlijk is er wel een betere manier ook, maar die van mij werkt toch :lachen:

In ieder geval superleuke foto's! :) En zo blij dat ze met alles zijn! :d Daar kunnen ze hier nog wat van leren (zijn hier zo kieskeurig met speelgoed :lachen: )

Ah, dank je, 'k zal het morgen eens proberen via tinypic dan.

Ja, hier zijn ze nogal makkelijk met speelgoed. Alles is goed. Maar hun voorkeur gaat toch uit naar dingen waar ze niet mee horen te spelen, nl. planten. Er gaat geen dag voorbij of ik mag aarde opruimen. Nu goed, dat hoort er bij. :catattackball

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 07 december 2013 - 09:26

Waarom heb je dan geen grote hoop planten gevraagd aan de sint? :lachen:  Opruimen voor je katjes daar ben je toch voor ?

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 07 december 2013 - 10:14

Joske123, op 07 december 2013 - 09:26, zei:

Waarom heb je dan geen grote hoop planten gevraagd aan de sint? :lachen:  Opruimen voor je katjes daar ben je toch voor ?
:gek:

Ook via Tinypic krijg ik geen filmpje geupload. Ik krijg foutmelding: unable to process video. Nog iemand een tip?

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 07 december 2013 - 10:48

nope geen idee, maar kzie hier blije katjes super die Catch ziet er ook wel tof uit zeg...

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 07 december 2013 - 11:35

stareyedkitten, op 07 december 2013 - 10:14, zei:

:gek:

Ook via Tinypic krijg ik geen filmpje geupload. Ik krijg foutmelding: unable to process video. Nog iemand een tip?

Misschien is er dan iets misgelopen bij het filmen zelf? Kan je het filmpje op je computer wel bekijken?
Wel jammer dat het niet lukt..

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 07 december 2013 - 12:45

Syntara, op 07 december 2013 - 11:35, zei:

Misschien is er dan iets misgelopen bij het filmen zelf? Kan je het filmpje op je computer wel bekijken?
Wel jammer dat het niet lukt..

Ik kan het gewoon op mijn computer bekijken. Kan het enkel niet op KS krijgen. :catscratchhead