Spring naar inhoud

- - - - -

Wie kan mij een hotel voor de zomer aanraden? :)

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 08 december 2013 - 10:22

Deze week een reclameblaadje in de bus gehad dat het bij neckermann blijkbaar extra vroegboekkorting is tot 22 december (ze worden precies elk jaar vroeger :o ). Dringend tijd dus om op zoek te gaan naar een leuk hotel voor de zomer.

Tot nu toe zijn we heel content van Hotel Club Cala Barca en Hotel Club Europa, maar we willen eens een ander hotel proberen. Dus het zou leuk zijn om te horen van jullie of er iemand is die ons een hotel kan aanraden.

Waaraan het hotel zeker moet voldoen:
- airco op de slaapkamer
- all-inclusive of vol pension met buffetten
- animatie overdag (voor volwassenen, er gaan geen kinderen mee ;) )
- minstens 1 zoet water zwembad (ik krijg uitslag van sommige zoutwater zwembaden)
- geen tunesië of Italië (vraag me niet waarom, dat zijn papa zijn eisen :p)

Leuke extra's:
- winkeltjes dicht in de buurt
- nederlandstalige animatie en veel nederlandstalige gasten

En natuurlijk een zo laag mogelijk prijskaartje :p

Ik ben al volop op het internet aan het zoeken bij touroperators (het hoeft dus niet per se neckermann te zijn voor ons), maar tips zijn zeker welkom!!

En voor wie het zich afvroeg: mijn zus blijft thuis, door voor Mylo is al opvang voorzien :)  (Ik ben haar aan het overtuigen om mij elke dag een foto door te sturen van hem met de krant van die dag erbij zodat ik een bewijs heb dat hij het goed maakt :x )
Mylo Banner

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 08 december 2013 - 10:41

Je kunt misschien naar Griekenland gaan?
Wij dachten dit jaar naar Griekenland te gaan, was spotgoedkoop (800€ voor 6 dagen half pension voor 2 volwassenen, vlucht en vervoer naar het hotel inbegrepen)
Geen idee hoe het nu zit met de prijzen, maar lijkt me toch de moeite om eens na te kijken.

Veel plezier!

Time spent with cats is never wasted

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 08 december 2013 - 10:50

Bekijk berichtSteffie_G, op 08 december 2013 - 10:41, zei:

Je kunt misschien naar Griekenland gaan?
Wij dachten dit jaar naar Griekenland te gaan, was spotgoedkoop (800€ voor 6 dagen half pension voor 2 volwassenen, vlucht en vervoer naar het hotel inbegrepen)
Geen idee hoe het nu zit met de prijzen, maar lijkt me toch de moeite om eens na te kijken.

Veel plezier!

We staan zeker open voor Griekenland, maar tot nu toe nog geen hotel ginder gevonden dat voldoet aan ons verlanglijstje... Als je er eentje kent, mag je het zeker laten weten ;)
Mylo Banner

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 08 december 2013 - 10:59

Oei, daar kan ik je helaas niet bij helpen.
Misschien eens in het reisbureau wat folders gaan halen?

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 08 december 2013 - 11:14

Bekijk berichtSteffie_G, op 08 december 2013 - 10:59, zei:

Oei, daar kan ik je helaas niet bij helpen.
Misschien eens in het reisbureau wat folders gaan halen?

Tegenwoordig staat dat gelukkig allemaal online, dus ik ben al volop aan het zoeken hoor :).
Maar het is natuurlijk altijd handig als iemand echt al naar een hotel is geweest en daar content van is, vandaar mijn oproepje hé ;)
Mylo Banner

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#6 Geplaatst 08 december 2013 - 11:23

Bekijk berichtFarailde7, op 08 december 2013 - 10:22, zei:

extra vroegboekkorting is tot 22 december (ze worden precies elk jaar vroeger :o ). Dringend tijd dus om op zoek te gaan naar een leuk hotel voor de zomer.
Ik doe dat nooit meer die vroegboekkorting.
Heb dat 1 keer gedaan omdat ik echt persé dat hotel wou hebben.
Een aantal maanden later stond het bewuste hotel veel goedkoper op de website. (en neen, niet als last-minute, want dat is nog iets anders)

Bekijk berichtSteffie_G, op 08 december 2013 - 10:41, zei:

Wij dachten dit jaar naar Griekenland te gaan, was spotgoedkoop
:catscratchhead euhm... heb nog geen enkele spotgoedkope reis kunnen boeken naar Griekenland....

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 08 december 2013 - 11:29

Bekijk berichtArmani, op 08 december 2013 - 11:23, zei:

:catscratchhead euhm... heb nog geen enkele spotgoedkope reis kunnen boeken naar Griekenland....

Ik weet niet meer waar het was, maar dat was ergens op een eiland van Griekenland
Zag er toch allemaal goed uit, via Jetair dacht ik en 5 sterren.

Debb
Debb
  • 239 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 08 december 2013 - 14:02

Wij zijn al 2 keer naar Turkije geweest en telkens heel goed meegevallen. Als je een uitstap wil doen stap je in een dolmus en je kan overal geraken. Het eten was ook heel lekker en vooral veel.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 08 december 2013 - 16:02

Een aantal maanden later stond het bewuste hotel veel goedkoper op de website. (en neen, niet als last-minute, want dat is nog iets anders)

Oei, dan heb je wel pech gehad. Ik heb de laatste jaren telkens gecheckt en onze hotels waren weldegelijk goedkoper bij de vroegboekkorting

Bekijk berichtDebb, op 08 december 2013 - 14:02, zei:

Wij zijn al 2 keer naar Turkije geweest en telkens heel goed meegevallen. Als je een uitstap wil doen stap je in een dolmus en je kan overal geraken. Het eten was ook heel lekker en vooral veel.

Awel, ik ben blij dat te horen! We hebben momenteel nl. een Turks hotel als kanshebber op het oog. Tot nu toe wilde mijn papa nooit naar Turkije op vakantie gaan (wegens het vrouwonvriendelijke), maar dit jaar is hij meer open-minded ;).
Bij dat hotel stond ook iets over dolmus. Ik moet dat dringend eens googlen, want heb geen flauw idee wat dat is :p
Mylo Banner

Debb
Debb
  • 239 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 08 december 2013 - 16:17

Een dolmus is een busje dat je dag en nacht overal naar toe brengt tegen betaling. Je vindt ze daar op bijna elke hoek van de straat. Het is een heel fijn land om naartoe te gaan, heel vriendelijke mensen, alleen soms wat opdringerig.
Welk hotel heb je op het oog? Wij zijn 1x naar Kussadasi geweest, Pine Bay en dit jaar was het Side, Otium eco club. Leuke hotels, maar zonder kinderen zou ik iets heel anders kiezen.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 08 december 2013 - 16:22

Bekijk berichtDebb, op 08 december 2013 - 16:17, zei:

Een dolmus is een busje dat je dag en nacht overal naar toe brengt tegen betaling. Je vindt ze daar op bijna elke hoek van de straat. Het is een heel fijn land om naartoe te gaan, heel vriendelijke mensen, alleen soms wat opdringerig.
Welk hotel heb je op het oog? Wij zijn 1x naar Kussadasi geweest, Pine Bay en dit jaar was het Side, Otium eco club. Leuke hotels, maar zonder kinderen zou ik iets heel anders kiezen.

Ah dat klinkt inderdaad handig!
Dat opdringerige heb ik al eerder gehoord, maar als je daarop voorbereid bent den ik dat dat op zich wel meevalt.
Ik ga die hotels eens opzoeken :)
Momenteel hebben we Eftalia Holiday Village op het oog via Neckermann.nl

Oei, ik denk er nu pas aan dat Turkije eigenlijk geen Europees land is :p. Hoe zit dat met het geld wisselen? En heb je een speciaal passpoort nodig ofzo om naar ginder te vliegen? Ik heb daar echt geen flauw idee van... :blont:

Bewerkt door Farailde7, 08 december 2013 - 16:28.

Mylo Banner

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 08 december 2013 - 16:25

Hebben al vele reizen gedaan maar Griekenland zo goedkoop ???? Hoeveel sterren had dat hotel dan maar wil nu ook niet dood ziek worden op reis hoor onze hotelen zijn altijd 4 tot 5 sterren we riskeren het niet voor 2 weken ziek te zijn hoor ...

Debb
Debb
  • 239 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 08 december 2013 - 16:36

Ziet er mooi uit, maar zo zien ze er op foto allemaal uit he.

Ik weet niet via welke luchthaven jullie vertrekken, maar dat scheelt ook soms 100en euro's. wij zijn via Amsterdam gegaan en dat was bijna 600 euro goedkoper dan Zaventem.

Ja het opdringerige dat bepalen jullie zelf hoe ver je daar in meegaat. Wel 1 tip: betaal nooit de prijs die ze vragen, want die is veel te hoog. Altijd afdingen!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 08 december 2013 - 16:38

Bekijk berichtDebb, op 08 december 2013 - 16:36, zei:

Ziet er mooi uit, maar zo zien ze er op foto allemaal uit he.

Ik weet niet via welke luchthaven jullie vertrekken, maar dat scheelt ook soms 100en euro's. wij zijn via Amsterdam gegaan en dat was bijna 600 euro goedkoper dan Zaventem.

Ja het opdringerige dat bepalen jullie zelf hoe ver je daar in meegaat. Wel 1 tip: betaal nooit de prijs die ze vragen, want die is veel te hoog. Altijd afdingen!

Hehe, ja de foto's zien er idd overal wel mooi uit :p

We gaan inderdaad via een Nederlandse luchthaven vliegen, nl. Maastricht (Amsterdam is te ver voor ons). Dat scheelt echt veel! :)
Mylo Banner

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 08 december 2013 - 16:40

Als ik je mag aanraden kijk eens op de site van Arke is wel in Amsterdam vertrekken maar veeeeeeeeel goedkoper dan de belgische operators

Vb
Wij hebben onze reis geboekt 2 weken geleden bij Arke

4 Sterren hotel Izer Beach in Turkije Bodrum Torba  (Amsterdam opstijgen)
Vertrekken op 28 juni

13 dagen 3 personen all in naar Turkije prijs bij Arke bijna 2800 euro bijna.

Zelfde hotel zelfde vertrek periode bij Neckerman 3800 bijna (Zaventem opstijgen )

Vind persoonlijk voor dat verschil het al de moeite is in nederland te vertrekken bij Arke.

Wij doen altijd uitstappen voor van de streek wat te zien en dat kunnen we met dit prijs verschil heel goed.

Auto staat 2 weken veilig op een parking voor weinig geld en is heel goed uitgelegd naar de luchthaven.

Wij blijven bij Arke en zaventem ziet ons niet meer ;)