Spring naar inhoud

- - - - -

Wie kan mij een hotel voor de zomer aanraden? :)

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
Debb
Debb
  • 239 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 08 december 2013 - 16:48

De service in Amsterdam was ook veeeeel beter dan in Zaventem. We mochten direct onze koffers inchecken terwijl het nog geen tijd was. In Zaventem hebben we 45 minuten moeten aanschuiven alleen al om onze koffers kwijt te geraken. Maastricht is misschien dezelfde service als Amsterdam? Wij hebben via d-reizen geboekt, heel behulpzame mensen.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 08 december 2013 - 16:50

Bekijk berichtliange, op 08 december 2013 - 16:40, zei:

Als ik je mag aanraden kijk eens op de site van Arke is wel in Amsterdam vertrekken maar veeeeeeeeel goedkoper dan de belgische operators

Vb
Wij hebben onze reis geboekt 2 weken geleden bij Arke

4 Sterren hotel Izer Beach in Turkije Bodrum Torba  (Amsterdam opstijgen)
Vertrekken op 28 juni

13 dagen 3 personen all in naar Turkije prijs bij Arke bijna 2800 euro bijna.

Zelfde hotel zelfde vertrek periode bij Neckerman 3800 bijna (Zaventem opstijgen )

Vind persoonlijk voor dat verschil het al de moeite is in nederland te vertrekken bij Arke.

Wij doen altijd uitstappen voor van de streek wat te zien en dat kunnen we met dit prijs verschil heel goed.

Auto staat 2 weken veilig op een parking voor weinig geld en is heel goed uitgelegd naar de luchthaven.

Wij blijven bij Arke en zaventem ziet ons niet meer ;)

De Nederlands sites zijn inderdaad vaak goedkoper :)  Daarmee ook dat we via Neckermann.nl hebben berekend en via Maastricht zouden reizen als het dit hotel word. Ik heb het net even berekend via Arke en de prijs is voor dit hotel hetzelfde, dus dan is het voor ons gemakkelijker en voordeliger om via Maastricht te gaan.
Mylo Banner

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 08 december 2013 - 16:59

Bekijk berichtFarailde7, op 08 december 2013 - 16:50, zei:

De Nederlands sites zijn inderdaad vaak goedkoper :)  Daarmee ook dat we via Neckermann.nl hebben berekend en via Maastricht zouden reizen als het dit hotel word. Ik heb het net even berekend via Arke en de prijs is voor dit hotel hetzelfde, dus dan is het voor ons gemakkelijker en voordeliger om via Maastricht te gaan.

Zou zeggen veel plezier op reis !!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 08 december 2013 - 17:05

Bekijk berichtliange, op 08 december 2013 - 16:59, zei:

Zou zeggen veel plezier op reis !!

Merci! Maar het is nog lang niet beslist hoor. Dit is gewoon een mogelijke kanshebber ;) We zijn nog volop aan het zoeken.
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 08 december 2013 - 19:19

Na een hele dag zoeken, vergelijken, opnieuw zoeken, ... Hebben we net een hotel geboekt!! Het ging op het laatste nog tussen dat Turks hotel en een Spaans hotel, maar uiteindelijk is het toch het Spaanse hotel geworden. Bedankt iedereen voor de hulp! :flower:
Mylo Banner

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 08 december 2013 - 19:26

http://www.neckerman...CFY5b3godu2cA0g

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 08 december 2013 - 19:43

Bekijk berichtmiranda, op 08 december 2013 - 19:26, zei:

Amai 3 sterren Miranda in Egypte zou ik nooit durven denk dat ik 2 weken op de wc pot zit pff

Debb
Debb
  • 239 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 08 december 2013 - 20:26

Amai jullie zijn snelle beslissers :lachen: bij mij duurt dat heel wat langer. Ben dan ook een eeuwige twijfelaar. Hopelijk hebben jullie een zalige vakantie!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 09 december 2013 - 08:21

Bekijk berichtDebb, op 08 december 2013 - 20:26, zei:

Amai jullie zijn snelle beslissers :lachen: bij mij duurt dat heel wat langer. Ben dan ook een eeuwige twijfelaar. Hopelijk hebben jullie een zalige vakantie!

Dit is ook maar het eerste jaar dat we zo snel beslist hebben hoor :p Maar terwijl we aan het zoeken en vergelijken waren zagen we dat er al goedkope kamers verdwenen, dus hebben we besloten om meteen maar even door te bijten en direct te boeken :)
Mylo Banner

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 09 december 2013 - 12:31

Bekijk berichtliange, op 08 december 2013 - 19:43, zei:

Amai 3 sterren Miranda in Egypte zou ik nooit durven denk dat ik 2 weken op de wc pot zit pff

wij hebben in een één van hun hotels gezeten (geen all in) en heel tevreden geweest... vrienden van ons zijn naar een zeer duur poepchique hotel geweest ook in hurghada en zijn heel ontevreden geweest en zoals je zegt van de wc pot niet afgeweest en dat was een 5 sterren hotel... het hotel uit mijn link ken ik echter en moest ik terug gaan naar hurghada ging ik zekers naar dit terug...dus je ziet dat sterren niet alles zeggen...
http://www.tripadvis..._and_Sinai.html

wij zaten in dit .. kamer en ontbijt (omdat we om de twee dagen met een duikersboot meegingen vandaar geen all in) en dit was een perfect hotel voor ons.. heel uitgebreid ontbijt... goede service.. propere kamers en badkamer... airco ...bank in het hotel... mooi zwembad .. vriendelijk personeel..... s avonds gingen we lokaal gaan eten ... vrienden van ons gaan er al meer dan 10 naar deze hotels en zijn altijd tevreden geweest ondanks dat dit maar 3 sterren is. Ik zou er zekers willen terugkeren.

Bewerkt door miranda, 09 december 2013 - 12:39.

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 09 december 2013 - 17:19

Bekijk berichtmiranda, op 09 december 2013 - 12:31, zei:

wij hebben in een één van hun hotels gezeten (geen all in) en heel tevreden geweest... vrienden van ons zijn naar een zeer duur poepchique hotel geweest ook in hurghada en zijn heel ontevreden geweest en zoals je zegt van de wc pot niet afgeweest en dat was een 5 sterren hotel... het hotel uit mijn link ken ik echter en moest ik terug gaan naar hurghada ging ik zekers naar dit terug...dus je ziet dat sterren niet alles zeggen...
http://www.tripadvis..._and_Sinai.html

wij zaten in dit .. kamer en ontbijt (omdat we om de twee dagen met een duikersboot meegingen vandaar geen all in) en dit was een perfect hotel voor ons.. heel uitgebreid ontbijt... goede service.. propere kamers en badkamer... airco ...bank in het hotel... mooi zwembad .. vriendelijk personeel..... s avonds gingen we lokaal gaan eten ... vrienden van ons gaan er al meer dan 10 naar deze hotels en zijn altijd tevreden geweest ondanks dat dit maar 3 sterren is. Ik zou er zekers willen terugkeren.

ja als je gaat duiken enzo is het het beste dat je geen all inn pakt da's juist daar geef ik je voledig gelijk in .
Wij zijn al 2 x maal naar hurghada geweest in het hilton is echt een aanrader op gebied van All Inn .