Te hard afmatten met spelen, gevaarlijk?
#1 Geplaatst 08 december 2013 - 11:17
#2 Geplaatst 08 december 2013 - 11:28
#3 Geplaatst 08 december 2013 - 12:47
en dat heeft hem toch niet veel goeds gedaan

dus zou k zeggen dat je best wel zijn rust respecteert, ook al wil hij nog spelen

#4 Geplaatst 08 december 2013 - 13:13
#5 Geplaatst 09 december 2013 - 12:42
Als het over een pluimenstok of de nekoflies of Frenzy gaat, wordt hij altijd puitonnozel en kent hij zijn eigen grenzen niet.
Dus 'k hou hem in het oog en zodra hij in overdrive dreigt te gaan, doof ik het spelen efkes uit. Zodra hij terug "afgekoeld" is, zal ik nog wel een speelmoment inlassen maar 'k let wel op met hem.
't Ziet ernaar uit dat Lemon ook haar grens niet kent, dus is het beter dat je haar ook in het oog houdt zodat ze niet "in overdrive" gaat

The devil has work for idle paws

www.dendermondsezwervertjes.org
#6 Geplaatst 09 december 2013 - 15:06
Sabine2, op 09 december 2013 - 12:42, zei:
Als het over een pluimenstok of de nekoflies of Frenzy gaat, wordt hij altijd puitonnozel en kent hij zijn eigen grenzen niet.
Dus 'k hou hem in het oog en zodra hij in overdrive dreigt te gaan, doof ik het spelen efkes uit. Zodra hij terug "afgekoeld" is, zal ik nog wel een speelmoment inlassen maar 'k let wel op met hem.
't Ziet ernaar uit dat Lemon ook haar grens niet kent, dus is het beter dat je haar ook in het oog houdt zodat ze niet "in overdrive" gaat

Ja ze doet dit dus alleen maar met hengels en het ergste met de flying frenzy. En als ik haar niet geef wat ze wil hebben mijn oortjes het geweten. Maar liever gezaag dan een poesje dat ineens dood valt of zo he (want daar heb ik schrik voor).