Spring naar inhoud

- - - - -

Petfun Gesa

petfun gesa

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#46 Geplaatst 08 januari 2014 - 14:18

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 30 december 2013 - 08:47, zei:

Heb net nog wat foto's gestuurd van dit topic :x :x :x . Manlief moest lachen.
Hij merkte op dat we de witte kat (weet de naam even niet :oops: ) gisteren niet gezien hebben. Haïsy wel.

Sala hebben wij een tijdje terug herplaatst naar mijn broer en haar kindjes,
daar gaat ze meer de nodige aandacht krijgen wat ze verdient. :)

Bekijk berichtArni, op 08 januari 2014 - 14:12, zei:

Hier bij indoor heb ik nog heel wat te lezen, maar deze krabpaal is een prachtexemplaar. Die bijt mij nu toch wel :h  aangezien ik op zoek ben naar een grotere paal voor mijn coons.
En dan nog al die prachtige katten erbij :love:

Ik kan alleen maar zeggen doen :thumb:  ik ben super tevreden van de gesa en natuurlijk de poesjes ook :lachen:

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 30 december 2013 - 08:34, zei:

Hij heeft zich wat afzijdig gehouden vind ik. Maar heb de reden achterhaalt.... Voorlopig komt er geen 5de katje bij. Eerst moet de tuin in orde zijn :dancer: en wilde niet dat hij al helemaal verkocht was (na al mijn foto's ook :-) ). Hij is helemaal weg van de Gesa (vind het wel super hoor!!!), de katjes en de rotsen.
Dus ik weet al waarnaar wij trekken in de lente :lachen: .
Hij weet al een plaatsje in de living voor de Gesa. Heeft enkel wat schrik dat ze hem niet gaan gebruiken en dan is het wat kostelijk he... Maar ik twijfel er niet aan....

Enne... graag gedaan hoor!

Oh ja, mijn mannetje houdt enorm veel van onze katjes hoor. In de tuin liggen al stammen klaar om te verzagen om er iets voor de poezels van te maken. Ook heeft hij reeds een brug 'gemaakt' van onze buitentrap naar het dak van ons tuinhuis. Zodat ze daar ook op kunnen zitten. Des te meer ze in de tuin zelf zitten, des te minder ergens anders he....

En op het kaartje staat ons lief Xanti'tje nog op. Met Kerstmis heeft hij van mijn zus een kaars gekregen met haar foto op en telkens weer krijgt hij het moeilijk hoor.

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van gaan maken in de zomer, zeker iets laten weten he? :lol2:

Je ventje heeft precies ook wel echt zo'n groot hart voor dieren he, echt super :love4:

Bewerkt door Solotje, 08 januari 2014 - 14:16.

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 08 januari 2014 - 14:30

Ik zal mij eerst eens goed inlezen over de dikte van de palen en de grootte van de slaapplaatsen.
Want ik heb hier nu toch ook al een stevig, groot exemplaar staan; maar het blijkt toch niet te voldoen.
Hoewel ze nog kittens zijn, hangt de oudste nu al over de rand van de platforms en "wiebelt" hij als ze er overheen "huppelen"  :lachen:
Oh, elke reden is goed om hen iets nieuws te bezorgen :jump:
Momenteel heb ik dus deze:

http://t.zooplus.nl/...naf180cm/300511

En gelukkig ook een ventje die vindt dat de katten niets tekort mogen komen en het leuk vindt als ik blij ben met weeral iets nieuw voor mijn schatjes :jump:
Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#48 Geplaatst 08 januari 2014 - 14:47

Als je vragen hebt dan kan je die hier altijd stellen :)

mooie paal maar denk dat de petfun steviger gaat zijn :) en dan heb je nog coons, die hebben zeker een stevige paal nodig.
super dat je ventje niet zo moeilijk is :d

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 08 januari 2014 - 14:50

Bekijk berichtSolotje, op 08 januari 2014 - 14:18, zei:

Sala hebben wij een tijdje terug herplaatst naar mijn broer en haar kindjes,
daar gaat ze meer de nodige aandacht krijgen wat ze verdient. :)

Ik kan alleen maar zeggen doen :thumb:  ik ben super tevreden van de gesa en natuurlijk de poesjes ook :lachen:

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van gaan maken in de zomer, zeker iets laten weten he? :lol2:

Je ventje heeft precies ook wel echt zo'n groot hart voor dieren he, echt super :love4:

Ja, mijn ventje heeft een supergroot hart voor dieren :loveshower: :loveshower: . Onze poesjes betekenen enorm veel voor ons (en voor hem dus ook). O wee degene die een vinger uitsteekt naar onze lieverds. :o
Ik laat het zeker weten, maar eerst nog een 'indoor' projectje he :x :x .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 08 januari 2014 - 14:54

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 08 januari 2014 - 14:50, zei:

Ja, mijn ventje heeft een supergroot hart voor dieren :loveshower: :loveshower: . Onze poesjes betekenen enorm veel voor ons (en voor hem dus ook). O wee degene die een vinger uitsteekt naar onze lieverds. :o
Ik laat het zeker weten, maar eerst nog een 'indoor' projectje he :x :x .

Ja en ik weet al wat :louche:  de mijne is nog steeds niet besteld :8

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#51 Geplaatst 08 januari 2014 - 16:53

wow wat een leuke paal,

hier gaan we mandjes van petfun en krapplankjes bestellen ipv de banaleaf en een vd stoffe palen die er nog staat ( weer 2 oude weg jeuuuuuuuuuj), zo gaat er in de woonkamer niks meer op de grond staan, handiger om te stofzuigen voor mij!
ik wil uiteindelijk volledig naar petfun gaan , vind het geweldig! en gaat minder vlug stuk !

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 08 januari 2014 - 17:08

Bekijk berichtSolotje, op 08 januari 2014 - 14:54, zei:

Ja en ik weet al wat :louche:  de mijne is nog steeds niet besteld :8

Hier is de bestelling reeds geplaatst :dancer: .

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#53 Geplaatst 09 januari 2014 - 18:11

Hele mooie paal :thumb:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#54 Geplaatst 10 januari 2014 - 20:47

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 08 januari 2014 - 17:08, zei:

Hier is de bestelling reeds geplaatst :dancer: .

Oooh :8  :8 :8