Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenbakvulling Aveve.

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
citroengeel
citroengeel
  • 445 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 11 december 2013 - 06:28

Bekijk berichtEsra, op 10 december 2013 - 18:02, zei:

zijn het die witte plastieken zakken bij Aveve? zo ja, inderdaad .. nooit meer.

Nee waren grijs met paar stond op klontervormig hygiënisch en op de andere hygiënisch +

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 11 december 2013 - 08:25

Bekijk berichtcitroengeel, op 11 december 2013 - 06:28, zei:

Nee waren grijs met paar stond op klontervormig hygiënisch en op de andere hygiënisch +

Idd die, allesbehalve hygiënisch!  De klonters (als je die zo mag noemen) vallen helemaal uiteen waardoor de hele kattenbak volligt.
Denk dat ik die ga gebruiken voor de show, dan gooi ik die 's avonds toch telkens weg.

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 11 december 2013 - 09:21

Die van Aveve (grijs zand met blauwe korreltjes erdoor) was ook niet mijn favoriet. 'k Heb dat één keer gekocht omdat ik zonder gevallen was, NATUURLIJK op een zondagmorgen en de Aveve was de enige in de buurt die open was.

'k Heb ook eens die Extreme Classic gebruikt en is goeie kwaliteit, maar ik kon die enkel in de open bakken doen want 'k had de indruk dat mijn poezels niet zo zot waren van die babypoeder-geur (geurtje in de kattenbak is altijd een bosgeur of lichte bloemengeur).
'k Vind die zakken ook vrij zwaar en mijnen Charlie (de shredder van dienst) beet er altijd gaten in....
Dus uiteindelijk ben ik terug naar de geurloze Spinner dozen teruggekeerd waar ik zelf een geurtje naar keuze bij doe...
En als ik thuis ben laat ik ook wel Cat's Best leveren, kwestie dat mijn eigen poezels en vooral ook de opvangertjes op de twee leren gaan :)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 11 december 2013 - 14:35

Bekijk berichtSabine2, op 11 december 2013 - 09:21, zei:

'k Heb ook eens die Extreme Classic gebruikt en is goeie kwaliteit, maar ik kon die enkel in de open bakken doen want 'k had de indruk dat mijn poezels niet zo zot waren van die babypoeder-geur (geurtje in de kattenbak is altijd een bosgeur of lichte bloemengeur).
Ik neem altijd de zakken zonder babypoeder, op aanraden van mijn DA. Die heb je ook bij de Extreme Classic.

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 11 december 2013 - 16:44

Awel die zal ik dan ook eens proberen.
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

citroengeel
citroengeel
  • 445 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 13 december 2013 - 11:23

Ik ga die nu ook eens bestellen die dat ik koop is nog niet binnen en zit bijna zonder.
maar zie dat ze ook 2 soorten hebben.

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#22 Geplaatst 17 december 2013 - 10:43

Bekijk berichtDorothea, op 11 december 2013 - 14:35, zei:

Ik neem altijd de zakken zonder babypoeder, op aanraden van mijn DA. Die heb je ook bij de Extreme Classic.

Waarom raad de DA zonder aan?  Ik heb ook met, maar als dat een reden heeft ga ik ook over naar zonder babypoeder

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 17 december 2013 - 20:40

Bekijk berichtInavanthielen, op 17 december 2013 - 10:43, zei:

Waarom raad de DA zonder aan?  Ik heb ook met, maar als dat een reden heeft ga ik ook over naar zonder babypoeder
Om eerlijk te zijn, weet ik dat niet meer. De volgende keer dat ik er ben, zal ik het haar vragen. Maar normaal gezien zal dat pas volgend jaar in de zomer zijn. :)

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#24 Geplaatst 20 december 2013 - 14:14

Bekijk berichtDorothea, op 17 december 2013 - 20:40, zei:

Om eerlijk te zijn, weet ik dat niet meer. De volgende keer dat ik er ben, zal ik het haar vragen. Maar normaal gezien zal dat pas volgend jaar in de zomer zijn. :)

Das wel wat wachten dan eh, op dat antwoord...lol :slach:
Maakt niet uit...ik vind die zand nu eenmaal kei lekker ruiken.  Mijn poezelke ruikt ook lekker als ze uit de bak komt....hmmmmmm :miauw: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 21 december 2013 - 10:52

ik gebruik catsan.. ma ga hier wat volgen want wil ander kattenzand vinden .. :-) dat mss in de gft mag.

lilymaya
lilymaya
  • 8.010 berichten

#26 Geplaatst 21 december 2013 - 13:47

Catsan klontert dit?

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#27 Geplaatst 22 december 2013 - 13:12

Catsan klontert niet.  Ik had die zakken met de vulling in.  Heel makkelijk!  Nu heb in flamingo zand, klontert wel en ruikt lekker naar babytjes.  Mijn mama heeft de kattenzand van Aveve, die mag volgens mij in de GFT container