Spring naar inhoud

- - - - -

Kitten ruikt uit bek

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Miriam1982
Miriam1982
  • 119 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 08 december 2013 - 22:59

Men kitten van 6 maanden heeft sinds een paar dagen (dat het me opvalt) een stinkende geur uit zen bekje. Hij is nog niet zo lang geleden ontwormt en ook tandsteen lijkt me sterk bij zon jong beestje. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Misschien voer? Hij zit nu zo'n drie weken aan Hills ZD om te checken of zen jeuk van een voedselallergie komt.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 08 december 2013 - 23:07

Hmm ik zou het ook niet weten. Mijn eerste kat rook ook sterk uit haar bek, terwijl haar zusje dat niet had. Maar ze had verder nergens last van. Mijn 3e katje Taco stonk ook regelmatig uit zn bekje, maar ook hij had geen verrotte tanden ofzo, hoewel toen hij zn tandjes ging wisselen met 6 maanden ik 1 tandje van hem vond (helaas weer kwijt geraakt), maar die stonk echt onwijs erg...niet normaal...dus misschien komt het door het wisselen?

Ps. Wat lijkt Gerrie onwijs veel op Balou johh!! Ongelovelijk. Zie hier Balou als kitten.
DSC 0144.jpg
.
Geplaatste afbeelding

Miriam1982
Miriam1982
  • 119 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 08 december 2013 - 23:15

Ja hij was laatst ook al aan het wisselen, toen at hij zen brokjes ineens niet meer. Maar ut zou kunnen ja.. niet aan gedacht eigenlijk.

Bekijk berichtchanatas, op 08 december 2013 - 23:07, zei:

Ps. Wat lijkt Gerrie onwijs veel op Balou johh!! Ongelovelijk. Zie hier Balou als kitten.

Oow Balou is ook echt zoo schattig :)  Lijkt inderdaad op Gerrie haha.

Bewerkt door Miriam1982, 08 december 2013 - 23:15.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 08 december 2013 - 23:22

Bekijk berichtMiriam1982, op 08 december 2013 - 23:15, zei:

Ja hij was laatst ook al aan het wisselen, toen at hij zen brokjes ineens niet meer. Maar ut zou kunnen ja.. niet aan gedacht eigenlijk.

Oow Balou is ook echt zoo schattig :)  Lijkt inderdaad op Gerrie haha.

Ja ff in de gaten houden. Mijn katten roken naar het wisselen altijd nog wel een beetje hoor, soms heel erg. Balou ruik je bijna niet. Maja hun tandjes waren niet verrot, dus waar het aan lag geen idee
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 10 december 2013 - 12:49

Hier had Troubletje dat ook bij het wisselen.  het is doorgaans een tandvleesontsteking.
ik heb toen bij de DA een AB spuitje dat 10 dagen werkt en speciale tanden brokjes en het was in minder dan geen tijd opgelost

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Miriam1982
Miriam1982
  • 119 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 19 december 2013 - 13:05

Bekijk berichtRanda, op 10 december 2013 - 12:49, zei:

Hier had Troubletje dat ook bij het wisselen.  het is doorgaans een tandvleesontsteking.
ik heb toen bij de DA een AB spuitje dat 10 dagen werkt en speciale tanden brokjes en het was in minder dan geen tijd opgelost

Ik merk dat hij het niet dagelijks heeft. Heb het een aantal dagen ook niet meer geroken. Ik houd het in de gaten, maar heb zo'n vermoeden dat het inderdaad te maken heeft met wisselen.