Spring naar inhoud

- - - - -

Op zoek naar een KS-ertje uit Nederland die iets zou willen doen voor mij...

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 08 december 2013 - 23:31

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar iemand uit Nederland die iets zou willen doen voor mij... :pray: :pray:

Hierbij een beetje meer uitleg :

Ik ben volop bezig met oorhangertjes te maken ivm poezekes :love: Ik had vorig jaar heel mooie bedeltjes gevonden ivm poezekes...maar ze zijn op ;)

Het winkeltje waar ik ze had gevonden hebben ze jammer genoeg niet meer in voorraad :(

Dus ben ik op zoek gegaan op internet...en jawel, ik heb net dezelfde gevonden via een webwinkeltje in Nederland  !!
En nog veel meer mooie bedeltjes én... veel goedkoper als hier in België :loveshower:

Direct een bestelling geplaatst en was zo blij...tot ik mailtje heb ontvangen met de melding dat ze enkel binnen Nederland verzenden :catnoknow :catscratchhead

Heb nog een mailtje terug gestuurd dat ik echt wel iets extra wou betalen...maar terug hetzelfde antwoord : geen verzending naar België :(

Dus hierbij mijn vraagje :

Is er iemand die graag bestellingen doet en pakjes ontvangt enz.... :goofy:

Ik zoek dus iemand die mijn bestelling zou willen doen, de centjes overschrijven en dan het pakje wil doorsturen naar mij (naar België dus... ;))

Natuurlijk zou ik vooraf de centjes overschrijven en iets extra voor alle moeite :heart:

Ik weet dat dit alles nogal omslachtig is en niet evident...maar ik weet echt niet hoe ik anders aan deze bedeltjes kan geraken... :(

Is er iemand die dit zou zien zitten... :pray: :catnoknow :hug:
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 08 december 2013 - 23:35

Mauro, ik denk da ik wel iemand ken.

Ik check even en laat je iets weten, OK ?

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 08 december 2013 - 23:46

Ik woon juist tegen de grens, maar nog op belgisch grondgebied, da zal wss ook niet helpen dan..

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 08 december 2013 - 23:55

Bekijk bericht*bonnie*, op 08 december 2013 - 23:35, zei:

Mauro, ik denk da ik wel iemand ken.

Ik check even en laat je iets weten, OK ?

Dat zou super zijn, Bonnie !! :loveshower:
Alvast bedankt dat je het wil vragen... :hug:

Bekijk berichtKarianne, op 08 december 2013 - 23:46, zei:

Ik woon juist tegen de grens, maar nog op belgisch grondgebied, da zal wss ook niet helpen dan..

Ook bedankt, Karianne...maar ik vrees inderdaad dat het niet echt zal helpen...deze mensjes waren heel duidelijk in hun mail = geen verzending naar België :catscratchhead

Ik snap dit eigenlijk niet goed...ik heb al vrij vaak een bestelling geplaatst via Nederlandse sites...is de eerste keer dat ik zo'n mailtje terug krijg :catnoknow
Geplaatste afbeelding

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#5 Geplaatst 09 december 2013 - 00:17

Als je nog niemand hebt , stuur mij dan een berichtje ik wil dat best voor je doen. :)

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 09 december 2013 - 18:15

Bekijk berichtmijnbengaaltjes, op 09 december 2013 - 00:17, zei:

Als je nog niemand hebt , stuur mij dan een berichtje ik wil dat best voor je doen. :)

Dat is echt zo lief van jou, mijnbengaaltjes !! :hug: :hug:

Maar ik heb deze namiddag van Bonnie een pb'tje gekregen met de gegevens van iemand die het ook wil doen :loveshower: En had hier al op gereageerd... :love:

Echt super bedankt Bonnie en mijnbengaaltjes ! :hug:

Wat zou ik doen zonder KS... :b
Geplaatste afbeelding

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#7 Geplaatst 09 december 2013 - 19:35

Als het opgelost is is het goed he :)  
Vind het wel raar en echt geen goede service van de webshop maarja wat doe je eraan...
hopelijk kun je zo toch je spulletjes bij je thuis krijgen.

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 10 december 2013 - 22:56

Goed nieuws !! Probleempje opgelost :loveshower:
Dankzij Bonnie had ik iemand gevonden die mijn bestelling vanuit Nederland zou "regelen"...en ook mijnbengaaltjes wou dit doen... :hug: :hug:

Dus had ik een mail gestuurd naar deze mevrouw dat ik een oplossing had gevonden ivm het probleem om te verzenden naar België ;)

En deze mail kreeg ik zonet terug :loveshower:

Hallo Els,

Het ging mij om de betaling, met buitenlandse betalingen heb ik nl geen ervaring. Ik ben daarom naar de bank geweest en heb gevraagd hoe dat gaat met 'n BIC code.
Ik moet die gewoon meesturen samen met mijn banknummer......makkie dus!!!!!

Ik wil ze daarom ook naar België sturen hoor, daarvoor heb ik bij het postkantoor geïnformeerd naar de verzendkosten.  Deze bedragen €2,88.

hoor graag weer van je!

fijne avond.
met vriendelijke groet,

Vandaar...alle probleempjes opgelost...en ik ga mijn bestelling uiteindelijk zelf kunnen ontvangen :eDance:

Bedankt Bonnie...en ook aan je vriendin...maar het zal dus niet nodig zijn :oops:

Ik stuur je nog een pb'tje :hug:
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 10 december 2013 - 23:49

Alé fijn dat het opgelost is ;)