Spring naar inhoud

- - - - -

kerstcadeaus voor manlief?

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 09 december 2013 - 22:01

Van klein tot groot, van kaartje tot citytrip, wat geven jullie manlief cadeau?

NeonYellow
NeonYellow
  • 368 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 09 december 2013 - 22:05

die van mij is content met strips, games, waardebons voor strips of games,... :p
banner

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#3 Geplaatst 09 december 2013 - 22:05

een lagerfeld hemd, een ingekaderde foto van hem, en een fotoboek van dit jaar dat ik gemaakt heb (via foto.com)

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#4 Geplaatst 09 december 2013 - 22:07

Klinkt misschien saai maar wij geven eigenlijk niet gemakkelijk een cadeau aan elkaar voor kerst, we maken er altijd wel een gezellige tijd van :)
Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#5 Geplaatst 09 december 2013 - 22:12

Hier liggen er al veel pakjes onder de kerstboom, allemaal via internet besteld. Voor zoonlief een doos van 1000 kapla-blokjes, dat zal echt iets voor hem zijn. Voor manlief zie hierboven, voor de oudste dochter een smartphone nadat haar vorige beschadigd raakte, en voor de andere dochter pip-lakens en een pip-beddenovertrek. Nog fotoboeken voor de grootouders, en nog een paar reisenthel-tassen voor mij en mijn moeder, en verder... nog een wekker op zonne-energie voor mijn broer en een voor mijn dochter. Veel te veel eigenlijk, maar we vinden het zo leuk pakjes te openen, en eigenlijk zou ik die dingen anders ook kopen. Moet me inhouden om het niet allemaal open te trekken. :lol2:

Oh ja, we doen wel niet meer mee met Sinterklaas, liever wat meer met kerst.

Bewerkt door Elena, 09 december 2013 - 22:15.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 09 december 2013 - 22:14

Mijne man krijgt dit jaar een game pc onder de kerstboom. De zijne is al ferm oud en hij begint te sukkelen ermee dus tijd voor een nieuwe.
Mijn 2 zonen die krijgen een envelop met centen in die hebben dat het liefste.

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 09 december 2013 - 22:18

Ik weet het ook niet voor mijn ventje ....

En als ge dan vraagt wa 'm wilt

"verras mij"

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#8 Geplaatst 09 december 2013 - 22:22

Bekijk berichtcatherine, op 09 december 2013 - 22:14, zei:

Mijne man krijgt dit jaar een game pc onder de kerstboom. De zijne is al ferm oud en hij begint te sukkelen ermee dus tijd voor een nieuwe.
Mijn 2 zonen die krijgen een envelop met centen in die hebben dat het liefste.

Mijne man ook elk jaar nieuwe pc onderdelen ;)

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 09 december 2013 - 22:32

Leuke cadeaus al! Ik zou deze topic aanvullen het hele jaar door om inspiratie op te doen voor verjaardagen, valentijn of wat je ook viert :)

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 09 december 2013 - 23:49

Wij kopen eigenlijk bijna nooit iets voor elkaar, enkel met de verjaardagen.
Ik kan hem altijd wel tevreden stellen met een tattoo, vervangpiercing en anders van die overbodige techologische snufjes.
Hij heeft zo al een lamp met verschillende kleuren van Sony, een lichtgevende bol met het sterrenstelsel in, een elektronische fotokader,....
Volgende op de lijst is een binair horloge en een ipod.

Ik wou hem dit jaar voor z'n verjaardag een ticket voor Metallica cadeau doen.
Maar hij heeft vorige week laten vallen dat die mannen niets meer voorstellen.
Dus ik ben nu enorm aan het twijfelen tussen toch dat ticket, want ik wil ze zelf ook wel eens gezien hebben en dan gaan we samen nog eens naar een concert, of een binair horloge.

Time spent with cats is never wasted

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 10 december 2013 - 07:22

Ik heb in onze GB een houten kistje gekocht met daarin een distileervat in het glas en daarin Whiskey ze hebben er ook met fietsen en een moto naar gelang de drank je wil allemaal in het glas . Vond dit zo schoon voor daarna in mijn kast te zetten dat ik infeite die andere ook wel aalemaal zou willen maar zou beetje duur uitvallen :(

Bekijk berichtliange, op 10 december 2013 - 07:20, zei:

Ik heb in onze GB een houten kistje gekocht met daarin een distileervat in het glas en daarin Whiskey ze hebben er ook met fietsen en een moto naar gelang de drank je wil allemaal in het glas . Vond dit zo schoon voor daarna in mijn kast te zetten dat ik infeite die andere ook wel aalemaal zou willen maar zou beetje duur uitvallen :(

En ik hoop al zoooooooooooooooooo lang dat ik een robot stofzuiger krijg :)

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 10 december 2013 - 07:47

Ik heb nog geen man, maar voor mijn papa wordt het een paar degelijke kniebeschermers (hij speelt volleybal) en een lange metalen lat met waterpas in(vermits we recent ontdekt hebben dat de lat die hij nu heeft eigenlijk niet meer waterpas is :p)
Mylo Banner

Sach
Sach
  • 122 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 10 december 2013 - 08:08

Wij werken meestal met lijstjes, zodat we toch een richtlijn hebben maar momenteel heeft mijn vriend nog geen lijstje gemaakt.. Mijn inspiratie momenteel: parfum, ps3-spelletje, boxershorten Bjorn Börg, win for life ticketjes, een speciaal bier in cadeauverpaking.. Ik heb nog geen tijd gehad om iets te gaan halen dus heb nog tijd om verder na te denken..

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 10 december 2013 - 09:13

Na veel zagen had hij me eindelijk wat ideeen gegeven, anders is het wel moeilijk voor een vent.  Het is een ps3 spel geworden, Battlefield 4, een boek, en heb ook nog een grappige shirt gekocht.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 10 december 2013 - 13:04

Niets !
Wat moet je nog gaan kopen? Al wat hij wil heeft hij en de rest kan je het ganse jaar rond kopen ... dus waarom speciaal met kerst ???