Spring naar inhoud

- - - - -

Nilfisk steelstofzuiger

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 10 december 2013 - 02:45

Is er iemand die ervaring heeft met deze steelstofzuiger?

http://consumer.nilf...troduction.aspx

Ik zou in januari de nilfisk extreme complete sledestofzuiger willen kopen,  maar als dagelijkse aanvulling interesseert deze me wel. Lijkt me handig om snel eens mee rond te gaan en het haar en grit op te zuigen.

Ben benieuwd naar wat jullie ervan denken.

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is ๐Ÿ˜œ

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 10 december 2013 - 08:24

De nilfisk ken ik niet maar wij hebben deze

http://www.krefel.be...CFY5b3godmBYAkQ

Speciaal gekocht voor de kattenbakuitloop en werkt ook goed om eens vlug wat haren op te zuigen. Zou hem niet meer kunnen missen. Super handig ding is het :)
Ik zou wel de 18V kopen, die gaat iets langer mee en is iets krachtiger denk ik.

Geplaatste afbeelding

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 10 december 2013 - 09:00

Lijkt me inderdaad ook een super handig ding.
Ik had aan de Nilfisk gedacht om in hetzelfde merk te blijven en Nilfisk is toch wel het merk onder de stofzuigers.
Maar die van jou lijkt ook wel wat, even in de winkel naar de groene versie gaan zien :goofy:

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is ๐Ÿ˜œ

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 10 december 2013 - 10:46

@ arni

als je enkel op het merk verder gaat kom je niet ver...

er is hier al een andere topic over slede stofzuigers, en ook daar heb ik al min of meer uitgelegd dat er zoveel verschillen zijn waar je moet op letten bij aankoop

bv Li-ion batterij is beter dan een NimH batterij
een 25,2V of 24V is beter dan een 18V
kijk ook hoelang je wilt stofzuigen, er zijn er van 15min tot 60min oplaadbaarheid
en bij bepaalde modellen heb je ook een brush clean mogelijkheid, wat maakt dat je geen haren moet gaan prutsen van de roterende borstels

daarmee vind ik dan ook de rowenta RH8871 of de aeg AG5012 als de betere modellen

en trouwens vandeborre komt goedkoper uit qua prijs dan krรซfel

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 10 december 2013 - 19:18

Hey Kaprice,

Dank je voor de uitleg. Ik ben nog aan het rondkijken maar als ik hier nu al zo snel lees dat er zelfs 24V bestaat, dan is die 14V echt wel veel te weinig. Dan valt die inderdaad uit de boot.
Het is wel niet de bedoeling dat zo'n steelstofzuiger de andere vervangt, maar het moet toch goeie kwaliteit zijn.
Zo'n brush clean systeem vond ik effectief handig, maar zit op meerdere steelstofzuigers. Ook die Electrolux die Christel had aangeraden.
Sowieso wordt het een Vandenborre:-) ik koop altijd alles daar. Ik durf wel eens bij Krefel rondkijken, maar mijn favo-winkel is toch Vandenborre. Daar heb ik tot nu toe altijd prima advies gekregen.
Ik zal dan ook eens de 2 die jij me aanraadt bekijken.

Bedankt voor de hulp alvast