Spring naar inhoud

- - - - -

Gratis gepersonaliseerde kerstbal

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 11 december 2013 - 11:48

Wijnegem shoppingcenter biedt u een gratis gepersonaliseerde kerstbal aan :

http://kerstballen.w...ppingcenter.be/

In volgende formaten: JPG, PNG en GIF
(min. grootte 600 x 600 pixels, met een max. bestandsgrootte van 5Mb).
Een foto uploaden kan van 2/12/2013 t.e.m 24/12/2013.
De kerstbal ophalen kan van 9/12/2013 t.e.m 31/12/2013.
Binnen de 48u nadat u uw foto doorgestuurd heeft, ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging waarmee u de kerstbal gratis kan komen afhalen in Wijnegem Shopping Center.

Voorwaarden

• De actie “Een gratis gepersonaliseerde kerstbal” wordt georganiseerd door de Handelaarsvereniging van Wijnegem Shopping Center (hierna “handelaarsvereniging” genoemd).

• Iedere natuurlijke persoon die in het bezit is van een e-mailadres, kan gratis één gepersonaliseerde kerstbal aanvragen via de website www.wijnegemshoppingcenter.be

• Deelnemers van de actie dienen via de website www.wijnegemshoppingcenter.be een foto te uploaden in het formaat jpg, gif of png, met een minimale grootte van 600 x 600 pixels. Er worden enkel foto’s toegelaten (geen afbeeldingen, logo’s, tekeningen, enz.). De deelnemers dienen te beschikken over het akkoord van alle personen die op de foto staan voor het gebruik van de foto.

• Foto’s die negatief, seksueel, politiek of religieus getint zijn, zijn niet toegelaten. Het management van Wijnegem Shopping Center heeft eenzijdig het recht op bepaalde foto’s de weigeren. Deze beslissing kan dan ook niet aangevochten worden.

• Deelnemers kunnen een foto uploaden van 2 december 2013 om 10u tot 24 december 2013 om 17u. Er zijn in totaal 50.000 gratis kerstballen ter beschikking. Van zodra er 50.000 foto’s geupload zijn, eindigt de actie.

• Na het uploaden van de foto dienen deelnemers hun persoonlijke gegevens in te vullen (naam, voornaam, e-mailadres, postcode en geboortedatum). Ze moeten ook toestemming geven voor het gebruik van de foto en ze dienen akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.

• Indien de foto wordt goedgekeurd, ontvangt de deelnemer binnen de 48u na het succesvol uploaden van de foto een bevestiging per e-mail, met daarin een barcode. Op vertoon van de uitgeprintte bevestigingsmail met barcode, kan de deelnemer de kerstbal afhalen aan een speciale stand in Wijnegem Shopping Center. Indien de foto wordt afgekeurd, ontvangt de deelnemer hierover een e-mail en kan hij/zij een nieuwe foto uploaden.

• Deelnemers die een bevestigingsmail ontvangen, kunnen op vertoon van deze uitgeprintte mail, hun gepersonaliseerde kerstbal gratis afhalen aan de speciale stand aan de Balloon Court (pleintje aan inkom 7) in Wijnegem Shopping Center. Dit van 9/12/2013 t.e.m. 31/12/2013 op volgende uren: Maandag tot donderdag 12u tot 19u30 Vrijdag 12u tot 20u30 Zaterdag 12u tot 19u30 Zondag 15/12 en 22/12 12u tot 18u30
    Deelnemers die hun kerstbal niet afgehaald hebben om 31/12/2013 om 16u30, verliezen het recht op hun kerstbal.

• De kerstbal kan bordeaux of goud van kleur zijn. De foto wordt afgedrukt op een ronde sticker die op de kerstbal wordt gekleefd. Op de foto verschijnt de tekst “Wijnegem Shopping Center 2013”.

• De organisator is niet aansprakelijk voor technische onderbrekingen of problemen, van welke aard of oorsprong ook, waardoor de deelname online tijdelijk of definitief bemoeilijkt of verhinderd zou worden, evenmin als voor storingen en vertragingen bij de afhaling, ongeacht de aard en oorsprong ervan. Indien de actie om gelijkwelke reden uitgesteld of vroegtijdig stopgezet dient te worden, kan de deelnemer het recht op zijn kerstbal verliezen. De organisator kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.

• De organisator is niet verantwoordelijk voor eventuele schade van enigerlei aard die het gevolg zou zijn van de deelname aan de wedstrijd of van de toekenning van de prijs.

• Een kerstbal die wordt bekomen d.m.v. bedrog of fraude, zal niet worden toegekend. In geval van misbruik, misleiding of bedrog (bijvoorbeeld deelnames d.m.v. een script, fictieve personen, fictieve email adressen, ...) behoudt de organisator zich het recht om deze deelnemer uit te sluiten van deze en andere acties.

• De handelaarsvereniging behoudt zich het recht om de huidige actie, of een deel ervan, in te korten, uit te stellen, te wijzigen, over te dragen of te annuleren indien de omstandigheden dit vereisen en kan hiervoor niet verantwoordelijk worden gesteld. Ook druk-, spel-, zet- of andere fouten kunnen niet ingeroepen worden als grond voor welke verplichting dan ook.

• Iedere deelnemer verleent, door zijn loutere deelname, automatisch en onvoorwaardelijk aan de Handelaarsvereniging de toestemming tot publicatie van zijn naam en foto, alsook zijn identificatie als deelnemer aan de wedstrijd en verzaakt aan alle rechten daaromtrent.

• Alle ingestuurde foto’s zullen in een loop verschijnen in de “digitale boom” die opgesteld staat in de Balloon Court in Wijnegem Shopping Center. Elke deelnemer geeft automatisch zijn/haar akkoord voor het gebruik van hun foto.

• De informatie en personengegevens die bij deze actie verzameld worden, zijn bestemd voor het interne gebruik van de handelaarsvereniging door middel van verwerking van gegevens. De wet van 8 december 1992 in verband met de bescherming van de persoonlijke levenssfeer ten opzichte van gegevensverwerking, voorziet het toegangsrecht tot de gegevens en het verbeteren ervan. Hiervoor kan u contact opnemen via het e-mailadres info@wijnegemshoppingcenter.be.

• Door hun deelname aan de actie verbinden de deelnemers zich tot de onvoorwaardelijke en volledige aanvaarding van huidig reglement.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 11 december 2013 - 11:58

Had ik gezien maar het is er nog niet van gekomen... wel echt en leuke actie :thumb:

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#3 Geplaatst 11 december 2013 - 13:22

Ik heb zojuist een foto geüpload, en doorgestuurd :dancer:
Bedank om dit te delen :)

Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 11 december 2013 - 13:46

graag gedaan Inge91

ik zou der ook wel aan meedoen, maar om die bal af te halen in Wijnegem, lijkt me net iets te ver :p

is misschien een start van een kerstcollectie waar ieder jaar zo een bal bijkomt hé

Antonia45
Antonia45
  • 79 berichten

#5 Geplaatst 11 december 2013 - 14:03

Jammer dat je 'm niet kan laten verzenden, leuke aktie :(

#6 Geplaatst 11 december 2013 - 14:23

Is ook te ver om hem af te halen, jammer, lijkt wel leuk!
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#7 Geplaatst 11 december 2013 - 17:39

Bekijk berichtKaprice, op 11 december 2013 - 13:46, zei:

graag gedaan Inge91

ik zou der ook wel aan meedoen, maar om die bal af te halen in Wijnegem, lijkt me net iets te ver :p

is misschien een start van een kerstcollectie waar ieder jaar zo een bal bijkomt hé

Dat is voor jou inderdaad wel wat ver, verzenden zou leuk zijn

Ik hoop dat ze dit elk jaar doen, dat zou pas leuk zijn.
Mag hem morgen al gaan ophalen, dan post ik er een foto van :)

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#8 Geplaatst 13 december 2013 - 08:33

Dit is mijn kerstbal, van ons cloe natuurlijk ;)

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 13 december 2013 - 09:16

leuk Inge ...

Uw Cloe hangt letterlijk in de kerstboom :p
en inderdaad hopelijk kan je volgend jaar opnieuw eentje laten maken hé!

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#10 Geplaatst 13 december 2013 - 13:15

Al een geluk dat ze alleen maar op die manier in de kerstboom hangt :lachen:

Het zou leuk zijn om er volgend jaar nog 1tje te krijgen.

Nu moet ik zeggen dat het wel een leuk hebbeding is maar hij is wel van plastic en de foto is een sticker die ze er op kleven, wel leuk om te krijgen dus maar ik zou er niet voor betalen,

Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 13 december 2013 - 13:38

is een promotie stunt van wijnegem shoppingcenter he
als ze er zo 50 000 stuks uitdelen, kan je wel gaan denken dat het geen dure kerstballen gaan zijn hé

maar als je toch in de buurt woont, is het wel een leuk hebbedingetje, en aandenken!

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#12 Geplaatst 13 december 2013 - 13:50

Ja dat is zo, ben er ook blij mee en ik kom daar wekelijks, dus voor mij is het geen moeite.

Ik wou het maar even laten weten omdat er mensen zijn die er aan denken om een kerstbal te laten verzenden, en dat kost toch al snel 4euro, op zich niet heel duur, maar zo weet je wat je gaat krijgen ;)

Geplaatste afbeelding