Kaprice, op 15 december 2013 - 09:23, zei:
heel leuk, heel schoon, echt wauw inderdaad 
maar kvrees moest ik dat hier proberen, zeker met die klein spullekes, en dat mos en die takken, dat het of verdwijnt, of als kattenbak zal gebruikt worden...
khad paar maanden terug twee sanseverias gekocht, en der heeft er al één serieuze bijtsporen van witje
dus zo'n spullen moet ik hier echt buiten bereik van viervoeterkes zetten
je werkte eigenlijk zowiezo al met mijn favo kleur van turkoois, zo ijsblauw
khad mezelf eigenlijk dees jaar beloofd het eens minimalistisch te houden, met de stukken die ik heb, zoals de led pyramides enzo
en eens te proberen eerst de kaarsen die ik al in de kast heb liggen op te branden , voor ik nog nieuwe bij koop
misschien dat ik dan in de solden me eens kan laten gaan

maar kvrees moest ik dat hier proberen, zeker met die klein spullekes, en dat mos en die takken, dat het of verdwijnt, of als kattenbak zal gebruikt worden...
khad paar maanden terug twee sanseverias gekocht, en der heeft er al één serieuze bijtsporen van witje

dus zo'n spullen moet ik hier echt buiten bereik van viervoeterkes zetten
je werkte eigenlijk zowiezo al met mijn favo kleur van turkoois, zo ijsblauw

khad mezelf eigenlijk dees jaar beloofd het eens minimalistisch te houden, met de stukken die ik heb, zoals de led pyramides enzo
en eens te proberen eerst de kaarsen die ik al in de kast heb liggen op te branden , voor ik nog nieuwe bij koop

misschien dat ik dan in de solden me eens kan laten gaan

Hier blijven ze er - voorlopig (kga niet te hard roepen) - af. Enkel die sterslinger op de grond aan de kerstboom durft Tijger wel eens mee te spelen.