Spring naar inhoud

- - - - -

Léon 3 uur vermist.

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 11 december 2013 - 22:53

Mijn katten hebben als sinds gisteren avond diarree. Lily moest ook overgeven. Dus ik belde vandaag of de dierenarts kon langskomen.
Ze is hier dan rond 20 uur toegekomen en Lily en Nyah liepen hier gewoon rond, maar geen Léon te bespeuren!
We hebben 3,5 uur naar hem gezocht! Het hele appartement doorzocht en alle kasten opengedaan, overal achter gekeken... nergens Léon te bespeuren. Ook buiten op straat gaan zoeken, en bij de buren gaan kloppen. Nergens te vinden!

Even met de Whiskas snoepjes geschud, natuurlijk kwamen Nyah en Lily direct, maar weer geen Léon.

Ik raakte echt in paniek. Dacht dat hij buitengeglipt was als ik de deur opendeed. Hij kent buiten niet en ik vreesde het ergste.

Na 3,5 uur zoektocht gestaakt en de dierenarts en haar man buiten gelaten. Ik kom binnen in mijn appartement en wie zit er op de zetel?! Léon!

Man man man, was ik opgelucht! Ik weet dat ze niet van de dierenarts houden, maar dat het zo erg zou zijn!

Ik ben blij dat hij OK is!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten

#2 Geplaatst 11 december 2013 - 22:56

Moet schrikken geweeest zijn! Maar gelukkig is alles in orde :d

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 11 december 2013 - 23:01

sorry maar mijn eerste reactie is :lachen:
die poezen zijn echt wel vindingrijk he
zulke kattenstreken vind ik echt geweldig!
Maar ik denk dat je serieus met de 'foepers' hebt gezeten toen je hem niet vond  :anyone: , foei Léon!

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 11 december 2013 - 23:04

Bekijk berichtSyntara, op 11 december 2013 - 22:56, zei:

Moet schrikken geweeest zijn! Maar gelukkig is alles in orde :d

Inderdaad!

Bekijk berichtsandrake, op 11 december 2013 - 23:01, zei:

sorry maar mijn eerste reactie is :lachen:
die poezen zijn echt wel vindingrijk he
zulke kattenstreken vind ik echt geweldig!
Maar ik denk dat je serieus met de 'foepers' hebt gezeten toen je hem niet vond  :anyone: , foei Léon!

Ja, achteraf kan ik er ook mee lachen, maar op het moment zelf kreeg ik bijna een zenuwinzinking. Zo groot is mijn appartement nu ook weer niet, en we hebben overal in en onder gekeken. Ik heb zelf mijn vuilzak die ik eerder op de avond had dichtgeknoopt en op het balkon gezet weer opengescheurd.
Ik heb alle kasten doorzocht en achter de t.v. en onder de zetel gekeken!

Ze zei nog: 'zou het niet gewoon zijn dat hij zich verstopt omdat hij mij gehoord heeft?' Nu ja, hij is niet zo happerig op bezoek, maar meestal komt hij dan wel na 10 minuten tevoorschijn!

Maar eind goed al goed zeker?
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 11 december 2013 - 23:07

ja gelukkig wel, al blijf ik het een geweldig verhaaltje vinden!
Zo'n poezels, ze zijn toch niet te schatten he :rub:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 11 december 2013 - 23:11

:lachen:  Dat moet inderdaad niet tof geweest zijn. Ik heb dat soms ook voor met Luna (hier bij ons thuis zijn werken aan de gang). En als ik Luna dan niet meteen vind en ze komt niet als ik haar roep (dit doet ze normaal wel). Schiet ik al in paniek en zoek heel het huis af. En dan als ik op het toppunt van ongerustheid ben komt ze doodleuk tevoorschijn :d. Die katjes toch he :catrollover .

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 11 december 2013 - 23:14

Bekijk berichtMayaBlue, op 11 december 2013 - 23:11, zei:

:lachen:  Dat moet inderdaad niet tof geweest zijn. Ik heb dat soms ook voor met Luna (hier bij ons thuis zijn werken aan de gang). En als ik Luna dan niet meteen vind en ze komt niet als ik haar roep (dit doet ze normaal wel). Schiet ik al in paniek en zoek heel het huis af. En dan als ik op het toppunt van ongerustheid ben komt ze doodleuk tevoorschijn :d. Die katjes toch he :catrollover .

Ik woon op het 3e verdiep en ze moeten eerst mijn deur uit en dan nog de deur van mijn gebouw voor ze buiten kunnen raken, dus in principe is het heel onwaarschijnlijk dat ze kunnen ontsnappen... maar ik vreesde er toch voor, hoewel ik altijd oplet als ik de deur opendoe.
Normaal reageren ze ALTIJD op de snoepjesdoos. Maar deze keer Léon niet... dus ik vreesde er echt voor...
Man wat ben ik nu blij!

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 11 december 2013 - 23:25

Mijn mooie jongen zit zich nu tegoed te doen aan een grote portie brokken... denk dat hij wel honger gekregen heeft van dat verstoppertje spelen!

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#9 Geplaatst 11 december 2013 - 23:59

Ze zijn zo bedreven in het zich verstoppen he. Hier ook al een paar keer met de schrik gezeten en gans het huis moeten afzoeken. Gelukkig is hij terecht, de slimmerik!

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 12 december 2013 - 06:42

Léon heeft jullie goed beetgenomen. :d
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 12 december 2013 - 08:48

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:  die Léon toch !!!

Ge zou inderdaad in paniek raken !!! Maar gelukkig is hij nu alweer terecht !!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 12 december 2013 - 09:12

Amai, ik zou ook een zenuwinzinking krijgen als Mylo mij zoiets moest lappen! Wel lief dat die dierenarts zo lang heeft meegezocht :).

Hoe gaat het ondertussen met de zieken?
Mylo Banner

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#13 Geplaatst 12 december 2013 - 10:20

Op het moment zelf zal het paniek geweest zijn, maar nu is het denk ik wrl lachen.
Ze zijn echt goed in zich verstoppen hè, Sierra ook en niets zeggen als we roepen hè.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 12 december 2013 - 11:11

Haha kan geloven dat je na drie uur zoeken aan het panikeren was! Hij was wel heel goed verstopt!  Heb ook eens zo heel het appartement rondgezocht op zoek naar mijn kat, hij kan nergens ontsnappen dus hij moest ergens zitten.
Uiteindelijk na een badkamerbezoek zie ik hem plots doodleuk in de douche liggen, had ik natuurlijk nooit in gekeken.  Gekke poezen, ze kruipen ook overall.  Hij zit ook eens in mijn vioolkist te slapen, vol met haar natuurlijk.  Alles is ook geldig als slaapplek!