Spring naar inhoud

- - - - -

Met Lemon naar dierenkliniek :( - Update: voorlopig terug thuis

• Log in om te reageren
85 reacties op dit onderwerp
MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 17 december 2013 - 00:57

Ik kwam deze avond uit de douche en wou gaan slapen met de poezen. Toen ik plots ons Lemon zag wankelen zoals een dronken kat en zag vallen op haar zij. Heb meteen alles bijeen gepakt en Lemon in de auto gezet. Ben zo snel als ik kon naar de dierenkliniek gereden. Daar stelde ze vast wat ik al wist, Lemon had hoge koorts. Haar buikje stond gezwollen :( ze moet daar blijven nu. Ze heeft een metacam gekregen tegen de koorts. Hoop echt dat het geen fip wil niet opnieuw een katje verliezen aan die rot ziekte :(. Ik kan nu echt niet slapen, ga waarschijnlijk heel de nacht naast mijn GSM zitten en heel de dag morgen. Luna zal sewes waarschijnlijk niet weten wat er gebeurt. Sorry ik moest dit gewoon eventjes neerpennen want weet niet wat doen met mijzelf. En nu geef ik natuurlijk mezelf de schuld want misschien kon ik het eerder zien :( ik had al heel de dag zo het rare gevoel dat er iets mis was. Maar ze had geen koorts ze wou spelen en at goed. Ik hoop echt dat ik ze morgen mag gaan halen en dat alles in orde is met haar.

Bewerkt door MayaBlue, 17 december 2013 - 19:39.

lilymaya
lilymaya
  • 8.010 berichten

#2 Geplaatst 17 december 2013 - 01:11

Ik hoop voor jou dat alles in orde komt!
Is echt wel zenuwslopend! Zo'n jong katje achterlaten in dierenkliniek is echt wel erg! Ik leef met je mee hoor?
Ik duim dat het niet al te erg is! Ben ook een kat kwijt aan fip, laat ons hopen dat het iets anders is, kan ook wel hoor!

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 17 december 2013 - 01:12

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 17 december 2013 - 06:19

Hopelijk mag je haar straks teru in de armen sluiten. Begrijp hoe je je voelt

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 17 december 2013 - 06:25

ojee ik hoop dat het niks eng is met Lemon hoor

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 17 december 2013 - 06:58

Bekijk berichtTvef, op 17 december 2013 - 06:25, zei:

ojee ik hoop dat het niks eng is met Lemon hoor
Ik hoop het ook. Heb deze nacht geen oog dicht gedaan. Hopelijk bellen ze me snel met nieuws dat ik haar mag gaan halen.

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 17 december 2013 - 07:12

Bekijk berichtMayaBlue, op 17 december 2013 - 06:58, zei:

Ik hoop het ook. Heb deze nacht geen oog dicht gedaan. Hopelijk bellen ze me snel met nieuws dat ik haar mag gaan halen.

Dat kan ik me goed voorstellen, kwas ook vroeg wakker, weer een plasje van lily op men dons :s
Maar das minder erg dan Lemon naar de DA te doen, in zo een dierenkliniek is daar dag en nacht iemand?

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 17 december 2013 - 07:15

Hopelijk krijg je goed nieuws en is het maar een onschuldig virus. Ik duim voor Lemon.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 17 december 2013 - 07:15

Ja, de dierenarts die Lemon heeft aangenomen bleef bij haar de hele nacht. Ze gingen haar temperatuur in het oog houden en deze morgen gingen ze bloed trekken. Luna mist haar enorm, heeft de hele nacht lopen miauwen en zoeken :(.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 17 december 2013 - 07:18

We duimen mee dat je straks goed nieuws krijgt en haar snel weer thuis hebt :geluk:
Geplaatste afbeelding

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 17 december 2013 - 07:32

Hier duimen we ook volop mee voor Lemon!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 17 december 2013 - 08:08

Je moet je niet schuldig voelen, je zorgt zowieso al goed voor je katjes hoor. Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt van de Da. Ik duim alvast voor jou en Lemon!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 17 december 2013 - 08:10

ooh klinkt verschrikkelijk :( Hopelijk valt het allemaal mee en loopt het op een sisser af!
Mylo Banner

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#14 Geplaatst 17 december 2013 - 08:29

Oh Maitée, ik hoop dat het een onschuldig virusje is en dat je Lemon snel weer gezond bij je hebt!! Ik duim volop.
  Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#15 Geplaatst 17 december 2013 - 08:33

Ik duim voor Lemon!!!!
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com