Spring naar inhoud

- - - - -

zalig kattenleven

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 17 december 2013 - 22:41

Van het weekend op bezoek geweest bij mn pa en zijn 4 katten. .is altijd genieten. .ze hebben daar een heerlijk verwend leven
20131215_113926.jpg
20131214_204010_LLS.jpg
20131214_204710_LLS.jpg
20131214_204626_LLS.jpg
20131214_140630.jpg
20131214_140627.jpg
20131213_221003.jpg

Oke jullie moeten jullie tablet/laptop even op zn kant houden haha!! Stom dat ie dat niet automatisch veranderd!!
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#2 Geplaatst 17 december 2013 - 23:01

Lijkt mij daar inderdaad een zalig kattenleven! Mooie poezelkes hoor!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 17 december 2013 - 23:26

Ja ze worden daar extreem verwend...met vooral eten haha!! Die cyperse kat op de 1ste foto had mn pa als eerste (helaas is zn broertje op jonge leeftijd doodgereden). De 2 rooie katten zijn oorspronkelijk van mn broer geweest, maja die heeft ze zeg maar achtergelaten bij mn pa (ben ik nu blij om, ze hebben het zoveel beter bij hem, krijgen veel meer aandacht, ik heb ze echt zien opbloeien en socialer zien worden).
En die kat op de 2e t/m 5e foto is een kitten van mijn overleden Bailey....ben zo blij dat er toch een nakomeling van haar in de familie is gebleven. Lijkt overigens totaal niet op zn ma...2x zo zwaar en onwijs gretig met eten. Hij lijkt wel meer op zn tante qua slaapgedrag haha en bitchie zijn.
Vind het knap dat ze allemaal nu zo goed met elkaar overweg kunnen. Heeft wel even geduurt, vooral met die helemaal rooie kat, en er zijn regelmatig speelse vechtpartijtjes...maar tis een heerlijk stel bij mekaar, en ze zijn allemaal onwijs gefixeerd op eten, zodra mn pa de koelkast deur open doet of in de keuken bezig is staan ze met zn 4e te wachten op iets lekkers haha...

Zie hier met zn 4e in de keuken
20131214_151942.jpg
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#4 Geplaatst 17 december 2013 - 23:33

Ik vind dat zo leuk om zien, een kattenhuishouden dat goed overeen komt. Alé vooruit, nog een viertal dat met hun kontjes in de boter gevallen zijn!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 17 december 2013 - 23:49

Bekijk berichtjuleken, op 17 december 2013 - 23:33, zei:

Ik vind dat zo leuk om zien, een kattenhuishouden dat goed overeen komt. Alé vooruit, nog een viertal dat met hun kontjes in de boter gevallen zijn!

Ik vind dat ook super om te zien, vooral omdat ik dat hier nooit gehad heb. Balou kon met haar zusje wel overweg, maar met Taco niet echt goed. Ja de eerste 6 weken dat Taco er was, en toen was de liefde over. Buitenkatten vliegt ze meestal ook in de haren. Zou het super vinden nog een katje erbij, maja weet niet zo goed of Balou daar blij mee is. Soms denk ik wel dat ze zich nu een beetje eenzaam voelt, eerder was ze veel buiten, en nu vrijwe altijd binnen... niet dat ik dat erg vind, maja met speeltjes kan ik haar niet vermaken...dus ze doet praktisch de hele dag niets. Nu ben ik wel een half jaar geleden verhuisd, is Taco vlak daarvoor overleden en is het nu winter...dus wellicht als het mooier weer is geniet ze meer van het buiten zijn. Maar hoop ooit in de toekomst een vriendinnetje (of vriendje) voor haar te vinden.
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#6 Geplaatst 17 december 2013 - 23:54

Dat hoop ik voor jou mee hoor. Toen Juleke en Yvette nog leefden vormden ze samen met Yvonneke een onafscheidelijk trio. Zo mooi om te zien, ik kreeg het er altijd warm van om hen samen te zien soezen en mekaar te wassen. Maar ja, het is altijd een risico he, je weet nooit of de karaktertjes bij mekaar zullen passen.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 18 december 2013 - 06:32

Een zalig kattenleven hebben die beestjes. :love: Je ziet ook duidelijk dat je pa geniet van hun aanwezigheid. :d  Iemand met een groot hart voor dieren.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 18 december 2013 - 07:56

Die katjes hebben het daar goed zie ik! En je pa geniet ook zichtbaar van hun.  Ik vind meerdere katten hebben ook geweldig, vooral als ze samentroepen rond ons en elkaar:)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 18 december 2013 - 22:38

Bekijk berichtjuleken, op 17 december 2013 - 23:54, zei:

Dat hoop ik voor jou mee hoor. Toen Juleke en Yvette nog leefden vormden ze samen met Yvonneke een onafscheidelijk trio. Zo mooi om te zien, ik kreeg het er altijd warm van om hen samen te zien soezen en mekaar te wassen. Maar ja, het is altijd een risico he, je weet nooit of de karaktertjes bij mekaar zullen passen.
Ach we zullen zien, als Balou zo gelukkig is ook prima!! Maar heb het idee dat ze zich doodverveeld af en toe, tenminste ken haar niet zo...ze vraagt continu om aandacht (en ja wat ze echt wilt weet ik niet, want spelen doet ze zelden...af en toe een gekke bui en bij me liggen houdt ze ook niet lang vol). Bailey en Balou konden ook goed samen (uiteraard af en toe wat ruzietjes, Bailey was toch iets wilder dan Balou en Balou is kleinzerig, dus jaah haha). Maar het is zeker een risico, daarom dat ik het ook niet echt aan durf een 2e kat erbij te nemen. Toen Taco kwam was Balou een jaar en 3 maanden, je zou zeggen dat het dan wel zou klikken...maar niet dus. Maar als er een 2e bij komt wordt dat gewoon een rustige oudere kat, die Balou continu kan wassen(Balou is een verzorgend type en wast andere katten graag....ook Taco als ie niet bewoog tenminste haha)
Geplaatste afbeelding