Spring naar inhoud

- - - - -

Leo en z'n staart, opnieuw vocht rond de zenuw :(

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 20 december 2013 - 18:59

Duimpjes voor Leo en beterschap voor jou!
Those who don't believe in magic, will never find it

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#17 Geplaatst 23 december 2013 - 07:30

Ik duim mee dat alles in orde komt
Geplaatste afbeelding

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 26 december 2013 - 20:35

Leo z'n staart is al stukken beter! Nu kan ik duidelijk de plaats voelen waar hij geraakt is. Er is een knobbel voelbaar en hij vindt het niet zo plezant als ik eraan kom. Maar als ik hem streel komt zijn staartje mooi in de lucht en hij kan er ook weer mee 'zwieren'. Ik ben blij met de vooruitgang en hopelijk blijft het zo. Bedankt voor de vele duimpjes, ze hebben gewerkt! :)
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#19 Geplaatst 27 december 2013 - 07:52

Heel goed nieuws, nu hopen dat de pijn ook snel weggaat :)
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#20 Geplaatst 28 december 2013 - 13:52

Inderdaad, leuk om te horen!

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#21 Geplaatst 31 december 2013 - 16:41

Heel goed nieuws :duim:
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#22 Geplaatst 03 januari 2014 - 12:29

goed nieuws
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 06 januari 2014 - 20:34

Pff ben vandaag weer met Leo naar de DA geweest. Rond de zenuw zit weer allemaal vocht en nochtans was er een enorme verbetering geweest. Hij was enkele dagen geleden 's avonds buiten geglipt en hij bleef langer dan anders weg. Toen hij binnenkwam merkte ik direct dat er iets was. Mijn vriend voelde aan zijn staart en Leo liet merken dat hij dit niet plezant vond. Zijn staartje ging niet meer in de hoogte dus waarschijnlijk heeft hij weer hetzelfde meegemaakt als 3 weken geleden. Hij heeft opnieuw een spuit gekregen om het vocht te laten wegtrekken en hopelijk moet dit voldoende zijn. Volgens de DA kan dit geen toeval zijn, dit kan nooit op exact de dezelfde plaats gebeuren van gewoon buiten te lopen en iets op te vallen. Hij denkt eerder dat iemand Leo geraakt heeft met een stok of spade. :trance: Ik word er zo kwaad van, wetende dat iemand hem misschien zo aangevallen heeft. Ik denk dat ik toch eens met mijn vriend ga overleggen om onze tuin af te bakenen zodat de poezels niet meer kunnen rondzwerven. Liever zo dan ze ganse dagen binnen te houden of als ze buiten zitten doodongerust zijn omdat iemand ze wat wil aan doen.
Nu is het dus weer duimpjes draaien voor Leo's staartje :onzeker: Hopelijk werken ze nog een keer.

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#24 Geplaatst 06 januari 2014 - 23:10

Oei, hier draaien de duimpjes ook weer hoor. En jongens toch, stel je voor dat hij effectief zou aangevallen zijn, ik zou er toch ook niet meer gerust op zijn dan. Hopelijk komt alles goed!!

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#25 Geplaatst 07 januari 2014 - 08:22

Ach stel u voor, wat een verschrikking! Toch erg dat er mensen zijn die zo slecht kunnen zijn!
Hopelijk wil het toch terug beteren met zijn staartje :duim:

De tuin afzetten is geen slecht idee, kan hij nog buiten maar niet meer in gevaarlijke situaties!
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#26 Geplaatst 07 januari 2014 - 10:43

wat een verschrikking
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 07 januari 2014 - 15:25

Hoe erg is dat zeg !!!

Veel beterschap met de staart, jongen ...

Het probleem is als je katjes gewoon zijn om buiten te gaan, dat het niet makkelijk is om ze binnen te houden!! Ik begrijp dat maar al te goed! Toen Jef verdween en de volgende dag Lientje thuis kwam met een gebroken pootje had ik de andere ook veel liever allemaal binnen gehouden. Maar dat is niet zo simpel natuurlijk !