Spring naar inhoud

- - - - -

Terug van weggeweest: Azime

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#1 Geplaatst 18 december 2013 - 23:24

Afgelopen zaterdag is onverwacht onze Azime bij ons teruggekomen.

De manier waarop het is gebeurd verdiend geen schoonheidsprijs. Nu begrijp ik best dat een situatie uit de hand kan lopen en dat op een gegeven moment de maat vol is, maar ik ben best boos en teleurgesteld over hoe het is gegaan.

Natuurlijk zijn we ons Ziem direct gaan halen en zit ze nu hier, wel apart, want na 5 jaar kunnen we haar niet zomaar in de groep zetten natuurlijk. Temeer omdat de reden dat we haar moesten herplaatsen was dat ze Senin 'de schuld' gaf van alles wat niet ging zoals zij wilde en ze hem echt dood wilde. Ook al is er veel tijd overheen gegaan, we durven het domweg niet aan om een volwassen kat (ze is 8) in onze groep terug te zetten, waar ook de kat die ze toen niet 'moest' nog vrolijk rondloopt.

Maandag is Marc met haar naar de da geweest om haar na te laten kijken en haar te laten enten (ze was dus ook 5 jaar niet geent kwamen we achter). Ze is door de da volledig gezond verklaard, maar moet nog wel een boosterenting krijgen omdat ze zolang niet geent is geweest. (zei de da, we gaan nog even op onderzoek uit omdat dit niet strookt met onze info)
Ook wil ik nog wat urine laten onderzoeken, daarvoor gaan we in de weer om wat op te vangen. Zodra ze wat minder stress heeft van het hele gebeuren zal het makkelijker gaan.

Als ze echt helemaal gezond is verklaard en ze weer lekker in haar vel zit zullen we op zoek gaan naar een plekje voor haar. Maar voor nu mag ze even hier bijkomen en gaan we eerst een paar dingen nog laten doen/controleren.

Binnenkort zal ik even een paar foto's van haar plaatsen, nu ga ik eerst maar naar bed, het is nog geen vakantie en ik moet morgen om 6 uur weer op ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 19 december 2013 - 00:01

Triestig hoe het verlopen is, maar bij u is ze terug in de beste handen.

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 19 december 2013 - 07:35

Oei dat klinkt niet zo positief. Hopelijk komt alles weer in orde.

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 19 december 2013 - 07:40

Oei dat is niet zo leuk, maar ze is daar bij jullie nu toch terug in goede handen!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 19 december 2013 - 08:30

he bah Wendy, maar een ding... bij jullie zit ze voorlopig wel weer even helemaal goed, en zal ze vertroeteld worden tot op het bot. :hug:
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#6 Geplaatst 19 december 2013 - 22:29

Voorlopig zit ze goed hier.
Ze eet nu gelukkig wel vers, dat scheelt :)

Ze komt ook lekker knuffelen, dus de stress begint wel te verminderen, dat is fijn!

Straks weer even lekker bij haar zitten, kijken of ze weer bij me wil komen :)

Ze heeft eergisteren heerlijk bij me gelegen. Kwam na wat snuffelen lekker bij je liggen en ging na nog een paar minuten half op haar rug liggen :) Helaas was het al laat en moest ik weer werken de andere dag, dus konden we zo niet blijven zitten. Hopelijk komt ze dus snel bij me liggen als ik wel tijd heb :)

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#7 Geplaatst 19 december 2013 - 23:13

Twee foto's van Azime. Afgelopen zomer gemaakt, nog in haar vorige huisje. Binnenkort maar nieuwe foto's hier maken.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 19 december 2013 - 23:18

Heerlijk dat ze komt knuffelen al!!!!
En wat is ze prachtig!!! Zal helemaal goed met der komen, dat weet ik zeker!!!! :loveshower:

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#9 Geplaatst 20 december 2013 - 09:34

Oh ik had mij haar helemaal anders voorgesteld :) Mooie kat! Fijn dat ze zich zo snel weer helemaal thuis voelt!

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 20 december 2013 - 19:09

Wat een fiere dame!

Jammer dat het zo is moeten lopen, maar ik ben er van overtuigd dat het helemaal goed komt. :)