Spring naar inhoud

- - - - -

Ijssculptuur Brugge

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#1 Geplaatst 23 december 2013 - 14:03

Is er als eens iemand naar het ijssculptuur festival in Brugge geweest?

Of weten jullie of het de moeite is om een keer te doen?

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#2 Geplaatst 23 december 2013 - 15:00

wij zijn er enkele jaren geleden naartoe geweest en vonden het heel mooi maar we zijn maar ene keer geweest want we vonden het toch niet de moeite genoeg waard om expres heel dat eind te rijden juist voor dat ijssculptuurfestival omdat we er heel snel buiten waren, er stond niet zoveel dan dat we gedacht hadden...
Ik had er veel meer van verwacht...
Ik ben wel blij dat we het een keertje gedaan hebben maar t gaat ook bij die ene keer blijven zelfs al zijn we toch al in Brugge (vantweekend waren we in Brugge voor een brocante markt en we voelden toch niet de behoefte om nog snel naar het ijssculputuurfestival te gaan...)

Bewerkt door lathyrus, 23 december 2013 - 15:02.

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#3 Geplaatst 23 december 2013 - 15:37

Daar heb ik dus ook wat schrik van, het zal wel mooi zijn, maar om al na een kwartier of zo buiten te staan, vind ik het te duur, dan doe ik liever iets anders van dat geld

We zullen volgende week wel eens naar Brugge gaan, maar of het ijssculptuur er dan inzit???

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#4 Geplaatst 23 december 2013 - 16:02

wij zijn daar niet langer dan een goei kwartier tot twintig minuten binnengeweest.
Maar misschien ligt het aan onszelf en zijn wij nogal snelle ongeduldige mensen die overal te snel doorvliegen en niet alles lang genoeg bestuderen...(en ik heb de neiging om altijd heel veel te verwachten van iets en dan uiteindelijk teleurgesteld te zijn omdat het niet was wat ik dacht dat het ging zijn...)
Misschien dat een ander daar toch langer binnenzit?
Hopelijk krijg je nog wat reactie van andere mensen
Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 23 december 2013 - 16:20

Het ziet er allessinds wel heel mooi uit, maar om er nu 15 euro aan uit te geven...Er zijn wel redelijk veel kortingen: http://www.icesculpt...nfo.asp?taal=nl

En hier een paar foto's van de expo: http://www.hln.be/hl...in-Brugge.dhtml

Ismene
Ismene
  • 811 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 december 2013 - 16:34

Goh, ik vind die ijssculpturen eigenlijk één grote tourist trap, als ik eerlijk mag zijn..

Als bruggeling daar ooit eens gratis naartoe gemogen en een ticket zou ik er nooit voor kopen. Okee, het is mooi en best wel speciaal om eens te hebben gezien (maar eigenlijk is het verschil met het eens zien op Tv, voor mij, niet groot), maar je kunt daar niet blíjven rondlopen.

Dus mijn mening; neen, het is de 15 euro niet waard.

De onderstroom die niemand ziet, bepaalt de richting in elk gebied.

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#7 Geplaatst 23 december 2013 - 17:34

Bedankt voor jullie reacties, als ik het zo lees kunnen we beter een pizza of zo gaan eten met dat geld ;)

We zijn ook mensen die niet van treuzelen houden dus zouden wij er ook niet langer als een kwartier rondlopen, over een pizza doen we net iets langer :lachen:

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 23 december 2013 - 20:13

Mijn zoon is er dit jaar ook naartoe geweest met zijn lief ; Hij zei dat het wél mooi is, maar toch niet echt groot. Véél geld voor enkele ijssculpturen dus.....

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#9 Geplaatst 23 december 2013 - 20:38

alé, ik ben eigenlijk wel blij dat ik het niet alleen ben die het niet zo bijzonder  vond ...
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#10 Geplaatst 23 december 2013 - 21:27

Ok ik ga dus niet, het zal ne cinema worden ;)
Geplaatste afbeelding

Maline
Maline
  • 405 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 23 december 2013 - 23:26

Wij zijn vorig jaar geweest, maar hebben het gekoppeld aan een weekendje Brugge :).

Ik vond het dus wel de moeite en wij zijn er toch echt wel een uur of langer binnen geweest.

Aan te raden dus als je in Brugge of in de buurt moet zijn / bent.
Niet aan te raden als je alleen daarvoor 100+ kilometer moet rijden.

(Ik wil eigenlijk dit jaar terug overigens. Maar voor alleen de ijssculpturen is 't wat ver.)

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#12 Geplaatst 24 december 2013 - 09:17

Straks ga ik weer twijfelen hoor  :catscratchhead ;)
Geplaatste afbeelding