Spring naar inhoud

- - - - -

Wat aan doen met kerst?

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 23 december 2013 - 22:38

1ste kerstdag vier ik kerst bij mn broer en schoonzus en de rest van de familie. Nou ben ik nooit echt van het helemaal opdoffen en nette kleding dragen, maar wil toch wat netjes aan. Dus vandaag een jurkje geshopt, tis deze (of in iedergeval lijkt er onwijs op)
http://www.c-and-a.c...Jurken/111364/1

Nu wil ik daar een legging onder doen, panty's houdt ik niet van. Ik heb leggings in de kleuren zwart, bruin en fel blauw...Bruin of zwart lijkt me het beste, alleen wil ook niet dat het te zwart wordt.

En dan nog mn schoenen. Heb 3 paar enkellaarsjes.
Deze, beetje rood/bruin achtig

Geplaatste afbeelding

Deze Blauwe
Geplaatste afbeelding

En dan nog zwarte stoffen enkellaarsjes, wel mooi...maar vrij hoge hak en zit eigenlijk wel iets te ruim (maja misschien dubbele paar sokken haha)

Oke ik heb dus weinig verstand van mode, dus welke combinatie denken jullie dat het leukste is?
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 23 december 2013 - 22:44

Zou je toch niet voor nylon kousen gaan dan een legging.
Zo'n mooi kleedje vindt ik geen legging onder passen. Je hebt dikkere nylons zelf met een tekening in. Mss daar eens naar kijken.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 23 december 2013 - 22:50

Bekijk berichtcatherine, op 23 december 2013 - 22:44, zei:

Zou je toch niet voor nylon kousen gaan dan een legging.
Zo'n mooi kleedje vindt ik geen legging onder passen. Je hebt dikkere nylons zelf met een tekening in. Mss daar eens naar kijken.

Zou ook echt voor nylon kousen gaan...legging is volgens mij ook een beetje "te dik" voor onder zo'n mooi kleedje... :oops: :catnoknow

Ik draag altijd kleedjes en rokjes op feestdagen mét nylon kousen...en voelt echt wel heel comfortabel hoor ! Misschien even wennen in het begin...maar voelt echt goed aan ;)
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 23 december 2013 - 22:53

Hmm kousen lijkt me echt onwijs irritant zitten, vind ik al met een panty. Maar zou opzich morgen nog wel even kunnen kijken voor een panty, en dan een huidskleur doen? Of wat? En welke schoenen zullen het mooiste staan? Zwarte, of toch 1 van die andere 2?
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 23 december 2013 - 23:04

Ik heb altijd een hekel gehad aan panty's...tot ik de "stay up' heb leren kennen... ;) Daar voel ik me echt heel goed en comfortabel bij... :) Zijn iets duurder, maar echt heel aangenaam ;)

Bij dit kleedje zou ik dan ook gaan voor : zwarte schoenen of laarsjes, zwarte stay up (maar niet donker zwart, gewoon "licht doorschijnend" :)) en dan een heel subtiel zilverkleurig juweeltje...dat breekt het zwart een beetje = zo ben ik !! ;)
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 23 december 2013 - 23:08

20131223_230535.jpg
Dit zijn die zwarte laarsjes.
Maja morgen in mn pauze ff bij zeeman en/of kruidvat kijken voor een panty..1 net een print is miss ook wel leuk, weet alleen niet of ze die hebben daar.

Bekijk berichtMauro, op 23 december 2013 - 23:04, zei:

Ik heb altijd een hekel gehad aan panty's...tot ik de "stay up' heb leren kennen... ;) Daar voel ik me echt heel goed en comfortabel bij... :) Zijn iets duurder, maar echt heel aangenaam ;)

Bij dit kleedje zou ik dan ook gaan voor : zwarte schoenen of laarsjes, zwarte stay up (maar niet donker zwart, gewoon "licht doorschijnend" :)) en dan een heel subtiel zilverkleurig juweeltje...dat breekt het zwart een beetje = zo ben ik !! ;)

Dat zegt me niets die stay up haha...maar morgen alleen in mn pauze tijd om ff te gaan kijken, dus zal bij de zeeman of kruidvat vandaan moeten komen. Zilverkleurige sieraden genoeg, dus dat komt goed.
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 23 december 2013 - 23:11

Aangezien ik nooit kleedjes draag ben ik de slechtste adviseur op dat vlak :x
Maar qua laarsjes zou ik ook in het zwart blijven, al lijken die donkerblauwe ook wel donker (hier op mijn scherm toch).
Als de zwarte wat ruim zitten zou je er eventueel een zooltje of twee kunnen in leggen i.p.v. een dubbel paar sokken.
Lijkt me aangenamer om mee rond te lopen ;)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 23 december 2013 - 23:12

Bekijk berichtchanatas, op 23 december 2013 - 23:08, zei:

Bijlage 20131223_230535.jpg
Dit zijn die zwarte laarsjes.
Maja morgen in mn pauze ff bij zeeman en/of kruidvat kijken voor een panty..1 net een print is miss ook wel leuk, weet alleen niet of ze die hebben daar.

Dat zegt me niets die stay up haha...maar morgen alleen in mn pauze tijd om ff te gaan kijken, dus zal bij de zeeman of kruidvat vandaan moeten komen. Zilverkleurige sieraden genoeg, dus dat komt goed.

Hierbij een foto'ke van een "stay up"... :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• sil-bas_set_hd_1.jpg

Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 23 december 2013 - 23:17

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 23 december 2013 - 23:11, zei:

Aangezien ik nooit kleedjes draag ben ik de slechtste adviseur op dat vlak :x
Maar qua laarsjes zou ik ook in het zwart blijven, al lijken die donkerblauwe ook wel donker (hier op mijn scherm toch).
Als de zwarte wat ruim zitten zou je er eventueel een zooltje of twee kunnen in leggen i.p.v. een dubbel paar sokken.
Lijkt me aangenamer om mee rond te lopen ;)
Ik draag dat ook zelden hoor..ja zomers maae dan gewoon met slippers eronder. Die donkerblauwe zijn inderdaad wwl donker. Zooltjes heb ik niet. .dus worden dikke sokken dan. Maar de schoenen draag ik denk ik tog niet de hele avond, kids gaan vanaf 8 uur/half 9 naar bed dus op hakken lopen dan is wat lawaaierig
Geplaatste afbeelding

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 23 december 2013 - 23:19

Ik ben pro legging of dikke kousen en pro kleurtjes!
Dus ik zou geen zwarte of bruine legging nemen maar de blauwe!
Ik zie er meestal zelf uit als een kleurboek. :proost: But that's me!

Je moet gewoon aandoen waar je je zelf het beste in voelt.
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Maline
Maline
  • 404 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 23 december 2013 - 23:22

Ik ben anti-panty.

Ik zou zelf gaan voor zwarte legging en de rode enkellaarsjes.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#12 Geplaatst 23 december 2013 - 23:24

ik ben ook meer pro kleur wat betreft legging of panty's, voor de schoenen zou ik voor de zwarte gaan, die gaan dan bij dat kleedje
Maar daartussen zou ik dus iets gekleurd dragen (als je kiest voor zwart gaat het er wel chiquer uitzien dan dat je voor gekleurd kiest)
Maar ja, ik ben een kemel op gebied van mode denk ik :Ooops:
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 23 december 2013 - 23:29

Haha andere meningen nu. Ik ga sowieso iets aandoen waar ik me prettig in voel. Ga morgen gewoon een panty kopen en als dat niet lekker zit doe ik een legging aan.
De blauwe legging is wel echt blauw..naja turkoois, deze kleur
20131223_232910.jpg
Ik houdt ook wel van kleur opzich..en geheel zwart zie ik niet zo zitten..krijg ik een begravenis gevoel van of een heel chique gevoel en ben geen chique type.
Nou ga morgenavond nog wel eens passen en kijken wat ik t leukste vind.

Bijgevoegde thumbnails

• 20131223_232910.jpg

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 24 december 2013 - 00:44

Aan mij heb je niets vrees ik :mrgreen:  Ik ga morgen naar mijn ouders met mijn slechte jeans aan, omdat we dan met alle honden samen zullen zitten (7 in totaal). En om naar mijn schoonzus te gaan woensdag trek ik ook niets speciaals aan. Dat hoeft niet voor haar.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 24 december 2013 - 07:15

Ja met 7 honden zou ik ook niet iets netjes aan doen. Ik hoef ook niets speciaals aan te doen van mn schoonzus hoor..maar vermoed wel dat zij en haar zus enzo redelijk netjes gekleed en opgedoft zijn, maja dat zijn ze bijna altijd haha
Geplaatste afbeelding