Spring naar inhoud

- - - - -

hoe lang katje binnen houden bij verhuis?

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Maline
Maline
  • 404 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 02 januari 2014 - 02:27

Hier waren onze twee bengels echt "buitenkatten".
10 dagen is het ons gelukt om ze binnen te houden, maar toen moesten ze echt "frisse lucht" hebben.

Ik had mij eerst voorgenomen om het 3 weken te proberen, maar dat lukte dus niet.
Maar ze kenden duidelijk wel hun thuis en kwamen terug :).

In de winter zijn het huismussen, maar in de zomer (lees: vanaf er één straal zon is) zitten die de helft van de dag buiten.

Pinchi was overigens exact 30 minuten buiten de eerste keer ... toen hij thuiskwam met een vogel ;).

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 02 januari 2014 - 10:00

Bekijk berichtMaline, op 02 januari 2014 - 02:27, zei:

Hier waren onze twee bengels echt "buitenkatten".
10 dagen is het ons gelukt om ze binnen te houden, maar toen moesten ze echt "frisse lucht" hebben.

Ik had mij eerst voorgenomen om het 3 weken te proberen, maar dat lukte dus niet.
Maar ze kenden duidelijk wel hun thuis en kwamen terug :).

In de winter zijn het huismussen, maar in de zomer (lees: vanaf er één straal zon is) zitten die de helft van de dag buiten.

Pinchi was overigens exact 30 minuten buiten de eerste keer ... toen hij thuiskwam met een vogel ;).

:lachen:  Ja, zo'n rakkertjes zijn wel moeilijk binnen te houden dan. Hier is het ook zo in de zomer krijg je ze bijna met geen stokken binnen en in de winter willen ze gewoon bijna niet naar buiten. En als het eens waait als je de deur open doet, dan zie je ze denken... alé, wat denk jij wel, daar ga ik niet door !!!

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#18 Geplaatst 03 januari 2014 - 00:31

Hier ook. En dan zo typisch, voor het raam gaan zitten miauwen, je doet het open en dan blijven ze gewoon zitten om ewa frisse lucht op te snuiven. Denken waarschijnlijk dat we verwarmen met chocolade geldstukken.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 03 januari 2014 - 11:05

:lachen: :lachen: