Spring naar inhoud

- - - - -

Didi kwijlt

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 25 december 2013 - 11:53

Sinds augustus zit lieve Didi bij ons. Eerst als opvangkitten voor Kattenopvang Waasland, maar al snel werd duidelijk dat ik nooit afstand zou kunnen doen van haar. Elke dag komt ze in mijn armen liggen als een baby'tje, ze spint haar onnozel als ze mij gewoon nog maar ziet en ze komt af als ik haar naam roep. Ik ben helemaal verliefd :love:

Maar nu merk ik al een tijdje dat ze soms 'kwijlt' als ze zo lief ligt te spinnen bij mij. Daarnet kon ik er een foto van maken. Het is meestal zo een druppeltje en dat valt dan gewoon op mijn kleren ofzo. Is dit uit liefde of laat ik het beter eens checken bij de da?

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

Bewerkt door Murron, 25 december 2013 - 11:53.

NeonYellow
NeonYellow
  • 368 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 25 december 2013 - 11:55

mijn Thor kan dat ook wel eens tegenkomen, ik vermoed dat dat niks ernstig is of iets om je zorgen te maken
iedereen kwijlt wel eens, niet?

banner

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 25 december 2013 - 11:55

Zo grappig dat je dat hebt kunnen vastleggen op foto. :lachen:

Het lijkt me dat je je geen zorgen moet maken. Je hebt gewoon een kwijlstertje in huis.
Er zijn er meer die het doen tijdens het genieten. :)

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#4 Geplaatst 25 december 2013 - 12:01

De kat van mijn zus doet het ook elke keer ze bij haar komt liggen en begint te spinnen, ze legt er zelfs een doekje onder ;)

Niks om je zorgen over te maken, gewoon een poesje dat "overloopt" van liefde ;)

Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#5 Geplaatst 25 december 2013 - 12:58

Mijn kat kwijlt ook als ze komt knuffelen, allé ze doet het vooral bij mijn moeder.
Dan moet ze ook vaak een doekje nemen.
Bij mij blijft het meestal bij gewoon een vochtig / nat bekje tegen mij
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 25 december 2013 - 13:32

Hier doen er dat ook een paar, vooral Inti en Mojito. Ik heb het eens aan de dierenarts gevraagd en zij zei dat het uit genegenheid tegenover jou is!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 25 december 2013 - 14:59

Bekijk berichtInge91, op 25 december 2013 - 12:01, zei:

Niks om je zorgen over te maken, gewoon een poesje dat "overloopt" van liefde ;)

Supermooi gezegd Inge :thumb:

Mijnen Archie doet dat ook als ik hem zijn massageke geef, dan heeft hij een dromerige blik en zet hij zijn kwijlkraantje open :heart:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 25 december 2013 - 15:55

Toch even naar de tandjes laten zien, kan een oorzaak zijn, is het niet dan ben je gerust ;)
KS2015

lilymaya
lilymaya
  • 8.010 berichten

#9 Geplaatst 25 december 2013 - 16:02

Heb ook eentje dat kwijlt, en dit doet ze altijd als ze op schoot zit en geknuffeld wordt! Kan ook aan tanden liggen , maar dan zou ze het meer doen denk ik!
Je moet het wat in het oog houden,, want je kan toch ook niet constant naar de da lopen!

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 25 december 2013 - 16:19

Ze doet het echt enkel bij mij op schoot, dan komt er zo'n dikke druppel kwijl uit :ha had het nog nooit gezien bij een kat. Als we nog 's bij de da moeten zijn, zal ik er 's achter vragen, maar ze is in november nog geweest voor sterilisatie en check-up dus ik vermoed dat het best ok is. Het is gewoon een zeveraarke :lachen: zo schattig :love3:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 25 december 2013 - 17:11

hier is Maicis zo een kwijler, Als hij gelukkig en tevreden is dan drruipt de kwijl eruit.  
Dat zal nooit veranderen, maar sommige katten doen dit nu eenmaal

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 25 december 2013 - 17:35

Vriendin van mij heeft zo een vrouwelijke Finn ;-) , en die is echt zoooooo lief, minste aaike knor knor
en dan… zever zever zever, dan zijt ge dus nat van de zever… maar er is niks mis mee, blijkbaar produceert ze wat meer speeksel als ze content is, en die kan zo gemakkelijk een uurke knorren, maw een dekentje op u leggen of een handdoekje :-)

btw Diddi is echt mooi aan't worden ze , wat een schatje

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#13 Geplaatst 25 december 2013 - 18:54

Bij ons vliegen de scheten ons hier om de oren als ze content zijn, k had toch liever een  beetje kwijl gehad eigenlijk, kwestie van ons reukorgaan wat te sparen :lachen:
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#14 Geplaatst 25 december 2013 - 21:49

Bekijk berichtlathyrus, op 25 december 2013 - 18:54, zei:

Bij ons vliegen de scheten ons hier om de oren als ze content zijn, k had toch liever een  beetje kwijl gehad eigenlijk, kwestie van ons reukorgaan wat te sparen :lachen:

Dat heb ik nog nooit gehoord, een kat die scheten laat :lachen:

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 8.010 berichten

#15 Geplaatst 25 december 2013 - 21:58

Oei, ik ook niet!