Spring naar inhoud

- - - - -

Didi kwijlt

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 25 december 2013 - 21:58

Bekijk berichtInge91, op 25 december 2013 - 21:49, zei:

Dat heb ik nog nooit gehoord, een kat die scheten laat :lachen:

Hier durft de kleine deugniet dat ook wel eens doen!! :d

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#17 Geplaatst 25 december 2013 - 22:00

En is er dan geluid bij of enkel de geur ;)
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#18 Geplaatst 25 december 2013 - 22:04

Bij onze Sierra is er enkel de geur.
En als je ze vast hebt, voel je haar onderrug even trekken, hihi.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#19 Geplaatst 25 december 2013 - 22:27

Toen ze Joe in het asiel aan mij gaven, kwijlde die zo hard dat ik net daarom eventjes getwijfeld heb om hem te adopteren. Nu kwijlt hij nog, maar occasioneler en veeeeeeel minder. Gewoon genieten van het feit dat Didi zo gelukkig is :)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#20 Geplaatst 25 december 2013 - 23:35

Bekijk berichtInge91, op 25 december 2013 - 21:49, zei:

Dat heb ik nog nooit gehoord, een kat die scheten laat :lachen:

3 van de 4 doen dat, als ze heel  content zijn dan beginnen ze zo van die stinkende protten te laten en ik kan jullie verzekeren dat de scheetjes van sphynxen echt wel stinken, k ben verbaasd dat er nog geen vel over mijn neusgaten is gegroeid :lachen: :lachen: :lachen:

Bekijk berichtInge91, op 25 december 2013 - 22:00, zei:

En is er dan geluid bij of enkel de geur ;)

bij ons is t alleen de geur, ze zeggen altijd dat die stille scheetjes de slechtste zijn en volgens mij is dat waar
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#21 Geplaatst 26 december 2013 - 00:09

Tigri doet dat ook als we hem fletsen, dan zit hij te trappelen met zijn poten en spint heel hard en de kwijl druppels krijgen we er dan ook nog geen gratis bovenop. :lachen:  Vindt het altijd schattig als hij dat doet.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 26 december 2013 - 07:52

Bekijk berichtlathyrus, op 25 december 2013 - 18:54, zei:

Bij ons vliegen de scheten ons hier om de oren als ze content zijn, k had toch liever een  beetje kwijl gehad eigenlijk, kwestie van ons reukorgaan wat te sparen :lachen:

:ha :ha ouh neeeee, dat is inderdaad veel erger dan een beetje kwijlen! Maar euh... zie het als een teken van liefde (en hoop maar dat uwen halven trouwboek hun voorbeeld niet volgt :ha )

Bekijk berichtkate2, op 25 december 2013 - 22:27, zei:

Toen ze Joe in het asiel aan mij gaven, kwijlde die zo hard dat ik net daarom eventjes getwijfeld heb om hem te adopteren. Nu kwijlt hij nog, maar occasioneler en veeeeeeel minder. Gewoon genieten van het feit dat Didi zo gelukkig is :)

Hihi echt? Da's wel heel lief dat Joe meteen gelukkig was in jouw armen. Aangezien ik ook niet wist dat katten dat konden doen van contentement, zou ik in jouw plaats toch ook eerst even raar gekeken hebben naar Joe :lachen: (en gelukkig heb je'm dan wel mee naar huis genomen).

Bekijk berichtcatherine, op 26 december 2013 - 00:09, zei:

Tigri doet dat ook als we hem fletsen, dan zit hij te trappelen met zijn poten en spint heel hard en de kwijl druppels krijgen we er dan ook nog geen gratis bovenop. :lachen:  Vindt het altijd schattig als hij dat doet.

Haha gek he! Ik vind het altijd supergrappig, zeker omdat die druppel daar dan ook zo'n tijdje blijft hangen voordat hij valt, ze ziet er een beetje onnozel uit :lachen: maar wou toch effe checken, dat ik niet zit te lachen met iets dat eigenlijk een medisch probleem zou kunnen zijn. Gelukkig niet!

Bekijk berichtTvef, op 25 december 2013 - 17:35, zei:

Vriendin van mij heeft zo een vrouwelijke Finn ;-) , en die is echt zoooooo lief, minste aaike knor knor
en dan… zever zever zever, dan zijt ge dus nat van de zever… maar er is niks mis mee, blijkbaar produceert ze wat meer speeksel als ze content is, en die kan zo gemakkelijk een uurke knorren, maw een dekentje op u leggen of een handdoekje :-)

btw Diddi is echt mooi aan't worden ze , wat een schatje

Ik vind ze echt suuuuupermooi :love:

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#23 Geplaatst 26 december 2013 - 15:19

Hier ook hoor. Yvette deed dit, en ook Yvonne kan er wat van. Als je ze begint te flossen en er lief tegen te babbelen dan komen er echt zo hele kleine druppeltjes aan hun kinnetje. Bij Yvette moesten we er dikwijls een stukje keukenpapier bijnemen om zijn kinnetje altijd aan af te kuisen. Zo lief!

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#24 Geplaatst 26 december 2013 - 23:08

Bekijk berichtMurron, op 26 december 2013 - 07:52, zei:

:ha :ha ouh neeeee, dat is inderdaad veel erger dan een beetje kwijlen! Maar euh... zie het als een teken van liefde (en hoop maar dat uwen halven trouwboek hun voorbeeld niet volgt :ha )

halve trouwboek laat natuurlijk ook wel windjes maar gelukkig niet van contentement :lachen:
Er zou hier anders nogal wat afgeblazen worden denk ik met al die gelukkige  winden latende individuen :lachen:
Geplaatste afbeelding