Spring naar inhoud

- - - - -

Oudejaarsavond

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#1 Geplaatst 26 december 2013 - 21:06

Wat doen jullie zoal met oudjaar?

Bij ons gaat het dit jaar lekker rustig zijn met zijn twee en ons cloe :)

We eten gewoon thuis, we beginnen met hapjes en cava daarna gourmet.

Tegen middernacht wordt er op de dijk vuurwerk afgestoken en staat iedereen op het terras en op het strand met bubbels. Super gezellig

Daarna storten we ons op het dessert :h

Ik hoop dat er iets leuks op tv is, dat geeft toch een speciale sfeer

Kijk er wel naar uit ;)

Bewerkt door Inge91, 26 december 2013 - 21:10.

Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 26 december 2013 - 21:10

Ik heb eigenlijk nog geen idee.
Ik denk da mijn vriend moet werken dan. En anders doen we wellicht ook niets speciaal.

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 26 december 2013 - 21:12

hier ook nog geen idee...

Mijn ventje moet zowiezo werken tot 20u...

Off topic : hebben jullie een appartement aan zee inge?? Want jullie zitten er precies wel vaak :-)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 26 december 2013 - 21:14

Oudejaarsavond vieren we ieder jaar bij mijn ouders...samen met mijn 2 zusjes en hun gezinnetje ! :)

Mijn ouders hebben 14 jaar "gastronomisch koken" gevolgd... :goofy: Dus ja...het eten is echt wel altijd subliem :trance:

Maar ik zou eigenlijk meer kunnen genieten van een gewoon kaas- en wijnavondje of gourmet ofzo...dan zit iedereen gezellig samen aan tafel.. ;)  

Mijn ouders doen wel heel veel voorbereidingen, maar op het moment zelf zijn ik en mijn zussen ook constant "in de weer" om de borden te dresseren, te helpen waar mogelijk en vooral veel afruimen en afwassen... :( Terwijl de mannekes dan alleen aan tafel achter blijven... ;)

Maar ja...het is wel altijd super lekker en daarna ook wel gezellig :)
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#5 Geplaatst 26 december 2013 - 21:25

Bekijk berichtKarianne, op 26 december 2013 - 21:12, zei:

hier ook nog geen idee...

Mijn ventje moet zowiezo werken tot 20u...

Off topic : hebben jullie een appartement aan zee inge?? Want jullie zitten er precies wel vaak :-)

Een klein studiootje hoor, we zitten heel graag aan zee en komen dan ook elke 2 weken en al onze vakanties naar hier

De dag van oudjaar zou een feestdag moeten zijn, zo moet bijna niemand nog werken op die dag

Bekijk berichtMauro, op 26 december 2013 - 21:14, zei:

Oudejaarsavond vieren we ieder jaar bij mijn ouders...samen met mijn 2 zusjes en hun gezinnetje ! :)

Mijn ouders hebben 14 jaar "gastronomisch koken" gevolgd... :goofy: Dus ja...het eten is echt wel altijd subliem :trance:

Maar ik zou eigenlijk meer kunnen genieten van een gewoon kaas- en wijnavondje of gourmet ofzo...dan zit iedereen gezellig samen aan tafel.. ;)  

Mijn ouders doen wel heel veel voorbereidingen, maar op het moment zelf zijn ik en mijn zussen ook constant "in de weer" om de borden te dresseren, te helpen waar mogelijk en vooral veel afruimen en afwassen... :( Terwijl de mannekes dan alleen aan tafel achter blijven... ;)

Maar ja...het is wel altijd super lekker en daarna ook wel gezellig :)

Toch wel gezellig Els dat je ouders zo goed kunnen koken.

Het nadeel is natuurlijk dat ze veel in de keuken staan, en die afwas is helemaal verschrikkelijk, maar dat moeten wij hier ook doen hoor ;)

Wel leuk dat jullie allemaal samen zijn, geniet er van

Bewerkt door Inge91, 26 december 2013 - 21:26.

Geplaatste afbeelding

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 26 december 2013 - 21:29

Bekijk berichtInge91, op 26 december 2013 - 21:25, zei:

Een klein studiootje hoor, we zitten heel graag aan zee en komen dan ook elke 2 weken en al onze vakanties naar hier

De dag van oudjaar zou een feestdag moeten zijn, zo moet bijna niemand nog werken op die dag

Das waar, maar ook mijn vriend is buschauffeur net zoals mij... en wij moeten dus feestgangers vervoeren ;-) ... tja, da moet er ook zijn zeker :-)

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#7 Geplaatst 26 december 2013 - 21:30

Wij vieren oudjaar met een 30-tal personen (familie van mijn vader + die van mijn stiefmama)
Het magazijn wordt versierd en aangekleed, de kerstboom wordt erin gezet en het wordt de eerste keer dat we het samen doen.

Eerst warme hapjes en dan een koud en warme breugheltafel.
Koken voor 30 man zag niemand zitten :)

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#8 Geplaatst 26 december 2013 - 21:38

Bekijk berichtEvyke81, op 26 december 2013 - 21:30, zei:

Wij vieren oudjaar met een 30-tal personen (familie van mijn vader + die van mijn stiefmama)
Het magazijn wordt versierd en aangekleed, de kerstboom wordt erin gezet en het wordt de eerste keer dat we het samen doen.

Eerst warme hapjes en dan een koud en warme breugheltafel.
Koken voor 30 man zag niemand zitten :)

Klinkt heel leuk :)

Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 26 december 2013 - 21:45

Ik denk dat wij niets gaan doen dit jaar...Ben niet echt in de stemming.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 26 december 2013 - 22:02

Daarstraks aan m'n ouders gevraagd of zij de 31ste tot hier willen komen.
Anders zitten we hier toch maar alleen en ik zit niet graag alleen met die dagen.
M'n ouders hebben 4x gezegd 'een boke is goed genoeg hoor!'
Maar denk dat ik toch iets meer als dat ga doen :lachen:
Niets speciaals, maar 't moet ook geen boke met choco zijn natuurlijk.
Denk dat ik gewoon een paar stokbroden in huis ga halen en wat kaasjes, dat lust iedereen :)

Ik heb bij de ouders van m'n vriend wel super lekkere soep gegeten, denk dat ik die ook ga maken. Super simpel, goedkoop en lekker!
En dessert wrs gewoon een bolletje ijs met een stukje cake van zo een mix.

Time spent with cats is never wasted

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 26 december 2013 - 23:21

Ik moet die dag werken van 7 tot 17u dus lang zal ik het waarschijnlijk niet trekken die avond. We blijven dan ook gewoon met 2 thuis, lekker eten en als het weer meezit (en ik nog niet in slaap ben gevallen) naar het vuurwerk gaan kijken.

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 27 december 2013 - 00:43

Bekijk berichtSteffie_G, op 26 december 2013 - 22:02, zei:

Daarstraks aan m'n ouders gevraagd of zij de 31ste tot hier willen komen.
Anders zitten we hier toch maar alleen en ik zit niet graag alleen met die dagen.
M'n ouders hebben 4x gezegd 'een boke is goed genoeg hoor!'
Maar denk dat ik toch iets meer als dat ga doen :lachen:
Niets speciaals, maar 't moet ook geen boke met choco zijn natuurlijk.
Denk dat ik gewoon een paar stokbroden in huis ga halen en wat kaasjes, dat lust iedereen :)

Ik heb bij de ouders van m'n vriend wel super lekkere soep gegeten, denk dat ik die ook ga maken. Super simpel, goedkoop en lekker!
En dessert wrs gewoon een bolletje ijs met een stukje cake van zo een mix.

Perfect! Wij doen het ook altijd simpel maar gezellig. Beste vriendin en ik gaan naar ons 'tante' Kiki (ook bekend op KS). Erg leuk, niks moet, rustig aan en soms toch even goed feesten :-)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 27 december 2013 - 01:31

mijn broer n vriendin komen en :party:  gaan we gourmetten , ik  ben chronisch ziek e n hang aan het infuus , s'avonds , is mijn eten , maar ga na middernacht pas aankoppeln , het is maar 1 keer per jaar oudejaar jammer genoeg kan ik niet veel eten , maar we aan ht gezellig maken met met lieve echtgenoot en de drie raggie's ;
Geplaatste afbeelding

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 27 december 2013 - 03:01

Hier niet echt een plan. Moet die dag ook nog werken tot 17u en vrees dat ik middernacht niet ga halen :lachen:
Maar ik was van plan om het ventje achter een klaargemaakte schotel bij de traiteur-slagerij te sturen, dan eten we toch eens iets anders.
En Kat-opoly spelen :jump:  vandaag cadeau gekregen van het ventje :goofy:  
Is de kattenversie van Monopoly, ben benieuwd.

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 27 december 2013 - 03:33

Wij gaan met twee oudjaar vieren in Parijs...  We hebben drie nachten geboekt in een leuk hotelletje in de buurt van de Champs Elysées. :)
En voor oudjaar zelf hebben we daar een tafel geboekt in een thais restaurant.

Bewerkt door Marjananas, 27 december 2013 - 03:35.

Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...