Spring naar inhoud

- - - - -

Oudejaarsavond

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 27 december 2013 - 04:10

Bekijk berichtMarjananas, op 27 december 2013 - 03:33, zei:

Wij gaan met twee oudjaar vieren in Parijs...  We hebben drie nachten geboekt in een leuk hotelletje in de buurt van de Champs Elysées. :)
En voor oudjaar zelf hebben we daar een tafel geboekt in een thais restaurant.

Wauw, dan heb jij wel een spetterend vooruitzicht. Geniet ervan:-)

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#17 Geplaatst 27 december 2013 - 07:56

Bij ons is het hetzelfde als met kerstmis: ik, mijn ouders en mijn kat.
Gewoon rustig met ons viertjes, desnoods in onze pyama als we willen, haha.

Katopoly? Leuk, ben al 2 weken aan het denken om dat ook te kopen :).
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 27 december 2013 - 10:01

Zoals elk jaar (al 20 jaar) bij een goeie vriendin en haar gezin.
Sinds 3 jaar is haar pa ook jaarlijks van de partij en nu ook zijn partner.

We verzorgen elk een deel van de menu:
Ikke: aperitief en hapjes
Nancy & Co: hoofdgerecht
Haar pa & partner: dessert

en tussendoor helpt iedereen mee met de afwas en tafel afruimen enz.... zodat we allemaal evenveel kunnen genieten.

Daarna spelen we gezelschapsspelletjes (misschien moet ik ook nog snel een Katopoly in huis halen ;) )
Dit jaar gaan we het vermoedelijk niet lang trekken, Nancy haar pa krijgt chemo en ik vermoed dat het al heel wat zal zijn als hij tot middernacht wakker blijft. Gezondheid gaat voor hé

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 27 december 2013 - 10:14

wij zijn met drie koppels afwisselend elk jaar te gaan eten bij één van ons .. vorig jaar was het bij mij en mijn man.. nu gaan we bij die andere vrienden en het jaar erop bij het ander koppel vrienden...wat er op het menu staat weet ik niet... hopelijk geen paardenworsten (delicatesse van Lokeren) zoals jaren geleden.

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 27 december 2013 - 11:56

Ik ga met Lisa bij een vriendin en nog andere vrienden is elk jaar bij iemand anders vorig jaar dus bij ons.
Mijn ventje heeft de late en werkt dus tot 22u en komt daarna ook af . Nieuwjaardag bij m'n ma zonder mijn ventje want hij heeft terug de late pfff

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 27 december 2013 - 12:05

Ik werk tot 16u30, daarna ga ik naar mijn beste vriendin haar schoonouders. Zij zal er uiteraard ook zijn.
Ik weet niet wat er op het menu staat dus surprise, surprise  :)

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#22 Geplaatst 27 december 2013 - 12:42

Bekijk berichtMarjananas, op 27 december 2013 - 03:33, zei:

Wij gaan met twee oudjaar vieren in Parijs...  We hebben drie nachten geboekt in een leuk hotelletje in de buurt van de Champs Elysées. :)
En voor oudjaar zelf hebben we daar een tafel geboekt in een thais restaurant.

Wauw klinkt fantastisch en romantisch...

Geniet er van :)

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 27 december 2013 - 12:43

Ik heb ook Katopoly! :-)

Anke1980
Anke1980
  • 161 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 27 december 2013 - 15:59

Wij zitten met oudjaar in Disneyland Parijs. We hebben ook al een plaatsje geboekt in één van de restaurants daar want ik vrees dat er anders geen plaats meer gaat zijn. En daarna gewoon genieten van het prachtige vuurwerk. Kijk er al naar uit!

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#25 Geplaatst 27 december 2013 - 18:37

Bekijk berichtAnke1980, op 27 december 2013 - 15:59, zei:

Wij zitten met oudjaar in Disneyland Parijs. We hebben ook al een plaatsje geboekt in één van de restaurants daar want ik vrees dat er anders geen plaats meer gaat zijn. En daarna gewoon genieten van het prachtige vuurwerk. Kijk er al naar uit!

Tof, Disneyland is altijd speciaal, ben er rond de kerst nog niet geweest maar het zal zeker de moeite zijn.

Have fun ;)

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#26 Geplaatst 27 december 2013 - 19:01

Hier lekker gezellig thuis.
We doen eerst hapjes in de oven dan kaas en wijn avond en dan nog een lekker dessert.
De jongste zoon gaat vieren hier in stad met vrienden en zijn liefje.

Nieuwjaarsdag blijven we ook lekker thuis en heb een heel nieuwjaarsmenu voorzien.

Gedaan met familie af te lopen en geklaag en gezaag te aanhoren, niks zo rust gevend als ons gezin en onze lieve schatten van katten en hondjes.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 27 december 2013 - 20:26

toch maar geen kaasplank doen, blijkt dat m'n moeder bijna geen kaas lust.
Dan zal het iets simpels zijn, heb vandaag wel heel veel leuke kant en klare dingen in de Aldi gezien.
Ook lekker makkelijk en vrij budget vriendelijk.

Time spent with cats is never wasted

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#28 Geplaatst 27 december 2013 - 21:36

Voor de 5x keer gaan werken op een fuif :). Niet echt veel zin in, maar toch.. Zo verdien je iets en ontmoet je tegelijk ook nieuwe mensen hé :).

Bewerkt door Twinkel, 27 december 2013 - 21:46.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#29 Geplaatst 28 december 2013 - 00:09

wij moeten naar halve trouwboek zijn vader en stiefschoonmoeder.
Ik zou liever niet gaan maar halve trouwboek vindt het zijn plicht...(plus dat stiefschoonmoeder niet liever zou hebben dan dat we niet zouden komen zodat alleen haar eigen kinderen er zijn en ze halve trouwboek dan nog wat extra kan zitten slechtmaken tegenover zijn vader, dus om roet in haar eten te gooien trekken we ook maar op)
Hoe het gaat aflopen weet ik nog niet want ik vrees dat ik deze keer mijn mond niet ga kunnen houden als mijn stiefschoonmoeder haar mottig gedrag tov halve trouwboek terug bovenhaalt, ik ben dat nu echt wel helemaal beu en ik heb het er helemaal mee gehad en ik ben al niet bepaald iemand die zwijgt voor de lieve vrede...Tot nu toe heb ik altijd gezwegen omdat halve trouwboek dat wil maar enough is enough en ik weet niet hoelang ik nog op mijn tong ga kunnen bijten.
We zouden allebei eigenlijk gewoon veel liever met zijn tweetjes thuisblijven...
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#30 Geplaatst 28 december 2013 - 11:38

Bekijk berichtlathyrus, op 28 december 2013 - 00:09, zei:

wij moeten naar halve trouwboek zijn vader en stiefschoonmoeder.
Ik zou liever niet gaan maar halve trouwboek vindt het zijn plicht...(plus dat stiefschoonmoeder niet liever zou hebben dan dat we niet zouden komen zodat alleen haar eigen kinderen er zijn en ze halve trouwboek dan nog wat extra kan zitten slechtmaken tegenover zijn vader, dus om roet in haar eten te gooien trekken we ook maar op)
Hoe het gaat aflopen weet ik nog niet want ik vrees dat ik deze keer mijn mond niet ga kunnen houden als mijn stiefschoonmoeder haar mottig gedrag tov halve trouwboek terug bovenhaalt, ik ben dat nu echt wel helemaal beu en ik heb het er helemaal mee gehad en ik ben al niet bepaald iemand die zwijgt voor de lieve vrede...Tot nu toe heb ik altijd gezwegen omdat halve trouwboek dat wil maar enough is enough en ik weet niet hoelang ik nog op mijn tong ga kunnen bijten.
We zouden allebei eigenlijk gewoon veel liever met zijn tweetjes thuisblijven...

Oei dat is niet fijn, maar ik begrijp je volledig we zitten in dezelfde situatie, alleen hebben wij het geluk dat we niet uitgenodigd worden :dancer:

Zwijgen doe ik ook al lang niet meer, bij ons beginnen ze dan met het woord respect te zwaaien, ja hallo respect moet je verdienen :p

Geplaatste afbeelding