Spring naar inhoud

- - - - -

waar te koop?

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 27 december 2013 - 10:16

Hallo iedereen,

Mijn dragonfly is gesneuveld :( nu ben ik op zoek naar adressen waar ik het kan kopen. Ik heb op kapaza een advertentie gezien, de persoon heeft al gereageerd. Hij/zij vraagt eerst te storten, 10euro, da's natuurlijk geen groot bedrag maar is dit te vertrouwen? Ik zal wel nog een mail schrijven om te vragen om nog meer gegevens door te zenden en hopelijk als dit een serieus iemand is dan zal hij/zij dit wel begrijpen.

Hebben jullie nog tips waar ik ze kan krijgen ?
Bij PurrFect design in Antwerpen, zijn alleen de Frenzy en de DA bird te koop. op kattenspeelgoed.be niet te krijgen :(. Bij waasland ook niet te krijgen .... dus tjah :( nog tips?

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#2 Geplaatst 27 december 2013 - 10:30

Betrouwbare NL webshop:
http://www.catscorne...fly/dragon-fly/

Je hebt ook Nekofly:
http://www.catshop.o...e2ccb0f4c08fe5a

Bewerkt door Tripkippiej, 27 december 2013 - 10:30.

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 27 december 2013 - 10:34

Bekijk berichtTripkippiej, op 27 december 2013 - 10:30, zei:

Super Trip, je bent een schat ;) ik zit al de ganse morgen te surfen en zoeken :). Dewelke heb jij? Heeft de Nekofly succes?

Bewerkt door marieke v. Damme, 27 december 2013 - 10:35.

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#4 Geplaatst 27 december 2013 - 18:27

Ik heb geen van 2en; gezien mijn monsters zoiets erg snel slopen haha

Wel een grote aanrader; de springveertjes van Catshop; zijn erg stevig en niet kapot te krijgen!

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 27 december 2013 - 19:42

Een tijd geleden heb ik ook naar de Dragonfly gezocht want ik was er van overtuigd dat mijn katjes dat heel tof zouden vinden. Ik heb ze nergens online gevonden, enkel op show. Ik vond dat ze er veel te veel geld voor vroegen, dus ik heb ze laten liggen. Ik vermoed dat die mannen ook weten dat het tegenwoordig moeilijk te vinden is en dat ze daarom zoveel (durven) vragen. ;)

Ik heb dan maar de Catdancer gekocht op Zooplus. Volgens mij is het vergelijkbaar met de Dragonfly en dat heeft hier wel succes.
Naar de Nekoflies kijken ze hier amper om.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 27 december 2013 - 20:25

Ik heb kapaza een dragonfly besteld. Er werd ook eerst gevraagd van te betalen, heb dat gedaan en nog geen 3 dagen later zat de dragonfly al in de bus, perfect in orde.
Ik vermoed dat het om dezelfde advertentie gaat.
Ik kijk, als ik online bestel, altijd eerst naar de reactie's van de mensen.
En als die grotendeels goed zijn dan overweeg ik het wel om te bestellen.

Time spent with cats is never wasted

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 27 december 2013 - 21:13

Bekijk berichtDorothea, op 27 december 2013 - 19:42, zei:

Een tijd geleden heb ik ook naar de Dragonfly gezocht want ik was er van overtuigd dat mijn katjes dat heel tof zouden vinden. Ik heb ze nergens online gevonden, enkel op show. Ik vond dat ze er veel te veel geld voor vroegen, dus ik heb ze laten liggen. Ik vermoed dat die mannen ook weten dat het tegenwoordig moeilijk te vinden is en dat ze daarom zoveel (durven) vragen. ;)

Ik heb dan maar de Catdancer gekocht op Zooplus. Volgens mij is het vergelijkbaar met de Dragonfly en dat heeft hier wel succes.
Naar de Nekoflies kijken ze hier amper om.

Idd ik heb ook de Catdancer van Zooplus (4 Euro of zo!) een super hit!
De Nekoflies werd ook niet naar omgekeken, maar de Flying Frenzies, die moet ik echt verstoppen na het spel want daar is ze helemaal gek van.

http://www.zooplus.n...gels/114919  en slechts 2.5 Euro!

http://www.zooplus.n...lhengels/114919 en slechts 2.5 Euro!

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 31 december 2013 - 15:44

Ik heb hier nog een nieuwe dragonfly liggen als iemand wil ruilen met een nekoflie die ik nog niet heb  graag die van mij zijn er zot van!
Ik heb de kittenator -kattipede en kitty catterfly nog niet

Geplaatste afbeelding