Spring naar inhoud

- - - - -

Drapaki krabpaal in België of Nederland?

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Pipatje
Pipatje
  • 132 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 27 december 2013 - 22:51

Ik ben al een tijdje op zoek naar de "ideale" krabpaal voor mijn katjes en ik denk die gevonden te hebben bij Drapaki.
Iemand die me kan vertellen of je die enkel rechtstreeks uit Polen kan bestellen of zijn er leveranciers in België of Nederland?
Het zou me eenvoudiger (en betrouwbaarder)  lijken om de bestelling in het Nederlands te plaatsen ...

ex-4d.jpg

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 28 december 2013 - 09:11

Er zit een verdeler in Nederland. Kga effe zoeken.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 28 december 2013 - 09:23

http://krabpalen.per...len/Welkom.html

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 28 december 2013 - 10:09

Ik kocht bij drapaki Polen alsook de fokster van mijn coons en geen problemen gehad. Is net als petfun uit Duitsland betrouwbare site.
Let wel op bij drapaki dat enkel de exclusive-lijn uit hout en niet uit pluche bestaat. Verzendkosten in Polen bedragen wel 60 ipv 40 euro maar meer keuze

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 28 december 2013 - 10:35

Ooh wat een mooie paal! En de rest van hun assortiment ook blijkbaar.. Maar ik heb nog maar een petfun dusja, kzal mij maar inhouden.. :d

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 28 december 2013 - 11:31

Mooie paal, ik ben zelf zot van hun Exclusive 11.
Maar het is erg duur.

Ik heb zelf deze van zooplus voor 150 euro.

P1190656.JPG

Ook volledig wasbaar en de poezen en ik zijn er heel tevreden over!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Pipatje
Pipatje
  • 132 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 28 december 2013 - 13:13

Bekijk berichtMagic Coonie, op 28 december 2013 - 09:23, zei:

Hey leuk, dank je wel!

Bekijk berichtjacob, op 28 december 2013 - 10:09, zei:

Ik kocht bij drapaki Polen alsook de fokster van mijn coons en geen problemen gehad. Is net als petfun uit Duitsland betrouwbare site.
Let wel op bij drapaki dat enkel de exclusive-lijn uit hout en niet uit pluche bestaat. Verzendkosten in Polen bedragen wel 60 ipv 40 euro maar meer keuze

In welke taal heb je gecommuniceerd?

Bekijk berichtstareyedkitten, op 28 december 2013 - 11:31, zei:

Mooie paal, ik ben zelf zot van hun Exclusive 11.
Maar het is erg duur.

Ik heb zelf deze van zooplus voor 150 euro.

Ook volledig wasbaar en de poezen en ik zijn er heel tevreden over!

Ja, die heb ik ook al bekeken bij Zooplus. Heb je die al lang?
Mijn huidige krabpaal kocht ik op Ebay maar na één jaar is het meer een ruïne dan een paal... :trance:

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 28 december 2013 - 13:25

Bekijk berichtPipatje, op 28 december 2013 - 13:13, zei:

Hey leuk, dank je wel!

In welke taal heb je gecommuniceerd?

Ja, die heb ik ook al bekeken bij Zooplus. Heb je die al lang?
Mijn huidige krabpaal kocht ik op Ebay maar na één jaar is het meer een ruïne dan een paal... :trance:

Nog maar een maand. Ik had er ook een op ebay gezien die hierop leek... MAAR met dunnere palen en geen beoordelingen bij. Deze kreeg een super beoordeling op zooplus, daarmee dat ik deze aangeschaft heb. Hij is heel stabiel en ziet er goed uit (vind ik). Het enige negatieve dat er stond was dat het gat tussen de paal en de hangmat zelf voor grote poezen te groot was, maar ik heb hier geen probleem mee hoor.  Ze glijden er mooi tussen als ze dat zelf willen maar ik heb er nog nooit een per ongeluk tussen zien vallen (en ze zijn hier alles behalve voorzichtig).
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 28 december 2013 - 14:27

Pipatje, je kan taal wijzigen naar Engels. Dit is mijn drapaki paal. Is kleiner model omdat hij in een hoek moest passen.
Ik betaal meestal vooraf, nog nooit problemen gehad.

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

Pipatje
Pipatje
  • 132 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 28 december 2013 - 18:53

Bekijk berichtjacob, op 28 december 2013 - 14:27, zei:

Pipatje, je kan taal wijzigen naar Engels. Dit is mijn drapaki paal. Is kleiner model omdat hij in een hoek moest passen.
Ik betaal meestal vooraf, nog nooit problemen gehad.

Ook heel mooi in dat beige. Ben jij tevreden over de kwaliteit van de paal?

Bekijk berichtstareyedkitten, op 28 december 2013 - 13:25, zei:

Nog maar een maand. Ik had er ook een op ebay gezien die hierop leek... MAAR met dunnere palen en geen beoordelingen bij. Deze kreeg een super beoordeling op zooplus, daarmee dat ik deze aangeschaft heb. Hij is heel stabiel en ziet er goed uit (vind ik). Het enige negatieve dat er stond was dat het gat tussen de paal en de hangmat zelf voor grote poezen te groot was, maar ik heb hier geen probleem mee hoor.  Ze glijden er mooi tussen als ze dat zelf willen maar ik heb er nog nooit een per ongeluk tussen zien vallen (en ze zijn hier alles behalve voorzichtig).

Ik twijfel nog... de prijs is heel aanlokkelijk! En het is ook een mooie krabpaal!

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 28 december 2013 - 18:53

Zeer tevreden. Als mijn petfun ooit versleten is, wordt het een drapaki. Ik vind ze mooier en beter afgewerkt. Die kleur beige is beter bestand tegen vuil. Hier 3 coons en ze vinden de paal ook super

Pipatje
Pipatje
  • 132 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 29 december 2013 - 11:15

Dank je wel allemaal voor jullie reacties! Ik heb nog stof tot nadenken... ;)