Spring naar inhoud

- - - - -

Aftellen geblazen.....welkom NIO

• Log in om te reageren
88 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#76 Geplaatst 04 januari 2014 - 16:59

Die geur zal vervagen hoor en plaatsmaken voor jullie eigen geur. En anders eventueel feliway spray gebruiken op de dekentjes en zo. Wij hebben dat hier gedaan, kan nu wel niet echt zeggen of dit geholpen heeft, maar bij ons komen ze ondertussen wel overeen. Ter info, Yvonne heeft bij ons nog wekenlang af en toe geblazen naar ons nieuwe katje. Na een maand of twee is dat gestopt. Vechten hebben ze nooit gedaan, eerder territorium bewaken. Dat heeft tijd nodig, normaal he, stel je voor dat er plots een wildvreemde in ons huis kwam wonen...

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#77 Geplaatst 04 januari 2014 - 19:08

Wat een schatje, hij zal wel snel jullie geur krijgen, veel plezier ;)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#78 Geplaatst 04 januari 2014 - 20:39

Wat een mooie rooie. :loveshower: HIer op forum was iemand die gaf haar eigen zweetgeur aan haar katten en zo accepteerden ze mekaar veel rapper. :)

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#79 Geplaatst 05 januari 2014 - 00:22

Wat een schatje!

#80 Geplaatst 05 januari 2014 - 08:04

Zo'n dotje!
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#81 Geplaatst 05 januari 2014 - 11:19

Ondertussen zitten Beau en Nio samen (sorry maar vond het veeeel te zielig)
Het gaat eigenlijk goed.  Beau is naar hogere sferen vertrokken (op de zetelleunung) en houd Nio nauwlettend in de gate.
Buiten af entoe eens wat grommelen, gaat het best goed.  Ze houd de kleine gewoon in de gate.
Nio verkent ondertussen de woonkamer.

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

lilymaya
lilymaya
  • 8.010 berichten

#82 Geplaatst 05 januari 2014 - 11:46

Dat komt dik in orde!
Veel geluk met je nieuwkomertje! Mooie naam trouwens!

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 05 januari 2014 - 12:40

Wat een mooi beestje! Hopelijk spelen ze snel samen ;) Geniet er maar van :) Enne...Ik zou ze ook niet apart kunnen houden omdat ik het veel te zielig vind, hoor :)

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#84 Geplaatst 05 januari 2014 - 15:43

Ja he, is idd wel zielig, vind ik ook. Gewoon zorgen dat jullie er de eerste tijd altijd bij zijn als ze samen zitten. Veel succes!

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#85 Geplaatst 05 januari 2014 - 16:06

Klinkt al positief! Gaat precies snel in orde zijn :)
Those who don't believe in magic, will never find it

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#86 Geplaatst 05 januari 2014 - 21:12

Toch nog steeds heel veel gegrommel van Beau haar kant.
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#87 Geplaatst 05 januari 2014 - 21:56

Voor we gingen uiteten had ik Nio veiligheidshalve terug apart in de gang gezet.  Wat blijkt nu bij het thuiskomen?
Beau zat ook in de gang, maar dan boven.  Ze had zich verstopt in de kamer achter een stoel.
Net liepen ze elkaar bijna tegen het lijf. (Amper 10 cm tussen). Dat vond Beau duidelijk te ver gaan.
Ze liet het blijken met een ferme blaas en een ferme grol in de richting van Nio.
Nio begreep dit duidelijk niet, en bleef Beau achtervolgen.  

Nu voor het slapengaan, heb ik Nio toch maar terug op de gang gezet.  Misschien gaat het inderdaad veel te snel voor hun, maar ik hoop dat ze toch gaat stoppen met blazen en grommelen.  Op zich gaat het op een afstand best goed, maar niet als Nio dichterbij kolt (lijkt me echt wel te vroeg). Maar mijn DA gaf me het advies van ze toch bij elkaar te zetten. (Met Feliway)

Hopelijk betert het in de komende dagen

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#88 Geplaatst 06 januari 2014 - 10:38

Dat komt allemaal wel goed hoor !!
Wij, mensen, moeten leren een beetje meer geduld te hebben met onze katjes. ;)

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#89 Geplaatst 06 januari 2014 - 10:41

Deze nacht dus Nio weer apart gezet.  (Zit nu nog apart wegens terug aan het werk).
Nadat ik Nio een aaike had gegeven, stelde ons Beau het niet meer op prijs dat ik haar ook aaide :trance:
Ze ging in een hoekje zitten. :louche:

Net toen deur op een kiertje stond, kwam ze effe naar Nio piepen.  Nio vind dit geweldig en wil onmiddellijk op Beau afstormen. (de duts ziet niet in waarom Beau zo blaast).  Toch bleef het bij Beau met gewoon in de gang kijken.
Ik heb haar dan een snoepje gegeven.  Geduld is een mooi ding he? :goofy: