Spring naar inhoud

- - - - -

Miauw, wij zijn Cis, Pruts en Suzy!

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Freya13
Freya13
  • 348 berichten

#1 Geplaatst 01 januari 2014 - 14:29

Ik heb al een tijdje meegelezen en geschreven op KS, ivm mijn opvangkatjes. Maar ik dacht dat het stilaan tijd werd om mijn eigen katjes even voor te stellen.

Pruts is de oudste van het stel, een kattin van 13 jaar. Die is bij ons komen wonen toen wij net gingen samenwonen. Pruts is een halflangharige kat, die denkt dat ze de koningin van het huis is ;-)

011.JPG
065.JPG
128.JPG

Onze kater heet Cis. Dat is de grootste knuffelkat die je je kan indenken. In het begin, toen hij hier net was, een heel schrikachtig, mager katje. Opgegroeid tot een stevige kater die niets liever doet dan een hele avond op je schoot liggen slapen. En als hij 's nachts op bed komt liggen, moet je niet proberen om hem te verleggen ;-)

028.JPG
068.JPG
023.JPG

De jongste is Suzy. Een ex-opvangertje van Kat Zoekt Thuis. Een echt pantertje met zwerversbloed. Ze loopt meestal buiten, jaagt op muizen en mollen, en komt enkel naar huis als het hier helemaal rustig is, of als het echt slecht weer is. Ideaal is het niet, ik vraag mij vaak af hoe lang ze nog bij ons gaat blijven ... maar dat zwerversbloed krijg je er echt niet uit. En als je ze verplicht om binnen te blijven (zoals gisterenavond tijdens het vuurwerk) wordt ze helemaal gek. Foto's genomen vlak na onze verhuis. Haar hele lijf zegt 'waarom mag ik niet buiten?'

103.JPG
111.JPG
113.JPG

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 01 januari 2014 - 14:54

Wat een lieverds! Leuk ze te leren kennen :)

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 01 januari 2014 - 15:16

prachtige katjes! :love:  jou zwart witje ziet er ook een deugnietje uit
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 01 januari 2014 - 16:12

Wat een mooie schatjes.

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 01 januari 2014 - 17:51

oohh :catrollover , zo'n mooie katjes, ze zijn verschillend maar elk op zich zijn ze mooi !!
:) :)