Spring naar inhoud

- - - - -

Kat mishandeld met vuurwerk in achterwerk

• Log in om te reageren
67 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 02 januari 2014 - 18:46

Ze hebben ze opgepakt.

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#17 Geplaatst 02 januari 2014 - 19:00

Bekijk berichtcatherine, op 02 januari 2014 - 18:46, zei:

Ze hebben ze opgepakt.
Echt? Super!!! En nu maar hopen op een zeer zware straf en één of andere wraak op die gasten..

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 02 januari 2014 - 19:21

Bekijk berichtTwinkel, op 02 januari 2014 - 19:00, zei:

Echt? Super!!! En nu maar hopen op een zeer zware straf en één of andere wraak op die gasten..

... zoals een vuurpijl in hun achterste en dan "voor te lachen" de lont aansteken :r :r :r
Eens zien of ze het dan nog altijd grappig vinden :r :r

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#19 Geplaatst 02 januari 2014 - 19:25

Bekijk berichtSabine2, op 02 januari 2014 - 19:21, zei:

... zoals een vuurpijl in hun achterste en dan "voor te lachen" de lont aansteken :r :r :r
Eens zien of ze het dan nog altijd grappig vinden :r :r

Inderdaad!!!

Voor degenen die het nog niet wisten: er is een Facebookpagina aangemaakt om tips te geven die naar de dader(s) leiden! Op deze pagina staan ook heel veel steunbetuigingen aan de eigenaars van Luna.
Altijd leuk om te zien hoeveel mensen er WEL nog om de beestjes geven!
Dit is de link van de pagina: https://www.facebook...197390920450691

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 02 januari 2014 - 19:26

Verschrikkelijk!

Op zo'n momenten kan ik mezelf niet beheersen en zou ik die mensen echt graag ontmoeten.
Dan krijgen ze van mij in elk lichaamsgaatje een vuurwerkpijl en steek ze maar al te graag aan!!

***zak  

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#21 Geplaatst 02 januari 2014 - 20:30

Zijn ze echt opgepakt?
Ik hoop echt dat het waar is!
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 02 januari 2014 - 20:34

Bekijk berichtcatherine, op 02 januari 2014 - 18:46, zei:

Ze hebben ze opgepakt.
Bron?? Heb het nog niet op het nieuws gelezen namelijk...terwijl het wel groots nieuws is.
Geplaatste afbeelding

SachaMira
SachaMira
  • 1.124 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 02 januari 2014 - 20:38

Het artikel zelf heb ik ni gelezen.  De titel is al degoutant genoeg.  Dat ze die smeerlap(pen) maar snel achter slot en grendel steken voor een jaar of 10 en een boete van minstens 10.000 euro laten betalen.  Zo'n krapuul verdient het niet te leven!!

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#24 Geplaatst 02 januari 2014 - 20:44

Bekijk berichtSachaMira, op 02 januari 2014 - 20:38, zei:

Het artikel zelf heb ik ni gelezen.  De titel is al degoutant genoeg.  Dat ze die smeerlap(pen) maar snel achter slot en grendel steken voor een jaar of 10 en een boete van minstens 10.000 euro laten betalen.  Zo'n krapuul verdient het niet te leven!!
10 jaar gevangenisstraf en minstens € 10 000 boete is zelfs nog een te lichte straf voor die zak(ken)!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 02 januari 2014 - 20:52

Bekijk berichtTwinkel, op 02 januari 2014 - 20:44, zei:

10 jaar gevangenisstraf en minstens € 10 000 boete is zelfs nog een te lichte straf voor die zak(ken)!
Daar heb je gelijk in, maar het Nederlandse rechtsysteem kennende zal die gast(en) hooguit een taakstrafje krijgen...voor moord krijg je in NL vaak al niet eens 10 jaar, dus laat staan hiervoor (hoewel ze van mij echt precies hetzelfde met die gast mogen doen als hij met die kat gedaan heeft hoor..)
Geplaatste afbeelding

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#26 Geplaatst 02 januari 2014 - 20:55

Bekijk berichtchanatas, op 02 januari 2014 - 20:52, zei:

Daar heb je gelijk in, maar het Nederlandse rechtsysteem kennende zal die gast(en) hooguit een taakstrafje krijgen...voor moord krijg je in NL vaak al niet eens 10 jaar, dus laat staan hiervoor (hoewel ze van mij echt precies hetzelfde met die gast mogen doen als hij met die kat gedaan heeft hoor..)
Inderdaad, hier in België zijn de straffen niet veel beter, helaas! Geen wonder dat er zoveel criminaliteit gebeurt in onze landen!
Ik wou ook dat men hetzelfde kon doen met die persoon/personen, maar ja, helaas..

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 02 januari 2014 - 21:03

Nee België is ook niet veel beter daarin. Ik ben ook voor zwaardere straffen, en zeker als het om dieren gaat...want daar wordt amper wat mee gedaan. Ik was echt aangeslagen door dit bericht, en ben ik bij vrijwel elk bericht over dierenmishandeling of dood/verwondingen van dieren. Bij berichten over mensen heb ik dat minder, ik vind het wel vreselijk...maar daar staan de tranen niet altijd in mn ogen, bij diertjes wel...snap gewoon niet dat mensen zulke weerloze lieve beestjes zoiets kunnen aandoen.
Geplaatste afbeelding

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#28 Geplaatst 02 januari 2014 - 21:13

Bekijk berichtchanatas, op 02 januari 2014 - 21:03, zei:

Nee België is ook niet veel beter daarin. Ik ben ook voor zwaardere straffen, en zeker als het om dieren gaat...want daar wordt amper wat mee gedaan. Ik was echt aangeslagen door dit bericht, en ben ik bij vrijwel elk bericht over dierenmishandeling of dood/verwondingen van dieren. Bij berichten over mensen heb ik dat minder, ik vind het wel vreselijk...maar daar staan de tranen niet altijd in mn ogen, bij diertjes wel...snap gewoon niet dat mensen zulke weerloze lieve beestjes zoiets kunnen aandoen.
Zo ben ik ook! Dierenleed vind ik erger dan sommig mensenleed..

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 02 januari 2014 - 22:27

De dader/daders is/zijn nog niet vonden hoor, misschien dat Catherine het ergens anders over heeft. Maar lees net in een online krant dat de FB pagina offline is gehaald (had ik al gelezen, omdat ik die gelikted had), omdat de eigenaar bang is dat het recht in eigen handen wordt genomen, en dat er al veel namelijk zijn genoeg...die waarschijnlijk niet eens juist zijn. Lees niets in het artikel dat er iemand is opgepakt.
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#30 Geplaatst 03 januari 2014 - 00:07

Ik las het nieuws deze middag op mijn gsm, en ik ben er al een ganse dag niet goed van. Het maakt me onbeschrijfelijk boos maar vooral ook immens verdrietig. Ik kan gewoon niet uit mijn hoofd zetten hoe dat arm beestje moet schrik hebben gehad en pijn moeten lijden heeft. Moest ik die eigenaar zijn ik zou die fb pagina zeker niet willen laten weghalen. Stel dat er iemand recht in eigen handen neemt, so what?! Oké, mijn gezond verstand zegt ook dat dit zeer gevaarlijke situaties zijn, voor hetzelfde geld wordt iemand vals beschuldigd ofzo. Maar zoals hierboven al vermeld, dierenleed raakt mij enorm, de mens is een egoïstisch en manipulatief wezen, dieren zijn onschuldig, en worden door nog teveel mensen als "minder" beschouwd.
Ik ben er gewoon echt niet goed van...
En deze namiddag zat ik in de auto te wachten op mijn man die geld gaan afhalen was, en hoor ik op studio brussel 2 presentatoren allerlei nieuwsfeitjes overlopen. Toevallig ging het over die kat, en dat kalf dat aan het presenteren was (als ik me niet vergis een zekere Ilse, was rond half vijf) die was er gewoon mee aan het lachen!!! Echt, die kon hare lach niet inhouden. Ze vonden het blijkbaar heel grappig dat de eigenaar van die kat zijn familienaam "fluit" is, en "vuurwerk in de aars van een poes stoppen" vonden ze blijkbaar ook een supergrappige en dubbelzinnige uitdrukking. Als ik me niet vergis zei ze op het eind ook nog lachend iets in de zin van "als dit maar geen trend voor het nieuwe jaar wordt".
Kijk, moest ik baas van stubru zijn ik zou weten wat ik met zo'n kieken moet doen, stom w... :censored: .
Mijn man gaat morgen een boze mail naar stubru sturen.
Het maakt me allemaal zo boos en somber...