Joske123, op 03 januari 2014 - 19:44, zei:
Gruwelijk! Ik zou hier ziek van zijn moesten wij zo'n briefje in de bus krijgen. Wat lopen er gvd toch door en doorslechte mensen hier op deze aardkloot.
chanatas, op 04 januari 2014 - 00:02, zei:
Op een FB site van de politie is te lezen dat een 16-jarige jongen zich gemeld heeft als dader, vreselijk zo jong en zoiets doen (sowieso ziek als je zoiets doet hoe oud je ook bent). Maja morgen zal er wel meer nieuws over te melden zijn.
Mijn man zei dat moest er met onze katjes zoiets gebeuren, of moest hij iemand betrappen die dit doet bij om het even welk dier dat hij niet meer instaat voor zichzelf, en terecht. Raar eigenlijk dat mensen niet meer het recht in eigen handen nemen. Maar goed hoor, want waar zou dit eindigen, maar als ik zo iemand zou kennen ik zou toch ook ZELF wraak willen nemen, want als je het overlaat aan justitie gebeurt er toch weinig of niks. Ook vandaag kan ik het nog steeds niet uit mijn hoofd zetten, ben er echt nog altijd zelf zo boos en verdrietig om.
Hopelijk hebben ze idd de dader en krijgt hij een gepaste straf, maar ja, dat van die gepaste straf zal wel weer njet zijn. En nog iets: het is wetenschappelijk onderzocht dat seriemoordenaars en psychopaten hun carrière beginnen met op jonge leeftijd dieren te mishandelen.
Joske123, op 03 januari 2014 - 19:35, zei:
Amai, zo triest om te lachen met een arm dier dat op zo'n verschrikkelijke manier aan zijn einde is gekomen !!! Dat ze die onnozele trut maar eens afdanken, eens zien of ze nog zoveel "leute" zal hebben.
Awel dat hebben mijn man en ik hier ook tegen elkaar gezegd!
Twinkel, op 03 januari 2014 - 18:58, zei:
Goed dat jouw man een boze mail gaat sturen! Het kan gewoon niet dat dat stom wijf ermee zit te lachen! Jammer dat ik het niet gehoord heb (want ik zat op het werk), anders had ik mijn GSM genomen en direct naar Stubru gebeld!! Met zoiets lach je gewoon niet! Ik vraag me af of ze het ook zo in het belachelijke getrokken zou hebben moest dat met haar huisdier (of zelfs kind) gebeurd zijn... Hopelijk krijgt de mail van jouw man een vervolg ^^!
Heb ik ook aan gedacht! Ik veronderstel dat als ze met zoiets kan lachen dat ze geen (hopelijk zelfs!!) huisdieren zal hebben, maar moest het met een kind gebeurd zijn dan zou ze niet durven lachen, en terecht! Maar dieren blijven dus voor sommige stomme stomme mensen nog altijd minderwaardig.
De mail is ondertussen verstuurd, hadden misschien beter idd direct gebeld, maar ben eens curieus of we er reactie gaan op krijgen.