Spring naar inhoud

- - - - -

Kat mishandeld met vuurwerk in achterwerk

• Log in om te reageren
67 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#46 Geplaatst 04 januari 2014 - 14:58

zij is zelf helemaal absurd !!!

zsapo
zsapo
  • 306 berichten

#47 Geplaatst 04 januari 2014 - 17:57

Bekijk berichtjuleken, op 04 januari 2014 - 14:51, zei:

Ja dat vind ik dus ook! Hoe durf je zoiets absurd noemen?! Mijn man heeft dit vannacht nog vlug op zijn mail gelezen en was heel moe, hij is momenteel niet thuis, ik ga hem eens vragen wat hij er gaat op antwoorden. Eventueel antwoord ik er zelf wel op. Ze beweerde ook in haar mail dat ze een kattenliefhebber is en dat ze vroeger katten gehad heeft. Wil haar wel eens vragen wat haar omschrijving van absurd is dan. Kijk he, ik heb ook jarenlang gepresenteerd op lokale radio's, en heb het ook al eens moeilijk gehad om geen slappe lach te krijgen op antenne, maar dat was dan voor iets totaal anders dat net ervoor in de studio was gebeurd. Ik dacht eerst dat ze er zo een draai aan zou geven (en dan nog, tijdens het vertellen van zo'n verhaal zou ik gewoon NOOIT kunnen lachen, wat er ook zou gebeurd zijn in de studio), maar nee, ze moest lachen met de situatie zelf omdat ze die "absurd" vindt. :gek: :gek: :gek:

Als je een kattenliefhebber bent (dierenliefhebber) dan krijg je NOOIT de slappe lach bij het voorliezen van zo'n nieuws over heel erg zware dierenmishandeling, absurde situatie of niet.   Ik ben er nog altijd niet goed van, ik kom echt slecht van zo'n nieuws.    Wat moet dat beestje afgezien hebben...   Die kat moet die mens vertrouwd hebben, een kat kan je niet zomaar pakken.   En die dader, het is misschien grof maar zo iemand vind ik het leven niet waard eigenlijk.    Als je zo iets doet ben je ziek in je hoofd en dien ben je een gevaar voor de maatschappij.

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#48 Geplaatst 04 januari 2014 - 18:38

Zij een kattenliefhebber? Als kattenliefhebber lach je daar toch niet mee?! Komaan zeg..alstublieft... Dom wicht dat da is! En zeker terug antwoorden he, juleken! Miljaar, 2014 is nog maar pas begonnen en ik heb me al geërgerd dat het gene naam heeft.. Zowel aan die zak die zo'n weerloos beestje heeft pijn gedaan, als aan die kattenbeul met dat briefje (zie link van Joske123) en nu aan die Ilse van Stubru..

Ik las trouwens hierboven ook dat de dader van het vuurwerk een 16-jarige zou zijn? Hmm, ofwel ja, is het inderdaad waar.. Ofwel is't zo enen die graag es onnozel wilt doen, zichzelf grappig vindt en dan maar es naar de politie stapt om hen uit te dagen, you know.. Achja.. hoe dan ook, ik hoop dat de werkelijke dader (hetzij die 16-jarige, hetzij iemand anders) hier écht voor gestraft wordt! En daarmee bedoel ik niet alleen een celstraf ofzo, maar echt een hele hoop mensen tegenkomen die hem es goed in elkaar rammelen dat hij er godverd*** ni goe van is..

Cinn
Cinn
  • 575 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 04 januari 2014 - 19:14

een 16-jarige? Deftige opvoeding heeft die dan gekregen....
Al gelijk: wie zoiets doet verdient een zwaar pak slaag, een kilo vuurwerk in zijn kont en dan de cel in zonder verzorging. Eens kijken hoe grappig dat is...

Ik ken dat mens van de radio niet, maar :evil: :misselijk:

Bewerkt door Cinn, 04 januari 2014 - 19:14.

I came, I purred, I conquered

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 04 januari 2014 - 20:15

Ik zou haar antwoord toch ook niet zomaar accepteren. Het mens is dan nog niet slim genoeg om te beseffen dat de term "absurd" hier niet van toepassing is. Ze had dan beter verbloemd als zijnde slappe lach door voorval in studio ofzo.... Het feit dat ze zelfs niet beseft dat de term "absurd" ongehoord is, bewijst dat het een dom wicht is. Die er eigenlijk helemaal niet mee zit met haar reactie. Anders had ze best gewoon gelogen over waarom ze lachte ( uit goed fatsoen tegenover dierenliefhebbers). Nee, Ze maakt het integendeel zelfs nog erger nu  :r
Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#51 Geplaatst 05 januari 2014 - 00:25

Zsapo, Twinkel, Joske en Arni, ik ga volledig akkoord met wat jullie hier zetten.

Ik heb hier trouwens ook al zitten denken dat de persoon of personen die dit gedaan hebben het katje moeten hebben gekend. Onze poezels hier zouden nooit zomaar toelaten dat iemand iets in hun kontje zou stoppen. Tenzij natuurlijk dat Luna een enorm lieve en rustige kat was. En wees gerust hoor, ik ga zeker een mail terugsturen naar die Ilse. Mijn man heeft ewa schrik, omdat ik er hier op ks over gepost heb, dat zij zal worden lastiggevallen hieromtrent, en dat is ook absoluut mijn bedoeling niet. Maar ik ga haar morgen of ten laatste maandag toch nog wel eens een antwoord terugsturen, en daarmee is de kous voor mij af.

Los van dat alles maakt het mij ook nog altijd mottig dat dit gebeurd is, en dat er (terwijl ik dit zit te tikken) nog altijd zoveel onrecht gebeurt.
Ik ben wel op mijn gemak gesteld dat jullie haar uitleg ook maar van de botten vinden. Inderdaad, een echte dierenvriend krijgt bij het voorlezen van zo een bericht geen slappe lach, integendeel!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 05 januari 2014 - 10:54

Zou die e-mail van haar gewoon naar hoger geplaatste bij stubru sturen met de dreiging hem publiek te maken.
Via een krant of zo.Z'on antwoord geef je toch niet.Als die mensen normaal zijn zullen ze toch iets ondernemen zeker?

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#53 Geplaatst 05 januari 2014 - 12:19

Bekijk berichtDORIS, op 05 januari 2014 - 10:54, zei:

Zou die e-mail van haar gewoon naar hoger geplaatste bij stubru sturen met de dreiging hem publiek te maken.
Via een krant of zo.Z'on antwoord geef je toch niet.Als die mensen normaal zijn zullen ze toch iets ondernemen zeker?

Mijn bescheiden mening, ik zou ook hoger gaan en misschien toch wel publiek .... als mensen er zo makkelijk over gaan dan verwondert het mij niet dat erge dingen gebeuren. :(

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#54 Geplaatst 05 januari 2014 - 15:36

Bekijk berichtDORIS, op 05 januari 2014 - 10:54, zei:

Mijn man had in zijn mail al gedreigd om naar de media te stappen. Hoger geplaatsten bij stubru kunnen we niet bereiken, hij wou in eerste instantie de mail naar stubru algemeen sturen, maar vond enkel mail adressen van de programma's die er zijn. Hij heeft de mail dan ook niet naar haar programma gestuurd maar naar music at work, omdat hij bang was dat zij hem ging verticaal klasseren en er niemand bij stubru ooit iets ging van weten. Die van music at work hebben hem dan blijkbaar naar haar doorgestuurd, maar oké, haar collega's weten er dan nu ook van van onze klacht. Weet je, ik heb afgelopen jaar een documentaire gezien waarin er op den duur een ware heksenjacht is naar mediafiguren of onbekende personen, nav hun uitspraken, en ik wil echt geen hetze creëren naar haar toe. Ik wou haar gewoon efkes duidelijk maken dat zoiets niet kan. Ik ga haar zeker nog een mail terugsturen en haar aanspreken over haar belabberde uitleg, maar ga het daar denk ik bij houden. Ik vind het ZEER flauw van haar, haar reactie en dan nadien haar excuus, maar uiteindelijk is zij hier niet de boeman, dat is degene die het katje mishandeld heeft. Zij is in mijn ogen gewoon een flauwe trien zonder empathie.
En ik ben ook totààl tegen geweld, maar de dader, awel, die mogen ze van mij ook eens goed aanpakken achter één of ander donker hoekje!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 05 januari 2014 - 17:34

Je hebt gelijk.Maar het maakt mij zo boos dat mensen met dierenleed lachen.Per slot van rekening is zij niet meer dan een domme geit.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#56 Geplaatst 08 januari 2014 - 20:53

Af en toe check ik of er nog nieuws is over poes Luna. Daarjuist las ik dit dus.. Hebben jullie het al gezien?

http://www.hartvanne...k-in-achterste/

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 08 januari 2014 - 21:00

Dan hoop ik van harte dat het inderdaad een ongeluk is geweest ipv dat iemand doelbewust een diertje zoveel pijn zou berokkenen.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#58 Geplaatst 09 januari 2014 - 00:14

Dat hoop ik ook.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#59 Geplaatst 09 januari 2014 - 08:12

Hoe erg ook voor de kat, ik hoop ook dat het een ongeluk was.
Maar zullen ze het ooit weten?
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#60 Geplaatst 09 januari 2014 - 09:51

Ik geloof daar maar weinig van van een ongeluk ... het lijkt me allemaal te toevallig !!! Al hoop ik het natuurlijk wel hé