Spring naar inhoud

- - - - -

Soldekes gedaan?

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#31 Geplaatst 10 januari 2014 - 19:55

Bekijk berichtSolotje, op 09 januari 2014 - 16:45, zei:

Ik ben gen solden ganger, ik hou niet van die drukte en als ik dan eens de moeite heb gedaan dan ga ik meestal naar de nieuwe collectie :lachen:
dat is net hetzelfde wat ik zou willen zeggen.
Is mij dan veel te druk in die winkels....en de rij aan de pashokjes :trance:
...en dan zie ik ook iets van de nieuwe collectie :lachen: en breng dat dan mee...

Dat is niet de bedoeling van een soldenjacht hé.

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 10 januari 2014 - 20:22

Vandaag ook een dagkse Brugge gedaan. Mijn buit bedraagt 3 broeken, 2 t-shirts, 2 minirokjes en een broekje en t-shirtje voor mijn jongste dochter. Met de minirokjes en 1 broek veel geluk gehad: het laatste stuk, net in mijn maat :) Ben blij met mijn vangst, al wou mijn vriend dat ik wat t-shirts voor hem meebracht. Och ja, een excuus om nog eens te gaan shoppen, misschien in Gent nu :d
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 15 januari 2014 - 18:23

Ik ben daarnet binnengesprongen bij Paprika ! Kon 2 mooie  broeken op de kop tikken  in mijn maat en allebei allerlaatste stuks!, - 50% !
Daarna naar Vogele gereden en vond er een supermooie bloes + trui ( zo 2-in-1) bij!!!!
Ikke kontent!!

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 16 januari 2014 - 08:34

Leuk leuk! Bij paprika en Cassis hebben ze soms wel heel mooie dingen!

Time spent with cats is never wasted

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 16 januari 2014 - 09:25

Ja, dat is wel waar Steffie!
Ik heb daar ook al veel schoon dingen zien hangen.
Helaas is mijn maat er meestal al tussenuit :(

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 16 januari 2014 - 09:30

Gisteren in Gent gelopen en es tussen de solden gekeken maar je moet altijd goed opletten vind ik in die periode. Zeker als er zo een laatste stuk van een gegeerde maat hangt. Ik koop niet echt vaak meer tijdens de solden omdat je in al die drukte vaak minder oplet en zo al enkele keren met gescheurde stuks of met een gaatje in thuis komt. Gisteren ook, heel leuk kleedje maar de mouw bleek er gewoon afgescheurd. Als je kan naaien kan je misschien nog een extra korting vragen en het gewoon fixen maarja...

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 16 januari 2014 - 09:30

Ik ben vorige week zaterdag naar Rosada geweest voor mijn ventje zijn verjaardag,
anders doen wij dat nooit in de solden maar dit keer wel en amai wij waren daar bijna helemaal alleen :s  zo leuk,
zo zou het altijd moeten zijn :dancer:  enkele spulletjes gekocht met een mooie korting,
dag na dien even bij de AS binnen gesprongen (maar dat doen we bijna wekelijks (oops) ) en daar schoenen gevonden -50% zalig :dancer:

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 16 januari 2014 - 13:08

Schoentjes gekocht in de Brantano!
-70% korting seg! :jump:

Bijgevoegde thumbnails

• schoentjes.png

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 16 januari 2014 - 13:10

Bekijk berichtSteffie_G, op 16 januari 2014 - 13:08, zei:

Schoentjes gekocht in de Brantano!
-70% korting seg! :jump:

voor den trouw?

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 16 januari 2014 - 13:16

yup yup ^^
Maar sowieso ook mooie schoenen, dus ik ga ze achteraf zeker nog aandoen!

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 16 januari 2014 - 13:25

Gisteren zijn we hier ook gaan shoppen in Luik. Natuurlijk weer vanalles gevonden dat niet in solden was. 3 broeken en 1 t-shirt... Maar ventje heeft betaald, dus is voor mij ook soort van soldenshoppen dan :jump:  En 1 trui was wel in solden.
En voor ons zoontje ook een nieuw setje, maar ook niet in solden...

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#42 Geplaatst 20 januari 2014 - 22:22

geen solden gedaan, is me veel te druk en heb zo weinig geduld.

Heb 2 jaar geleden het nog eens geriskeerd om naar de solden te gaan. Ik zag in een kleerwinkel mooie kleedjes in solden, ok, ik ging naar het paskot, onee :help: , zooooo'n lange file, zo'n lange wachtrij. Dus besloot ik het er maar op te wagen, niet te passen en zo te gaan betalen. En daar, de wachtrij voor de kassa :help: :help: , zo'n rij !!! tot vanachter in de winkel was de rij voor de kassa, zeker een uur schuiven....., dat zag ik niet zitten en heb alles mooi teruggelegd en ben vertrokken zonder iets te kopen en zonder die mooie kleedjes in de solden. Zonde, maar zo'n lange wachtrij zag ik  e c h t  NIET zitten :(   En een rit naar Wetteren voor niks :(

Dus ik ga gewoon nie meer.
Just voor de solden begint, is er bij sommige winkels (zoals Jbs en Torfs) al een solden als ge min 2 stuks koopt, awel da's mijne truck nu :)

Bewerkt door spirou2007, 20 januari 2014 - 22:23.

:) :)

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 21 januari 2014 - 05:45

Ik heb mij gisteren volledig laten gaan, al was het wel gepland van veel te kopen hoor
Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 21 januari 2014 - 05:53

Ik heb mij gisteren volledig laten gaan, al was het wel gepland van veel te kopen hoor :d
Buit van de dag :d
-2 korte winterjassen (zwart en een beige met goudaccenten)
- 2 jeansbroeken
-1 blazer
-1 bloes
- 3 gilets
- 3 truien
-3 t-shirts
-2 riemen
-lingerie
-parfum
-nespressocups
-thee

Een hele waslijst maar meeste is wel om mee te gaan werken, we hebben een bepaald soort uniform qua kleur en ik had niet zoveel meer.
Maar ikke blij :cheer:  :cheer:
Ps: 3 stukken waren in solden ( de jassen en 1 gilet) , al de rest nieuwe collectie :trance:

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#45 Geplaatst 23 januari 2014 - 15:56

Gisteren in Roermond outlet nog wat leuke koopjes gedaan

2 mooie truien
Een broek
Een flesje reuk

Geplaatste afbeelding