Spring naar inhoud

- - - - -

Ks-shop

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 04 januari 2014 - 20:47

ik heb in augustus iets besteld en een pb naar pixel gestuurd
ze zei dat ze hopeloos achter stond met de pakjes en dat ze het zeker niet vergeten is.
voor mij maakt het niet uit wanneer het wordt verzonden, het is niet dringend :)

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 05 januari 2014 - 03:49

Je kunt je puntjes ook doneren ;)

Time spent with cats is never wasted

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 05 januari 2014 - 09:43

Pixel heeft het op  dit moment heel erg druk. 2 kleine kindjes die heel veel aandacht en liefde vragen en natuurlijk ook gewoon een priveleven waar ze ook veel tijd in moet steken.

Daarbij laat ze inderdaad altijd meerdere pakjes bij elkaar komen.

Gewoon een beetje geduld, je hoeft er niks voor te doen en het is een extraatje  :)

Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#19 Geplaatst 05 januari 2014 - 10:07

Inderdaad, het is gratis, dus wanneer het ook toekomt, het is gewoon leuk om te krijgen. En als het dan wat langer duurt, is het een des te grotere verrassing :)
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 05 januari 2014 - 11:03

Ik bedoel daar ook helemaal niets mee hoor! Ik smijt ook naar iemand een steen, het was enkel maar een vraag en bij deze heb ik dus een antwoord. Ik had er geen idee van dat 1 iemand dat allemaal moest doen !!!
Als ik iemand onbedoeld heb beledigd, sorry dan !

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 05 januari 2014 - 12:00

Waren geen reacties op jou. Is inderdaad een normale vraag...maat sommige mensen vinden het blijkbaar te lang duren...en dan denk ik, je krijgt het gratis..Dus niet zeuren al moet je een half jaar wachten
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#22 Geplaatst 05 januari 2014 - 21:47

vraagje: waar zie je dat nu weer hoeveel punten je hebt?  k heb vorige keer mijn punten weggegeven aan iemand met een opvang maar heb toen ook al moeten vragen waar je precies zag hoeveel je er hebt en k ben het ondertussen alweer vergeten en k zie het gewoon niet staan... :Ooops:
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 05 januari 2014 - 21:50

Als ik naar de ks shop ga zie ik aan de rechterkant mijn ks punten staan
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#24 Geplaatst 05 januari 2014 - 21:51

als je bovenaan op het tabblad KS-shop klikt zie je rechts je aantal punten staan ;)

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 05 januari 2014 - 21:51

Bekijk berichtlathyrus, op 05 januari 2014 - 21:47, zei:

vraagje: waar zie je dat nu weer hoeveel punten je hebt?  k heb vorige keer mijn punten weggegeven aan iemand met een opvang maar heb toen ook al moeten vragen waar je precies zag hoeveel je er hebt en k ben het ondertussen alweer vergeten en k zie het gewoon niet staan... :Ooops:

ks shop openen bovenaan
;)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#26 Geplaatst 05 januari 2014 - 22:49

Bekijk berichtgrumpje, op 05 januari 2014 - 09:43, zei:

Pixel heeft het op  dit moment heel erg druk. 2 kleine kindjes die heel veel aandacht en liefde vragen en natuurlijk ook gewoon een priveleven waar ze ook veel tijd in moet steken.

Daarbij laat ze inderdaad altijd meerdere pakjes bij elkaar komen.

Gewoon een beetje geduld, je hoeft er niks voor te doen en het is een extraatje  :)

Bekijk berichtchanatas, op 05 januari 2014 - 12:00, zei:

Waren geen reacties op jou. Is inderdaad een normale vraag...maat sommige mensen vinden het blijkbaar te lang duren...en dan denk ik, je krijgt het gratis..Dus niet zeuren al moet je een half jaar wachten

ik ben het niet echt eens met bovenstaande
Dat je er niks voor hoeft te doen en het een gratis extraatje is en je niet moet zeuren al moet je een half jaar wachten...
Je moet er wel degelijk wat voor doen om punten te 'verdienen' en om een speeltje te 'krijgen'
Je moet er veel tijd insteken...
Ik vind het jammer dat gebrek aan tijd dan wordt aangehaald als reden om de mensen hun beloofde speeltje niet binnen een bepaalde tijd te bezorgen
Het is nu niet dat ks shop wordt overspoeld met aanvragen om dingen op te sturen, anders was t niet nodig om de aanvragen te laten samenkomen...
Ik begrijp echt wel heel goed dat pixel het druk heeft met haar twee kindjes en dat ze een privé leven heeft waar tijd moet ingestoken worden.
Maar iedereen die hier komt heeft toch een privéleven en men kiest ervoor om een stukje tijd van dat privéleven weg te halen en het te investeren in ks

De punten en daarbijhorende speeltjes worden niet zomaar voor de leute gegeven omdat men daar zin in heeft en uit de goedheid van het hart, ze worden als beloning gegeven, omdat mensen tijd steken in het draaiende houden van ks en vooral om mensen te motiveren om dat te blijven doen.
Want hoe meer mensen op ks komen zitten hoe meer adverteerders hier willen advertenties komen plaatsen zodat ks geld in t laatje krijgt
En hoe meer adverteerders er hier advertenties komen plaatsen hoe meer inkomsten er gegenereert worden voor de mensen die ks opgestart hebben
En om dat laatste te bereiken geeft men dus punten en daarbijhorende speeltjes aan mensen die komen posten
Het is een mes dat langs twee kanten snijdt, beide partijen (oprichters van ks en posters) geven wat en nemen wat, dat is toch de bedoeling van het hele verhaal.
Als je de uitleg leest bij ks shop en de werking ervan belooft men dat men zo snel mogelijk het gevraagde gaat opsturen.
Ik vind 6 maand moeten wachten op een speeltje toch wel lang...
Toch als er van je verwacht wordt dat je ondertussen blijft posten en ervoor zorgt dat adverteerders willen blijven adverteren...
En uiteindelijk heeft de site zijn posters nodig om te kunnen blijven draaien en inkomsten te genereren, zonder die posters waren er ook geen adverteerders...
Ik wil niemand op de tenen trappen en persoonlijk interesseert me dat niet echt het hele punten en speeltjesgedoe maar k vind nu wel dat eerlijk ook eerlijk is en als je iemand iets beloofd zou je je daar toch aan mogen houden.
Als je zelf echt geen tijd hebt om het binnen een aanvaardbare periode af te handelen schakel dan iemand in die je vertrouwt en laat die het afhandelen.
Dat is toch maar een kleine moeite.
En je gaat er uiteindelijk voor beloond worden doordat mensen toch heel blij gaan zijn als ze dan eens iets in de brievenbus vinden en ze het nog leuker gaan vinden om hier te komen posten en tijd te komen spenderen wat resulteert in nog meer adverteerders en nog meer inkomsten.
En zo 'wint' iedereen...

De meesten gaan die speeltjes trouwens niet echt nodig hebben en gaan het uiteindelijk allemaal niet zo belangrijk vinden maar er zijn wel degelijk mensen die echt elke cent in tien moeten bijten voor ze hem uitgeven en voor wie speeltjes voor de poezels meestal onmogelijk zijn om te kopen.
Die mensen zijn echt heel blij dat ze door te komen posten een extraatje kunnen verdienen voor hun lieveling want ze willen hun poezel(s) net als ieder ander die hier zit ook eens kunnen verwennen
En die mensen ga je ongelooflijk gelukkig maken door toch binnen een bepaalde tijdspanne hun gevraagde en beloofde speeltje te bezorgen.
Ipv hen heel teleurgesteld achter te laten als ze k weet niet hoelang moeten zitten wachten tot er wat in de brievenbus valt...
Alé ja, t is maar wat mij te binnen schoot toen ik den topic hier las
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 05 januari 2014 - 22:55

Ik heb niet de hele tekst gelezen...Want houdt niet van lange teksten lezen...maar het begin wel gelezen. ..je zegt je moet er veel tijd in steken. Daar ben ik het niet mee eens. Je steekt er vrijwillig tijd in, omdat je het leuk vind. Niets moeten....en daarnaast in dit het enige forum die ik ken ( wellicht zijn er meer maar dan nog) die gratis spullen weggeeft bij bepaalde punten.  Dus ja blijf van mening en dat je niet moet zeuren.  Ja pixel doet die vrijwillig en vorige x dat ik besteld hadden wat het er vrij snel...maar je kunt niet in iemand priveleven kijken....miss is er wel iemand overleden of iets...dan lijkt het me logisch dat het langer duurt
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#28 Geplaatst 05 januari 2014 - 23:04

chanatas, als je niet alles leest kan je ook moeilijk iets zeggen op wat ik gezegd heb, want dan heb je niet alles meegekregen van wat ik wou zeggen.
Maar je moet helemaal niet die lange tekst volledig lezen van mij.
Ik wil ook helemaal geen discussie beginnen
Ik geef gewoon mijn mening
Voor wat die waard is
En volgens mij is mijn mening evenveel waard als de jouwe
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 05 januari 2014 - 23:31

Heb inmiddels je hele tekst gelezen...en ja ik kon er wel wat van zeggen want heb gereageerd op je eerste stuk van het bericht. ..De rest van je tekst veranderd niets aan wat ik te zeggen had. En ik zeg toch niet dat mijn mening meer waard is? Snap niet goed waarom je dat zegt...ik geef ook gewoon mijn mening..en ja die is anders dan je jouwe..prima toch? Wil ook geen discussie erover...mama jij gaat in op mijn bericht en daar reageer ik dan weer op.
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#30 Geplaatst 05 januari 2014 - 23:40

2 maand is ook wel heel lang he.
En ok, je kan het druk hebben en het misschien vergeten.
Maar als je een zelf iets aanbiedt, moet het ook in orde zijn.

Met 'suprise in a box' was het voor mij ook moeilijk, want de post heeft rotte uren en kiala mocht niet.
Maar moeilijk gaat ook.
En anders is een datum beloven ook een optie die mensen op prijs stellen.

Deze zomer had ik met onze gedoneerde punten 10 krabplanken besteld en die waren er binnen de 2 weken.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com