Spring naar inhoud

- - - - -

Ks-shop

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#31 Geplaatst 05 januari 2014 - 23:49

let's agree to disagree dan ;)

Bekijk berichtchanatas, op 05 januari 2014 - 23:31, zei:

Wil ook geen discussie erover...mama jij gaat in op mijn bericht en daar reageer ik dan weer op.

En als ik dan weer op jouw bericht reageer en jij weer op het mijne enz enz dan zijn we enkele pagina's verder...
Ik moest ergens beginnen hé en vond jouw bericht en dat van grumpje geschikt om te quoten om aan de hand daarvan uit te leggen wat ik bedoelde en dacht, daarom dat ik je gequote had
Maar als je dan terug reageert en mijn mening afdoet als zijnde niet waar en je jouw mening nog eens herhaald en probeert door te drukken terwijl je je mening al gegeven hebt en ik die al gelezen heb dan komt dat op mij over alsof je wil discussiëren en mij (iedereen) wil overtuigen van jouw gelijk, snap je?
En ik heb dan t zelfde dan jou in gedachten, dat het prima is dat jij een andere mening hebt dan mij en die twee meningen naast mekaar kunnen bestaan
Ik probeer niemand te overtuigen van mijn mening ondanks die lange tekst, die lange tekst is er omdat ik mijn best doe om alles zo goed mogelijk uit te leggen en misverstanden te proberen voorkomen

Bekijk berichthilleke, op 05 januari 2014 - 21:51, zei:

als je bovenaan op het tabblad KS-shop klikt zie je rechts je aantal punten staan ;)

Bekijk berichtliange, op 05 januari 2014 - 21:51, zei:

ks shop openen bovenaan
;)

bedankt ! Ik heb het gevonden

Bewerkt door lathyrus, 05 januari 2014 - 23:47.

Geplaatste afbeelding

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 06 januari 2014 - 11:52

ik wacht sinds 27/9 al op bestelling maar is vr mij ook gewoon een extraatje dus maak er mij geen zorgen in :)

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#33 Geplaatst 06 januari 2014 - 12:11

amai, zo velen die hier een 'bestelling' lopende hebben...
Misschien is gans die KS-shop ondertussen leeg :lachen:
Nie moeilijk dat het dan niet toekomt :lachen:  (grapje)