Spring naar inhoud

- - - - -

De nieuwe eigenaar van Flanelleke (de eigenaar is bekend)

• Log in om te reageren
171 reacties op dit onderwerp

Poll: Wie oh wie is het nu eigenlijk? (51 leden hebben gestemd)

Wie oh wie is het nu eigenlijk?

1. Gestemd Xantippe (4 stemmen [7.84%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 7.84%

2. Joloka (2 stemmen [3.92%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 3.92%

3. Gestemd Robstar69 (3 stemmen [5.88%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 5.88%

4. Gestemd Tiny (2 stemmen [3.92%] - Bekijk)

5. Gestemd Poezemannen (2 stemmen [3.92%] - Bekijk)

6. Gestemd Kathleen (13 stemmen [25.49%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 25.49%

7. Gestemd Ze blijft gewoon lekker bij ons (6 stemmen [11.76%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 11.76%

8. Gestemd Pixel (2 stemmen [3.92%] - Bekijk)

9. Gestemd Bibie (7 stemmen [13.73%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 13.73%

10. Gestemd Picasso (3 stemmen [5.88%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 5.88%

11. Gestemd Brithany (5 stemmen [9.80%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 9.80%

12. Temptation (2 stemmen [3.92%] - Bekijk)

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 25 augustus 2009 - 12:24

De naam is geraden, tijd voor de poll :)

Even een kort overzichtje om het jullie nog makkelijker te maken :twisted:

Is het Xantippe die een vriendinnetje wil voor Samaya? Een Blotched Britje is soms lang wachten?
Of toch Joloka die volgens sommige op dit forum zo'n groot geheim nooit zou kunnen verzwijgen en die net nog maar een kitten heeft? Zou Finn niet nog een vriendinnetje bij willen naast Zita, hij is tenslotte toch een prinsje he ;)
Er was maar 1 iemand echt specifiek op zoek naar een Ragdollkitten, zijnde Robstar69, zou hij het zijn?

Tiny wordt ook verdacht, zij zou wel eens de reden kunnen zijn waarom Flanelleke pas later kan verhuizen en ze is al vertrouwd met 1 Flanel :louche:
Of zou Poezemannen uiteindelijk dan toch van gedachten veranderd zijn en het risico aangedurfd hebben om er een 5e poesje bij te nemen? ;)
Waarom niet Kathleen? Zij heeft al een Ragdoll en is helemaal verkocht aan dit ras.
Zouden wij uiteindelijk toch zo verkocht zijn aan haar dat we haar lekker enkel en alleen aan onszelf gunnen en zou "het houden van Feardrop" een afleidingsmanoeuvre zijn? :twisted:
Of zou Pixel Akke uiteindelijk toch kunnen overtuigd hebben voor een 12e poesje? 12 is immers wel een mooi getal en ze hebben toch een luxekattenparadijs waar gerust nog eentje zou bij kunnen :loveshower:
Zou Santosje de pannen van het dak gemiauwd hebben om zijn zusje bij hem te hebben en zijn vrouwtje Bibie overtuigd hebben?
Of Picasso, zij was ook op zoek naar een Ragdoll speelkameraadje voor haar 2 mooie jongens, waarom dit keer geen poesje?
Brithany heeft ook duidelijk gemaakt dat ze interesse had in ons meisje. Van ons mag ze naar NL gaan wonen als ze echt alle nodige liefde en aandacht krijgt en bij Brit hoeven we ons daar geen zorgen over te maken :rub: Zij wou inderdaad een nestje, maar ze heeft ook laten weten dat ze er een lieve gezelschapspoes aan wou overhouden mocht ze niet geschikt blijken voor een toekomstig nestje.
Of zou Temptation niet kunnen weerstaan hebben aan een nieuw Ragdollkittentje? Ons Nelleke kan je immers zo rond haar donkere pootjes winden ;) , vind je ook niet nieuwe lieve eigenaar van Flanelleke? :a O:)

Na 2 dagen is het niet meer mogelijk om te stemmen en zal de eigenaar bekend gemaakt worden, dat valt toch nog mee he ;)

Bewerkt door Spanishke, 27 augustus 2009 - 14:30.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 25 augustus 2009 - 12:38

Spanishke zei:

De naam is geraden, tijd voor de poll :)

Even een kort overzichtje om het jullie nog makkelijker te maken :twisted:

Is het Xantippe die een vriendinnetje wil voor Samaya?
Dan weet ze nog niet goed wat ze wilt, want ze zit te azen op foto's van Blotched britten.

Of toch Joloka die volgens sommige op dit forum zo'n groot geheim nooit zou kunnen verzwijgen en die net nog maar een kitten heeft? :louche:
2 kittens samen is natuurlijk wel ideaal 8)

Er was maar 1 iemand echt specifiek op zoek naar een Ragdollkitten, zijnde Robstar69, zou hij het zijn?
Nee, want die wilt gaan fokken en dat willen jullie niet dacht ik.

Tiny wordt ook verdacht, zij zou wel eens de reden kunnen zijn waarom Flanelleke pas later kan verhuizen en ze is al vertrouwd met 1 Flanel :louche:
Zou wel grappig zijn moest zij het zijn... zeker na haar laatste berichten in het topic.

Of zou Poezemannen uiteindelijk dan toch van gedacht veranderd zijn en het risico aangedurfd hebben om er een 5e poesje bij te nemen? ;)
Nee, poezemannen leek me vrij zeker van haar stuk. Wat is het risico overigens???

Waarom niet Kathleen? Zij heeft al een Ragdoll en is helemaal verkocht aan dit ras.
Mja, zou kunnen, ergens heb ik het gevoel dat het al iemand met een ragdoll is...

Zouden wij uiteindelijk toch zo verkocht zijn aan haar dat we haar lekker enkel en alleen aan onszelf gunnen en zou "het houden van Feardrop" een afleidingsmanoeuvre zijn? :twisted:
Lijkt me onwaarschijnlijk...

Of zou Pixel Akke uiteindelijk toch kunnen overtuigd hebben voor een 12e poesje? 12 is immers wel een mooi getal en ze hebben toch een luxekattenparadijs waar gerust nog eentje zou bijkunnen :loveshower:
Als er iemand zo gek is om 12 katten in huis te halen, dan zijn het wel die twee 8)

Zou Santosje de pannen van het dak gemiauwd hebben om zijn zusje bij hem te hebben en zijn vrouwtje Bibie overtuigd hebben?
Lijkt me ook onwaarschijnlijk.

Of Picasso, zij was ook op zoek naar een Ragdoll speelkameraadje voor haar 2 mooie jongens, waarom dit keer geen poesje?
Hm... zou kunnen...

Brithany heeft ook duidelijk gemaakt dat ze interesse had in ons meisje. Van ons mag ze naar NL gaan wonen als ze echt alle nodige liefde en aandacht krijgt en bij Brit hoeven we ons daar geen zorgen over te maken :rub:
Maar ook Brit wou gaan fokken dacht ik en aangezien de kittens met fokverbod weg gaan (ja toch he??) en jullie zelf al een poesje uit de combinatie houden zou het allemaal nogal onlogisch zijn...

Of zou Temptation niet kunnen weerstaan hebben aan een nieuw Ragdollkittentje?
Kan ik niets zinnigs op zeggen... weetnietwietemptation is :oops:

Ons Nelleke kan je immers zo rond haar donkere pootjes winden ;) , vind je ook niet nieuwe lieve eigenaar van Flanelleke? :a O:)

Uiteindelijk twijfel ik tussen Kathleen en Tiny. Maar ik moet iemand kiezen, dus ik kies... Kathleen ;)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#3 Geplaatst 25 augustus 2009 - 13:04

ik denk dat het bibie is of picasso , pixel en akke zou ook kunnen
ik denk bibie maar mijn gevoel zegt picasso :ha

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 25 augustus 2009 - 13:09

@ Smitten Kitten: Poezemannen wou de vrede vooral bewaren tussen haar 4-tal, ze dacht niet dat iedereen er even tevreden mee ging zijn mocht er een nieuwkomertje bijkomen vandaar dat ze zo sterk twijfelde.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#5 Geplaatst 25 augustus 2009 - 15:34

ik blijf bij Xantippe :LOL:
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 25 augustus 2009 - 17:08

:mrgreen: :mrgreen: Ik mag weer niet stemmen zeker? :ha

Bewerkt door Bibie, 25 augustus 2009 - 17:08.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 25 augustus 2009 - 17:14

Bibie zei:

:mrgreen: :mrgreen: Ik mag weer niet stemmen zeker? :ha

Ja lap, ik dus ook niet :( : Ik zie nu pas dat ik er ook tussen sta. Kies ik voor mezelf, dan denkt iedereen dat ik het ben. Kies ik voor een ander, dan denkt iedereen dat ik het niet ben. Ik zal me dus maar onthouden en in spanning afwachten :doh: :doh: .

Zeg Spanishke, wat is er te winnen of moet je dat nog afspreken met het toekomstige baasje?

Bewerkt door Joloka, 25 augustus 2009 - 17:17.

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#8 Geplaatst 25 augustus 2009 - 18:37

Joloka zei:

Zeg Spanishke, wat is er te winnen of moet je dat nog afspreken met het toekomstige baasje?

:mrgreen: :mrgreen:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#9 Geplaatst 25 augustus 2009 - 18:38

Ik denk dat het Picasso is, maar als ik mis ben is mijn 2de gedacht Temptation

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#10 Geplaatst 25 augustus 2009 - 18:44

Ik gok op Kathleen

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#11 Geplaatst 25 augustus 2009 - 19:02

Ik blijf bij mijn gok: Joloka.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 25 augustus 2009 - 19:04

Da's straf, ge wordt "in de poll" gezet omda ze denken dat ge flanelleke gaat krijgen en ge moogt zelf ni mee stemmen :x :r :mrgreen: :mrgreen:
OK, als ik gestemd word dan eis ik Flanelleke op :x

Bewerkt door Kathleen, 25 augustus 2009 - 19:30.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#13 Geplaatst 25 augustus 2009 - 19:07

Brithany gok ik op ..... ik word verwend !!!!

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 25 augustus 2009 - 19:17

Ik gok op Kathleen, omdat ik dacht dat Pixel liever een Abessijntje wilde "als" er nog een kitten bijkwam. Tiny denk ik dat het bij britjes gaat houden, Joloka denk ik niet, heeft er toch pas eentje en zou het ook niet kunnen zwijgen en verder..... weet ik het ook niet :LOL:
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#15 Geplaatst 25 augustus 2009 - 19:18

Een Abessijn? Waar haal je dat? :ha Eerder een Somali of een Nebelung :p